ΥΠΟΜΝΗΜA ΑΠΟΛΥΜΕΝΩN ΑΜΕΛ
Το χρονικό διάστηµα από τον Ιούνιο του 2009 έως και τον Σεπτέµβριο 280 εργαζόµενοι της... ΑΜΕΛ Α.Ε -εταιρίας που λειτουργούσε µε καθαρά ιδιωτικοοικονοµικά κριτήρια βάσει του καταστατικού ιδρύσεως της- εκδιωχθήκαµε ως παράτυπα προσληφθέντες, στιγµατισµένοι ως προεκλογικές προσλήψεις που έχουν κοινό τόπο καταγωγής. Επιπλέον, κατηγορηθήκαµε ότι είµαστε οι κύριοι υπαίτιοι για το έλλειµµα που προέκυψε κατά το έτος 2009 στην ΑΜΕΛ και ότι κατ’ ουσίαν παρασιτούσαµε εις βάρος της ως υπεράριθµο προσωπικό. Σε απάντηση του συντονισµένου αυτού πολιτικού ρεβανσισµού οι απολυµένοι έχουµε τεκµηριωµένες απαντήσεις προς...
ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ
1. Παρατυπία πρόσληψης
Είµαστε παράτυποι όσο και όλοι οι υπόλοιποι εργαζόµενοι στην ΑΜΕΛ. Η εταιρεία δεν υπαγόταν τη χρονική περίοδο των προσλήψεων σε καθεστώς ΑΣΕΠ, υπήρξε Α.Ε µε ανεξάρτητο σύστηµα προσλήψεων που διέπει τον ιδιωτικό τοµέα γεγονός που ουδέποτε άλλαξε από ιδρύσεως της. Εφόσον
απολυθήκαµε εµείς λόγω παρατυπίας τότε ΟΛΟΙ όσοι εργάζονται στην ΑΜΕΛ είναι παράτυποι και παράνοµοι;
2. Προεκλογικά «ρουσφέτια»
Οι εκλογές του 2009 δεν είχαν ακόµη προκηρυχθεί µέχρι και την ηµέρα εγκρίσεως των προσλήψεών µας. Με το ίδιο σκεπτικό οι συνάδελφοι που προσελήφθησαν τον Φεβρουάριο του 2004 σε επίσηµα προεκλογική περίοδο γιατί δεν στιγµατίστηκαν όπως εµείς; Γιατί δεν ελέγχθησαν οι προσλήψεις
τους από τον τότε Γενικό Επιθεωρητή Δηµόσιας Διοίκησης όπως οι δικές µας; ΓΙΑΤΙ ο κ. Ρακιντζής δεν έλεγξε τις προσλήψεις στην ΑΜΕΛ από τον Φεβρουάριο του 2004; Μήπως τότε υπήρξαν πραγµατικά προεκλογικές – ρουσφετολογικές προσλήψεις;
3. Κοινός τόπος καταγωγής
Κατά το επίσηµο πόρισµα του ΓΕΔΔ, κ.Ρακιντζή φωτογραφίζονται µόνο 35 άτοµα των οποίων η καταγωγή είναι από περιοχές όπου πολιτεύονταν οι τότε αρµόδιοι υπουργοί. Θα πρέπει να αποκλειστούν από το δικαίωµα της εργασίας στην ΑΜΕΛ όσοι προέρχονται από τις περιοχές των εκάστοτε αρµοδίων υπουργών; Με το ίδιο σκεπτικό γιατί δεν αποκλείστηκαν από την ΑΜΕΛ και οι 619 συνάδελφοι από τον Νοµό Αιτωλοακαρνανίας, τόπος καταγωγής του τότε αρµόδιου υπουργού κ. Βερελή καθώς και οι τουλάχιστον 200 εργαζόµενοι που κατάγονται από τη Μεσσηνία, τόπος καταγωγής του τότε Διευθύνοντα Συµβούλου και Προέδρου της εταιρίας, κ.Οικονοµόπουλου. Υπάρχει τελικά σκάνδαλο και πού;
Πού πραγµατικά οφείλεται το έλλειµµα της ΑΜΕΛ;
• Μείωση επιχορήγησης εισιτηρίου από τον ΟΑΣΑ από 34% σε 22% µε ταυτόχρονη διακοπή λειτουργίας του τµήµατος Εθν.Άµυνα – Αεροδρόµιο για 6 µήνες. Η συγκεκριµένη διακοπή υπήρξε καταλυτική για τη µείωση των εσόδων της εταιρείας.
