Εκτιμάμε την αυστηρή κριτική που μας ασκείς, γιατί αυτή μας κάνει καλύτερους. Σου απαντάμε στα θέματα που έθεσες παρακάτω:
(αφορά: Είναι πραγματικά τα όσα καταγγέλλει αναγνώστης μας για την Computer ΠΛΑΙΣΙΟ;)
1. Σχετικά με τις απολύσεις: ποτέ μα ποτέ δεν έχουμε κάνει μαζικές απολύσεις, ούτε καν όταν κάηκε η Στουρνάρη που είχε 80 άτομα προσωπικό. Αλλά ακόμα και να θέλαμε να αλλάξουμε όλους τους συνεργάτες ενός καταστήματος μέσα σε ένα χρόνο, δεν μπορούμε! Βάσει νόμου, μια εταιρία έχει τη δυνατότητα να απολύσει έως 2% του προσωπικού του το μήνα. Αυτό σημαίνει ότι στη χείριστη περίπτωση, ένα μαγαζί μπορεί να απολύσει έως και 24% των συνεργατών του μέσα σε ένα χρόνο. Καταλαβαίνεις, ότι ακόμα και να είχαμε τόσο κακό προσωπικό (που εμείς θεωρούμε ότι έχουμε τους καλύτερους σε όλη την αγορά), είναι αδύνατο να είχαμε αλλάξει το 100% μέσα σε 1 έτος
2. Σχετικά με τη στοχοποίηση: ο στόχος του 10% πάνω δεν υφίσταται. Η στοχοποίηση έχει σταματήσει εδώ και 1.5 χρόνο, όπου αρκετά καταστήματα είχαν αύξηση πωλήσεων και άρα ο στόχος ήταν εφικτός. Από τότε, λόγω της κατάστασης εφαρμόζουμε ένα σύστημα πριμοδότησης που το λέμε «πρωτάθλημα», όπου αναγνωρίζονται οι «πρώτοι» συνεργάτες ακόμα και αν το κατάστημα έχει μεγάλη μείωση πωλήσεων, διότι απλούστατα τα άλλα μπορεί να έχουν πιο χαμηλή απόδοση. Αν όμως συνέβη ένας διευθυντής μας να θέσει τέτοιο στόχο από μόνος του, είναι τελείως εκτός της κεντρικής κατεύθυνσης του Πλαισίου
3. Σχετικά με τη δημιουργία ανάγκης: οπωσδήποτε κυνηγάμε την πώληση, γιατί αυτή μας δίνει τη δυνατότητα να υπάρχουμε. Σε καμία περίπτωση όμως δεν «δημιουργούμε ανάγκες». Εμείς ζούμε από τους «συχνούς επισκέπτες», τους πελάτες δηλαδή που αγοράζουν από εμάς ξανά και ξανά. Αν εμείς προτείνουμε σε ένα πελάτη κάτι που δεν χρειάζεται, τότε δεν θα ξανάρθει και η πελατειακή μας βάση χάνεται. Και να θέλαμε όμως, κανείς επισκέπτης σε αυτές τις εποχές δεν αγοράζει κάτι που δεν το χρειάζεται
4. Σχετικά με τις συναντήσεις: οπωσδήποτε κάνουμε συναντήσεις γιατί έτσι συντονιζόμαστε σαν ομάδα και εξυπηρετούμε καλύτερα τον επισκέπτη μας. Αυτές είναι το «πρωινό» meeting που γίνεται στις 8.50πμ, 10 λεπτά πριν ξεκινήσει η ημέρα. Επίσης (πολύ σπανίως) γίνονται συναντήσεις σε επίπεδο μήνα ή τριμήνου, όπου σε όλες τις περιπτώσεις οι υπερωρίες καταγράφονται και πληρώνονται
5. Σχετικά με τα Turbo-X: οπωσδήποτε προωθούμε τα Turbo-X για 3 λόγους: πρώτον επειδή μπορούμε να τα βγάζουμε σε καλύτερη τιμή (επειδή αγοράζουμε από τον πρωτογενή κατασκευαστή όπως intel, seagate, western digital, transcend και σασί από εργοστάσια Κίνας) και άρα έχουμε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, δεύτερον διότι αγοράζοντας κατευθείαν από την πηγή, μας δίνει μεγαλύτερη κερδοφορία και τρίτον επειδή μπορούμε να το υποστηρίξουμε τεχνικά σε 20 σημεία σε όλη την Ελλάδα μέσα σε 4 ώρες, πράγμα που επίσης είναι ανταγωνιστικό μας πλεονέκτημα. Αυτή τη στιγμή τo Turbo-X brand είναι το 2ο σε όλη την Ελλάδα ξεπερνώντας διεθνής κολοσσούς. Δεν πιστεύω ότι θα το είχαμε πετύχει αυτό πουλώντας προϊόντα «κάκιστης ποιότητας…από τα βάθη της Κίνας». Να ξέρεις επίσης ότι από το εργοστάσιο που αγοράζουμε τα σασί των laptops, κατασκευάζονται τα δύο παγκοσμίου φήμης laptop brands
6. Όσον αφορά στο να καλησπερίζουμε τον επισκέπτη: έχεις δίκιο, αυτό είναι πάγια πολιτική, διότι θεωρούμε ότι είναι αναπόσπαστο μέρος μιας σωστής εξυπηρέτησης και του να νιώσει ένας επισκέπτης καλοδεχούμενος. Το να το κάνουμε αυτό ώστε «ο υπάλληλος να μην κάθεται» είναι ειλικρινά άτοπο (πόσο μάλλον στους καιρούς που ζούμε)
7. Σχετικά με το ότι οι διευθυντές μας δεν ξέρουν τα μικρά ονόματα των συνεργατών τους, παρόλο που το θεωρούμε δύσκολο γιατί ο κάθε διευθυντής ζει μαζί με τους συνεργάτες του τόσες ώρες κάθε μέρα, είναι πιθανών να έχει συμβεί και αν έχει συμβεί ζητούμε συγγνώμη
8. Τέλος, όσον αφορά στο οτι οι διευθυντές μας παίρνουν μεγάλα bonus (και μάλιστα μεγαλύτερα των μισθών τους): εμείς δίνουμε bonus στους ανθρώπους που ξεχωρίζουν και στους διευθυντές αλλά και στους πωλητές και μάλιστα κάθε μήνα. Αυτό εμείς το θεωρούμε καλό, ιδιαίτερα σε αυτές τις συγκυρίες. Αξίζει και να πούμε ότι το Πλαίσιο πληρώνει πάντα στη 1η του μήνα, δεν έχει κάνει μειώσεις μισθών, ούτε μαζικές απολύσεις, αντίθετα προσλαμβάνει κόσμο και ανοίγει καταστήματα
Όπως και να έχει όμως το ότι έχουμε έναν απογοητευμένο συνεργάτη είναι άσχημο και θα ψάξουμε να βρούμε τι έχει γίνει και που, ώστε να μην ξανασυμβεί.
Ευχαριστούμε,
Ομάδα Πλαίσιο