Η συνολική παραγωγή μηχανοκίνητων οχημάτων, ρυμουλκούμενων και ημιρυμουλκούμενων στη χώρα μας το δωδεκάμηνο Ιανουαρίου - Δεκεμβρίου 2011 ήταν μειωμένη, σε σύγκριση με το δωδεκάμηνο του 2010, κατά 28,8%.
Όπως προκύπτει από επεξεργασία στοιχείων της ΕΛΣΤΑΤ, που αφορούν την περίοδο Ιανουαρίου - Δεκεμβρίου 2011, στο διάστημα αυτό αυξήθηκε η παραγωγή των μερών και εξαρτημάτων για μηχανοκίνητα οχήματα, όπως προφυλακτήρες, φρένα, κιβώτια ταχυτήτων, κατά 33,3%, των εμπορευματοκιβωτίων που είναι ειδικά σχεδιασμένα για να μεταφέρονται από ένα ή περισσότερα μεταφορικά μέσα κατά 9,7% και των μερών και εξαρτημάτων αμαξωμάτων αυτοκινήτων, περιλαμβανομένων των θαλάμων οδήγησης, κατά 5,1%.
Συγχρόνως, όμως, μειώθηκε η παραγωγή των μηχανοκίνητων οχημάτων για τη μεταφορά δέκα ή περισσότερων επιβατών κατά 97,5%, των μηχανοκίνητων οχημάτων ειδικής χρήσης, όπως τα πυροσβεστικά οχήματα και οι μπετονιέρες, κατά 39,3%, των αμαξωμάτων για μηχανοκίνητα οχήματα κατά 61,4% και των ρυμουλκούμενων και ημιρυμουλκούμενων οχημάτων κατά 33,4%
Επίσης, στο δωδεκάμηνο Ιανουαρίου - Δεκεμβρίου 2011 ο κύκλος εργασιών του κλάδου μειώθηκε, σε σύγκριση με το αμέσως προηγούμενο δωδεκάμηνο, κατά 24,5% (2010/2009: -9,3%).
Η μέση αύξηση των τιμών των προϊόντων του το 2011 ήταν 0,95%. Τα έσοδά του, που το 2005 αποτελούσαν μόλις το 0,5% των συνολικών εσόδων του βιομηχανικού τομέα, το 2011 ήταν κατά 51,8% χαμηλότερα από τα έσοδα που είχε παρουσιάσει το έτος 2005. Σε σύγκριση με το έτος 2005, οι τιμές των προϊόντων του κλάδου ήταν κατά 10,4% υψηλότερες από εκείνες του έτους 2005.
Από το τέταρτο τρίμηνο του 2010 ως το ίδιο τρίμηνο του 2011 ο αριθμός των ανέργων του κλάδου αυξήθηκε κατά 67,3%, φτάνοντας τα 1.076 άτομα, από 643 άτομα έναν χρόνο πριν.
Η συνολική παραγωγή του κλάδου των μεταφορικών μέσων το 2005 αντιστοιχούσε, κατά την ΕΛΣΤΑΤ, σε μόλις 0,8% της συνολικής παραγωγής της ελληνικής μεταποιητικής βιομηχανίας.