• Επέκταση του ωραρίου λειτουργίας Παρασκευή και Σάββατο έως τις 02:45 µε µεγάλο λειτουργικό κόστος (π.χ µετακίνηση 6 συρµών χωριτικότητας 1500 επιβατών έκαστος για τη µεταφορά 100 επιβατών, γεγονός που αποδεικνύεται από τις πωλήσεις - επικυρώσεις εισιτηρίων τις συγκεκριµένες µέρες και ώρες).
• Καθυστέρηση στην παράδοση των 7 νέων σταθµών λόγω SIEMENS και των έργων που υλοποιεί σε θέµατα εύρυθµης λειτουργίας του δικτύου.
• Μίσθωση κτιρίου για στέγαση Διοικητικών Υπηρεσιών µε µηνιαίο ενοίκιο 18.000€ και µίσθωση αποθήκης στον Ασπρόπυργο µε µηνιαίο ενοίκιο 10.000€ τη στιγµή που η εταιρεία διαθέτει ανεκµετάλλευτους χώρους τόσο εντός του αµαξοστασίου όσο και σε σταθµούς.
• Άνιση κατανοµή προσωπικού - υπερστελέχωση τµηµάτων. Η ΑΜΕΛ σε σύνολο 1400 εργαζοµένων, διαθέτει 600 αναβαθµισµένους υπαλλήλους. Ένα αξιοζήλευτο ποσοστό περίπου 45%, έχουν κάποιο από τα παρακάτω «αξιώµατα»: Επιβλέπων, επόπτης, συντονιστής, προϊστάµενος, υπεύθυνος, διευθυντής και όλα αυτά χωρίς καθηκοντολόγιο.
Ειδικότερα:
Τµήµα Δηµοσίων Σχέσεων: 14 υπάλληλοι, 1 προϊστάµενος, 3 υπεύθυνοι, 4 επιβλέποντες και 6 απλοί υπάλληλοι.
Τµήµα Ανθρώπινου Δυναµικού:19 σύνολο, 1 προϊστάµενος, 2 συντονίστριες, 8 υπεύθυνες, 1 εξειδικευµένη ψυχολόγος, 7 απλοί υπάλληλοι.
Τµήµα Προστασίας: 9 άτοµα, 1 διευθυντής, 2 προϊστάµενοι, 3 επόπτες, 3 επιβλέποντες για την επίβλεψη ιδιωτικής εταιρείας security.
Υπηρεσία Χρηµατοοικονοµικών Πόρων: «Στέγαση» υψηλόβαθµων στελεχών σε υπηρεσίες άνευ αντικειµένου.
• Εισροή εργολάβων – εξωτερικών συνεργατών (π.χ προσωπικό ασφαλείας, τεχνικοί, καθαριστές) και ανάθεση εργασιών µε µεγάλο κόστος που θα µπορούσαν να γίνουν από το ήδη υπάρχον προσωπικό.
Προβλήµατα που προκύπτουν από την απόλυση των 280 δόκιµων – εκπαιδευµένων
Μείωση Ασφάλειας Μετακίνησης των Επιβατών: Απολύσεις εκπαιδευµένου (9 - 12 µήνες) προσωπικού από το Κέντρο Ελέγχου Λειτουργίας (Κ.Ε.Λ), στο πιο υπεύθυνο και απαιτητικό πόστο της εταιρείας ο αριθµός των ατόµων δεν επαρκεί για την οµαλή κάλυψη των βαρδιών.
•
Έλλειψη επαρκούς συντήρησης των συρµών και εγκαταστάσεων: λόγω απολύσεων εκπαιδευµένου τεχνικού προσωπικού. Ανεπαρκής συντήρηση των συρµών, των εγκαταστάσεων και των αυτόµατων
µηχανηµάτων έκδοσης - ακύρωσης εισιτηρίων.
