Αμέσως μετά ακολουθούν οι Τράπεζες και στην τρίτη θέση βρίσκονται οι εταιρείες καταναλωτικών αγαθών.
Ο επικεφαλής του Συνηγόρου του Πολίτη Ευάγγελος Ζερβέας, παραδίδοντας την έβδομη κατά σειρά έκθεση στον κ. Πετσάλνικο, έκανε γνωστό ότι το 2011 η αύξηση των καταγγελιών έφτασε το 4% και ότι τα παράπονα αυξήθηκαν κατά 36% ωστόσο το πιο σημαντικό, όπως ανέφερε, είναι ότι «οι τρεις στις τέσσερις υποθέσεις επιλύθηκαν υπέρ του καταναλωτή».
Ο πρόεδρος της Βουλής επεσήμανε πάντως ότι η ποσοστιαία αύξηση των πολιτών που προσφεύγουν στον Συνήγορο του Καταναλωτή δείχνει την κρισιμότητα της κατάστασης για τους καταναλωτές αλλά και την ανάγκη προστασίες τους από αυθαίρετες πρακτικές και αισχροκέρδεια.
Αξίζει να σημειωθεί ότι σύμφωνα με τον κ. Ζερβέα, από 1.1.2012 οπότε και ο δικός μας Συνήγορος του Καταναλωτή τέθηκε υπό την εποπτεία του Ευρωπαϊκού Κέντρου του Καταναλωτή, είναι πλέον σε θέση να αναλάβει διασυνοριακές υποθέσεις.