Πριν από 5 μήνες είχαμε αγοράσει μια πολυκαφετιέρα της KRUPS και συγκεκριμένα την dolce gusto melody NESCAFE. Ενώ έγιναν κανονικά όσα ανέφερε το εγχειρίδιο με τις οδηγίες χρήσης, καθώς και η...
αφαλάτωση στο τέλος του τριμήνου από την ημερομηνία που αγοράστηκε, άρχισε να βγάζει νερά. Την πήγαμε στο εξουσιοδοτημένο μαγαζί για το service, και εδώ και ένα μήνα και κάτι παραπάνω, ακούμε από μέρα σε μέρα οτι αύριο και αύριο και αύριο ελάτε να την πάρετε. Αρχικά μας ενημέρωσαν ότι θα μας έδιναν ένα χαρτί από την εταιρεία για να πάμε στο κατάστημα που την αγοράσαμε να την αντικαταστήσουμε με καινούργια. Πηγαίνουμε να παραλάβουμε το ειδικό χαρτάκι και τελικά μας ανακοινώνουν ότι έχουν τελειωσει αυτά τα χαρτία για την αντικατάσταση, και να πάμε την επομένη που θα έχουν λάβει καινούργια. Ακριβώς την επομένη ξαναπηγαίνουμε κ μας ανακοινώνουν ότι τελικά η εταιρεία δεν θα την αντικαταστήσει και ότι σε 2 ημέρες θα στείλει ανταλλακτικό για να φτιαχτει. Μετά από πολλά τηλεφωνήματα και επισκέψεις μας ενημερώνουν ότι ήρθε το ανταλλακτικό που περίμεναν και τελικά θα χρειαστεί ένα ακόμα. Ενάμιση μήνας μετά και η καφετιέρα ακόμα να έρθει στα χέρια μας. Κ ΣΗΜΕΙΩΝΩ πως την είχαμε 5 ΜΗΝΕΣ μόνο με εγγυηση 24 ΜΗΝΩΝ παρακαλώ και καλά... ΚΟΡΟΙΔΙΑ; Απαίσιο SERVICE και μεγάλη ΚΟΡΟΙΔΙΑ. ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ 1 εβδομάδα ακόμα ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ, και μετά θα τα πούμε πολύ καλά με τους υπεύθυνους της αναξιόπιστης εταιρείας...... Μην κανετε το λαθος και αγορασετε αντιστοιχη καφετιερα! Καηκατε!!! Και θα χάσετε τα χρήματά σας, και καφέ δεν θα πιείτε, και τα νεύρα σας θα σπάσουν....
ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