•
Αύξηση της λαθρεπιβίβασης: απόλυση εκπαιδευµένου δόκιµου προσωπικού ελεγκτών εισιτηρίων µε µέσο όρο 10.000 πρόστιµα ανά µήνα προς 60 ευρώ έκαστο (χαρακτηριστικά τον µήνα Ιανουάριο του 2010 όταν η υπηρεσία ελέγχου ήταν στελεχωµένη και µε τους απολυµένους ελεγκτές, ο αριθµός των προστιµών ήταν 11.650 ενώ τον αντιστοίχο µήνα του 2011 κόπηκαν 1150 πρόστιµα. Το ποσοστό της λαθρεπιβίβασης ανέρχεται από 4% σε 25%.
•
Κλειστά εκδοτήρια: αύξηση των διαφυγόντων κερδών από την κατακόρυφη πτώση των πωλήσεων λόγω απόλυσης εκδοτών εισιτηρίων, συνωστισµός στο επίπεδο διακίνησης επιβατών, ταλαιπωρία και εκνευρισµός ευπαθών οµάδων.
•
Αύξηση των χρονοαποστάσεων : λόγω επέκτασης του δικτύου και ελλείψει οδηγών συρµών τα δροµολόγια µειώθηκαν και πλέον υπάρχει σοβαρός κίνδυνος ατυχηµάτων στις αποβάθρες λόγω συνωστισµού.
•
Έλλειψη Υπευθύνων Σταθµών: µειωµένη στελέχωση σταθµών, µείωση των υπηρεσιών πρός το επιβατικό κοινό, αύξηση των υπερωριών, των δεδουλευµένων ρεπό και ανάκληση αδειών λόγω της επέκτασης του δικτύου (π.χ για το µήνα Δεκέµβριο στην ειδικότητα των υπευθύνων σταθµών έγιναν
209 δεδουλευµένα ρεπό)
•
Μείωση διοικητικής µέριµνας: το διοικητικό προσωπικό που απολύθηκε κάλυπτε πάγιες και καίριες θέσεις εργασίας µε αποτέλεσµα η ΑΜΕΛ ΑΕ να έχει ελλείψεις σε καταρτισµένο και ποιοτικό προσωπικό.
•
Έλλειψη προσωπικού συντήρησης χώρων πρασίνου: Πλήρη εγκατάλειψη των χώρων πρασίνου µε την απόλυση 4 κηπουρών. Το έργο αυτό σε κόστος θα είναι 20πλάσιο από αυτό της µισθοδοσίας των 4 απολυµένων σε περίπτωση ανάληψης του από εργολάβο.
Οι ΑΥΘΑΙΡΕΣΙΕΣ της τωρινής διοίκησης της ΑΜΕΛ.
Ασφάλεια Μετακίνησης - Ποιότητα εξυπηρέτησης Ταχύτητα Μετακίνησης
ΔΕΝ ΤΗΡΕΙΤΑΙ
ΚΑΤΑΓΓΕΛΟΥΜΕ πως υπάρχουν συρµοί οι οποίοι έχουν υπερβεί κατά πολύ τα όρια των προγραµµατισµένων συντηρήσεων µε προφανείς τους κινδύνους που αυτό εγκυµονεί για την ασφάλεια του επιβατικού κοινού. Σε ερώτηση του επιχειρησιακού σωµατείου προς την διοίκηση για το θέµα αυτό δεν λάβαµε καµία απάντηση.
ΑΥΞΗΣΗ λαθρεπιβίβασης από το 4% σε 25%.
ΜΕΙΩΣΗ εσόδων – Αύξηση διαφυγόντων κερδών.
ΠΕΡΙΚΟΠΕΣ µισθοδοσίας µε αναδροµικό χαρακτήρα σε µία εταιρεία που δεν ήταν ΔΕΚΟ.
ΑΝΙΣΗ µεταχείριση των υπαλλήλων. Επιλεκτική απόλυση εργαζοµένων και παράνοµες διακρίσεις µεταξύ διαφόρων οµάδων εργαζοµένων. (λ.χ Διατήρηση των συµβάσεων του Μαΐου αλλά απόλυση των υπολοίπων παρόλο που όλες οι συµβάσεις ήταν ίδιες).
Γιατί αυτή η διάκριση;
Η απάντηση της Διοίκησης ήταν..........: «ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΙΡΝΩ ΕΠΑΝΩ ΜΟΥ».
