tromaktiko: Μήνυμα αναγνώστη: Να μου δώσετε λεφτά για να ψωνίζω ελληνικά προϊόντα

Κυριακή 4 Μαρτίου 2012

Μήνυμα αναγνώστη: Να μου δώσετε λεφτά για να ψωνίζω ελληνικά προϊόντα



Διαβάζω κάποια άρθρα σχετικά με την προτίμηση μας στα ελληνικά προϊόντα και εκ πρώτης άποψης,συμφωνώ.
Εκεί που διαφωνώ είναι ότι αυτοί που τα γράφουν αυτά τα ωραία πατριωτικά πραγματάκια,δεν μας δίνουν και λεφτά για να αφοράζουμε τα ελληνικά προϊόντα τα οποία είναι κατά 30-300% πιο ακριβά από τα ξένα ,στην Ελλάδα ;
Και αυτό διότι στο εξωτερικό και σε ολόκληρη την Ευρώπη δεν έχω δει ούτε ένα ελληνικό προϊόν σε κανένα super market ενώ είναι ολοφάνερο ότι οι τιμές των ίδιων προϊόντων στο εξωτερικό με αυτά στην Ελλάδα είναι τουλάχιστον 40-60% φθηνότερα.
Όλα λοιπόν στα λόγια είναι πολύ ωραία,τα λέμε με περιττή φθήνια και δωρεάν.
Ας μου δώσους οι κύριοι και οι κυρίες που λένε αυτά τα ωραία λογάκια για την Ελλάδα και μερικά επιπλέον ευρώ για να αγοράζω ελληνικά προϊόντα και όχι ξένα και ειδικά γερμανικά.
Τι βλακείες είναι αυτές που λέτε ;
Να μην αγοράσω Miele και Mercedes ή BMW το καταλαβαίνω αλλά για τα είδη πρώτης ανάγκης που αγοράζω από το super market θα αγοράζω ξένα είτε είναι γερμανικά είτε τουρκικά είτε είναι μπρόκολα Ουγκάντας αν δεν μου δώσουν οι κύριοι και οι κυρίες που γράφουν αρλούμπες ,γύρω στα 130 ευρώ το μήνα για να τα προσθέτω στα έξοδα του SP έτσι ώστε να ψωνίζω ελληνικά προϊόντα των κλεφτών ελλήνων λαμογίων Α.Ε.

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!