tromaktiko: Αναγνώστης ενημερώνει... Προσοχή στα ταμεία του Κωτσόβολου

Σάββατο 3 Μαρτίου 2012

Αναγνώστης ενημερώνει... Προσοχή στα ταμεία του Κωτσόβολου



Ενημερώνω τους καταναλωτές που ψωνίζουν από τον Κωτσόβολο να είναι ιδιαίτερα επιφυλακτικοί με τα προσωπικά τους στοιχεία στο ταμείο.

Οταν η αγορά γίνεται με πιστωτική κάρτα αρκεί να δώσεις κανονικά την κάρτα και την ταυτότητά σου απλά για επιβεβαίωση του ονόματος.
Η ταμίας λοιπόν στον Κωτσόβολο στο Ρέντη μου ζήτησε την ταυτότητά μου όπως και έκανα με σκοπό να δει το όνομα.
Στη συνέχεια ακούμπησε την ταυτότητα στο ταμείο και ζήτησε την διεύθυνση μου.Αρνήθηκα να της την δώσω λέγοντας της πως δεν υπάρχει λόγος.
Τότε η ταμίας πήρε την ταυτότητα από μόνη της την γύρισε απ'τη πίσω πλευρά και άρχισε να περνάει τα στοιχεία που έβλεπε.
Εννοείται ότι της φώναξα και της άρπαξα την ταυτότητά μου απ'τα χέρια της.Τότε μου ζήτησε αριθμό τηλεφώνου και αρνήθηκα να της δώσω.Μου είπε "μισό λεπτό να φωνάξω την προϊσταμένη" .Ηρθε η προϊσταμένη και της λέει "ο κύριος δεν θέλει να δώσει το τηλέφωνό του" και η προϊσταμένη απάντησε "ε εντάξει κανένα πρόβλημα"
Την προσοχή σας λοιπόν γιατί σκαρφίζονται χίλια δυό για να μαζέψουν στοιχεία (ποιός ξέρει για ποιούς λόγους)
Οταν ψωνίζετε με πιστωτική ,την ταυτότητά σας την δίνετε ΜΟΝΟ για να δουν ονοματεπώνυμο και όχι διεύθυνση σπιτιού ή ότι άλλο κ να το σημειώσουν.
Επίσης δεν δίνετε τηλέφωνο.
Και για να μην νομίζετε πως όλα αυτά ζητήθηκαν για καμμία τεράστια αγορά ,μιλάω για 50 μόνο ευρώ.

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!