Γιατί αυτή η άνιση και µεροληπτική µεταχείριση;
Θα πρέπει η διοίκηση να λογοδοτήσει στη Δικαιοσύνη γι’ αυτή της την παρανοµία.
ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΕΙΣ προσωπικού χωρίς αξιοκρατικά κριτήρια µε συνέπεια την αλόγιστη αύξηση µισθολογικών εξόδων.
Εµείς, οι δόκιµοι - απολυµένοι - διωγµένοι υπάλληλοι του ΜΕΤΡΟ, του Αστικού φορέα που θέλει να έχει την πρωτοκαθεδρία ανάµεσα σε όλα τα ΜΜΜ, σας προκαλούµε. Γυρίστε ένα χρόνο πίσω και µε το χέρι στην καρδιά πείτε µας, πότε... λειτουργούσε καλύτερα αυτό, που ΗΤΑΝ το στολίδι της
Αθήνας.
Ρωτήστε τον απλό κόσµο που το χρησιµοποιεί για τις µετακινήσεις του αλλά δώστε του απάντηση όταν και αυτός σας πει «γιατί αργούν τα τρένα, γιατί γεµίσατε σκουπίδια; γιατί δεν βλέπω πια υπαλλήλους µέσα στα βαγόνια και γιατί να πληρώσω την αύξηση του εισιτηρίου;». Τότε µόνο θα
καταλάβετε ότι οι απολύσεις µας ήταν πολιτικές διώξεις από κάποιους ανθρώπους που ήθελαν µόνο να παίξουν παιχνίδια στην πλάτη 280 οικογενειών για να ικανοποιήσουν προσωπικά συµφέροντα και όχι η λύση στα προβλήµατα της εταιρείας. Να είστε σίγουροι πως όταν γυρίσουµε στη εργασία µας, θα εξακολουθήσουµε να σεβόµαστε αυτό το Μέσο όπως την πρώτη µέρα που περάσαµε την πύλη του αµαξοστασίου.
Με εκτίµηση
Οι 280 δόκιµοι – εκπαιδευµένοι – απολυµένοι της ΑΜΕΛ.
Το χρονικό διάστηµα από τον Ιούνιο του 2009 έως και τον Σεπτέµβριο 280 εργαζόµενοι της... ΑΜΕΛ Α.Ε -εταιρίας που λειτουργούσε µε καθαρά ιδιωτικοοικονοµικά κριτήρια βάσει του καταστατικού ιδρύσεως της- εκδιωχθήκαµε ως παράτυπα προσληφθέντες, στιγµατισµένοι ως προεκλογικές προσλήψεις που έχουν κοινό τόπο καταγωγής. Επιπλέον, κατηγορηθήκαµε ότι είµαστε οι κύριοι υπαίτιοι για το έλλειµµα που προέκυψε κατά το έτος 2009 στην ΑΜΕΛ και ότι κατ’ ουσίαν παρασιτούσαµε εις βάρος της ως υπεράριθµο προσωπικό. Σε απάντηση του συντονισµένου αυτού πολιτικού ρεβανσισµού οι απολυµένοι έχουµε τεκµηριωµένες απαντήσεις προς...
ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ
1. Παρατυπία πρόσληψης
Είµαστε παράτυποι όσο και όλοι οι υπόλοιποι εργαζόµενοι στην ΑΜΕΛ. Η εταιρεία δεν υπαγόταν τη χρονική περίοδο των προσλήψεων σε καθεστώς ΑΣΕΠ, υπήρξε Α.Ε µε ανεξάρτητο σύστηµα προσλήψεων που διέπει τον ιδιωτικό τοµέα γεγονός που ουδέποτε άλλαξε από ιδρύσεως της. Εφόσον
απολυθήκαµε εµείς λόγω παρατυπίας τότε ΟΛΟΙ όσοι εργάζονται στην ΑΜΕΛ είναι παράτυποι και παράνοµοι;
2. Προεκλογικά «ρουσφέτια»
Οι εκλογές του 2009 δεν είχαν ακόµη προκηρυχθεί µέχρι και την ηµέρα εγκρίσεως των προσλήψεών µας. Με το ίδιο σκεπτικό οι συνάδελφοι που προσελήφθησαν τον Φεβρουάριο του 2004 σε επίσηµα προεκλογική περίοδο γιατί δεν στιγµατίστηκαν όπως εµείς; Γιατί δεν ελέγχθησαν οι προσλήψεις
τους από τον τότε Γενικό Επιθεωρητή Δηµόσιας Διοίκησης όπως οι δικές µας; ΓΙΑΤΙ ο κ. Ρακιντζής δεν έλεγξε τις προσλήψεις στην ΑΜΕΛ από τον Φεβρουάριο του 2004; Μήπως τότε υπήρξαν πραγµατικά προεκλογικές – ρουσφετολογικές προσλήψεις;
3. Κοινός τόπος καταγωγής
Κατά το επίσηµο πόρισµα του ΓΕΔΔ, κ.Ρακιντζή φωτογραφίζονται µόνο 35 άτοµα των οποίων η καταγωγή είναι από περιοχές όπου πολιτεύονταν οι τότε αρµόδιοι υπουργοί. Θα πρέπει να αποκλειστούν από το δικαίωµα της εργασίας στην ΑΜΕΛ όσοι προέρχονται από τις περιοχές των εκάστοτε αρµοδίων υπουργών; Με το ίδιο σκεπτικό γιατί δεν αποκλείστηκαν από την ΑΜΕΛ και οι 619 συνάδελφοι από τον Νοµό Αιτωλοακαρνανίας, τόπος καταγωγής του τότε αρµόδιου υπουργού κ. Βερελή καθώς και οι τουλάχιστον 200 εργαζόµενοι που κατάγονται από τη Μεσσηνία, τόπος καταγωγής του τότε Διευθύνοντα Συµβούλου και Προέδρου της εταιρίας, κ.Οικονοµόπουλου. Υπάρχει τελικά σκάνδαλο και πού;
Πού πραγµατικά οφείλεται το έλλειµµα της ΑΜΕΛ;
• Μείωση επιχορήγησης εισιτηρίου από τον ΟΑΣΑ από 34% σε 22% µε ταυτόχρονη διακοπή λειτουργίας του τµήµατος Εθν.Άµυνα – Αεροδρόµιο για 6 µήνες. Η συγκεκριµένη διακοπή υπήρξε καταλυτική για τη µείωση των εσόδων της εταιρείας.
• Επέκταση του ωραρίου λειτουργίας Παρασκευή και Σάββατο έως τις 02:45 µε µεγάλο λειτουργικό κόστος (π.χ µετακίνηση 6 συρµών χωριτικότητας 1500 επιβατών έκαστος για τη µεταφορά 100 επιβατών, γεγονός που αποδεικνύεται από τις πωλήσεις - επικυρώσεις εισιτηρίων τις συγκεκριµένες µέρες και ώρες).
• Καθυστέρηση στην παράδοση των 7 νέων σταθµών λόγω SIEMENS και των έργων που υλοποιεί σε θέµατα εύρυθµης λειτουργίας του δικτύου.
• Μίσθωση κτιρίου για στέγαση Διοικητικών Υπηρεσιών µε µηνιαίο ενοίκιο 18.000€ και µίσθωση αποθήκης στον Ασπρόπυργο µε µηνιαίο ενοίκιο 10.000€ τη στιγµή που η εταιρεία διαθέτει ανεκµετάλλευτους χώρους τόσο εντός του αµαξοστασίου όσο και σε σταθµούς.
• Άνιση κατανοµή προσωπικού - υπερστελέχωση τµηµάτων. Η ΑΜΕΛ σε σύνολο 1400 εργαζοµένων, διαθέτει 600 αναβαθµισµένους υπαλλήλους. Ένα αξιοζήλευτο ποσοστό περίπου 45%, έχουν κάποιο από τα παρακάτω «αξιώµατα»: Επιβλέπων, επόπτης, συντονιστής, προϊστάµενος, υπεύθυνος, διευθυντής και όλα αυτά χωρίς καθηκοντολόγιο.
Ειδικότερα:
Τµήµα Δηµοσίων Σχέσεων: 14 υπάλληλοι, 1 προϊστάµενος, 3 υπεύθυνοι, 4 επιβλέποντες και 6 απλοί υπάλληλοι.
Τµήµα Ανθρώπινου Δυναµικού:19 σύνολο, 1 προϊστάµενος, 2 συντονίστριες, 8 υπεύθυνες, 1 εξειδικευµένη ψυχολόγος, 7 απλοί υπάλληλοι.
Τµήµα Προστασίας: 9 άτοµα, 1 διευθυντής, 2 προϊστάµενοι, 3 επόπτες, 3 επιβλέποντες για την επίβλεψη ιδιωτικής εταιρείας security.
Υπηρεσία Χρηµατοοικονοµικών Πόρων: «Στέγαση» υψηλόβαθµων στελεχών σε υπηρεσίες άνευ αντικειµένου.
• Εισροή εργολάβων – εξωτερικών συνεργατών (π.χ προσωπικό ασφαλείας, τεχνικοί, καθαριστές) και ανάθεση εργασιών µε µεγάλο κόστος που θα µπορούσαν να γίνουν από το ήδη υπάρχον προσωπικό.
Προβλήµατα που προκύπτουν από την απόλυση των 280 δόκιµων – εκπαιδευµένων
Μείωση Ασφάλειας Μετακίνησης των Επιβατών: Απολύσεις εκπαιδευµένου (9 - 12 µήνες) προσωπικού από το Κέντρο Ελέγχου Λειτουργίας (Κ.Ε.Λ), στο πιο υπεύθυνο και απαιτητικό πόστο της εταιρείας ο αριθµός των ατόµων δεν επαρκεί για την οµαλή κάλυψη των βαρδιών.
•
Έλλειψη επαρκούς συντήρησης των συρµών και εγκαταστάσεων: λόγω απολύσεων εκπαιδευµένου τεχνικού προσωπικού. Ανεπαρκής συντήρηση των συρµών, των εγκαταστάσεων και των αυτόµατων
µηχανηµάτων έκδοσης - ακύρωσης εισιτηρίων.
•
Αύξηση της λαθρεπιβίβασης: απόλυση εκπαιδευµένου δόκιµου προσωπικού ελεγκτών εισιτηρίων µε µέσο όρο 10.000 πρόστιµα ανά µήνα προς 60 ευρώ έκαστο (χαρακτηριστικά τον µήνα Ιανουάριο του 2010 όταν η υπηρεσία ελέγχου ήταν στελεχωµένη και µε τους απολυµένους ελεγκτές, ο αριθµός των προστιµών ήταν 11.650 ενώ τον αντιστοίχο µήνα του 2011 κόπηκαν 1150 πρόστιµα. Το ποσοστό της λαθρεπιβίβασης ανέρχεται από 4% σε 25%.
•
Κλειστά εκδοτήρια: αύξηση των διαφυγόντων κερδών από την κατακόρυφη πτώση των πωλήσεων λόγω απόλυσης εκδοτών εισιτηρίων, συνωστισµός στο επίπεδο διακίνησης επιβατών, ταλαιπωρία και εκνευρισµός ευπαθών οµάδων.
•
Αύξηση των χρονοαποστάσεων : λόγω επέκτασης του δικτύου και ελλείψει οδηγών συρµών τα δροµολόγια µειώθηκαν και πλέον υπάρχει σοβαρός κίνδυνος ατυχηµάτων στις αποβάθρες λόγω συνωστισµού.
•
Έλλειψη Υπευθύνων Σταθµών: µειωµένη στελέχωση σταθµών, µείωση των υπηρεσιών πρός το επιβατικό κοινό, αύξηση των υπερωριών, των δεδουλευµένων ρεπό και ανάκληση αδειών λόγω της επέκτασης του δικτύου (π.χ για το µήνα Δεκέµβριο στην ειδικότητα των υπευθύνων σταθµών έγιναν
209 δεδουλευµένα ρεπό)
•
Μείωση διοικητικής µέριµνας: το διοικητικό προσωπικό που απολύθηκε κάλυπτε πάγιες και καίριες θέσεις εργασίας µε αποτέλεσµα η ΑΜΕΛ ΑΕ να έχει ελλείψεις σε καταρτισµένο και ποιοτικό προσωπικό.
•
Έλλειψη προσωπικού συντήρησης χώρων πρασίνου: Πλήρη εγκατάλειψη των χώρων πρασίνου µε την απόλυση 4 κηπουρών. Το έργο αυτό σε κόστος θα είναι 20πλάσιο από αυτό της µισθοδοσίας των 4 απολυµένων σε περίπτωση ανάληψης του από εργολάβο.
Οι ΑΥΘΑΙΡΕΣΙΕΣ της τωρινής διοίκησης της ΑΜΕΛ.
Ασφάλεια Μετακίνησης - Ποιότητα εξυπηρέτησης Ταχύτητα Μετακίνησης
ΔΕΝ ΤΗΡΕΙΤΑΙ
ΚΑΤΑΓΓΕΛΟΥΜΕ πως υπάρχουν συρµοί οι οποίοι έχουν υπερβεί κατά πολύ τα όρια των προγραµµατισµένων συντηρήσεων µε προφανείς τους κινδύνους που αυτό εγκυµονεί για την ασφάλεια του επιβατικού κοινού. Σε ερώτηση του επιχειρησιακού σωµατείου προς την διοίκηση για το θέµα αυτό δεν λάβαµε καµία απάντηση.
ΑΥΞΗΣΗ λαθρεπιβίβασης από το 4% σε 25%.
ΜΕΙΩΣΗ εσόδων – Αύξηση διαφυγόντων κερδών.
ΠΕΡΙΚΟΠΕΣ µισθοδοσίας µε αναδροµικό χαρακτήρα σε µία εταιρεία που δεν ήταν ΔΕΚΟ.
ΑΝΙΣΗ µεταχείριση των υπαλλήλων. Επιλεκτική απόλυση εργαζοµένων και παράνοµες διακρίσεις µεταξύ διαφόρων οµάδων εργαζοµένων. (λ.χ Διατήρηση των συµβάσεων του Μαΐου αλλά απόλυση των υπολοίπων παρόλο που όλες οι συµβάσεις ήταν ίδιες).
Γιατί αυτή η διάκριση;
Η απάντηση της Διοίκησης ήταν..........: «ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΙΡΝΩ ΕΠΑΝΩ ΜΟΥ».
Γιατί αυτή η άνιση και µεροληπτική µεταχείριση;
Θα πρέπει η διοίκηση να λογοδοτήσει στη Δικαιοσύνη γι’ αυτή της την παρανοµία.
ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΕΙΣ προσωπικού χωρίς αξιοκρατικά κριτήρια µε συνέπεια την αλόγιστη αύξηση µισθολογικών εξόδων.
Εµείς, οι δόκιµοι - απολυµένοι - διωγµένοι υπάλληλοι του ΜΕΤΡΟ, του Αστικού φορέα που θέλει να έχει την πρωτοκαθεδρία ανάµεσα σε όλα τα ΜΜΜ, σας προκαλούµε. Γυρίστε ένα χρόνο πίσω και µε το χέρι στην καρδιά πείτε µας, πότε... λειτουργούσε καλύτερα αυτό, που ΗΤΑΝ το στολίδι της
Αθήνας.
Ρωτήστε τον απλό κόσµο που το χρησιµοποιεί για τις µετακινήσεις του αλλά δώστε του απάντηση όταν και αυτός σας πει «γιατί αργούν τα τρένα, γιατί γεµίσατε σκουπίδια; γιατί δεν βλέπω πια υπαλλήλους µέσα στα βαγόνια και γιατί να πληρώσω την αύξηση του εισιτηρίου;». Τότε µόνο θα
καταλάβετε ότι οι απολύσεις µας ήταν πολιτικές διώξεις από κάποιους ανθρώπους που ήθελαν µόνο να παίξουν παιχνίδια στην πλάτη 280 οικογενειών για να ικανοποιήσουν προσωπικά συµφέροντα και όχι η λύση στα προβλήµατα της εταιρείας. Να είστε σίγουροι πως όταν γυρίσουµε στη εργασία µας, θα εξακολουθήσουµε να σεβόµαστε αυτό το Μέσο όπως την πρώτη µέρα που περάσαµε την πύλη του αµαξοστασίου.
Με εκτίµηση
Οι 280 δόκιµοι – εκπαιδευµένοι – απολυµένοι της ΑΜΕΛ.