tromaktiko: Δυσαρεστημένος αναγνώστης εξηγεί, γιατί είναι ανύπαρκτη η εξυπηρέτηση πελατών της Cosmote

Τρίτη 6 Μαρτίου 2012

Δυσαρεστημένος αναγνώστης εξηγεί, γιατί είναι ανύπαρκτη η εξυπηρέτηση πελατών της Cosmote



Έστειλα το παρακάτω μήνυμα στην υποστήριξη...
πελατών cosmote μέσω της φόρμας που υπάρχει στο site τους περιγράφοντας την περίπτωσή μου. Απλά με έγραψαν στα παλιά τους τα παπούτσια και δεν μου απάντησε ποτέ κανείς, ούτε καν αρνητικά. Επειδή οι καιροί είναι δύσκολοι και δεν μου περισσεύουν, δεν σας χαρίζω ούτε 1 ευρώ που δικαιούμουν να πάρω και δεν χαραμίζω ούτε 1 ευρώ για να πληρώσω ξανά όποιον δεν με σέβεται σαν πελάτη. Θα τους κράξω όσο μπορώ στο Internet και θα πάρω το 12ετές συμβόλαιό μου και θα φύγω.

 "Καλησπέρα, Ονομάζομαι ΧΧΧΧΧΧΧ, κάτοχος του αριθμού 697ΧΧΧΧΧΧΧ. Με αφορμή την έκδοση επιδότησης επικοινώνησε έγκαιρα μαζί μου τηλεφωνικά μια υπάλληλος να με ενημερώσει για το ύψος της επιδότησης και την “ειδική” προσφορά που δικαιούμουν λόγω του ότι διατηρώ για 12ο χρόνο συμβόλαιο με εταιρία σας. Αφήνω στην άκρη το γεγονός ότι κόντεψα να βάλω τα γέλια όταν ενημερώθηκα με ενθουσιασμό από την υπάλληλο ότι η φοβερή προσφορά που μου γινόταν ήταν ένα τηλέφωνο αξίας 140 ευρώ στα καταστήματα cosmote (και φθηνότερο σε όλα τα υπόλοιπα καταστήματα) αντί των 90 ευρώ που θα ήταν η κανονική επιδότηση. Ακούγεται τουλάχιστον γελοίο να λέτε ότι επιβραβεύετε 12 χρόνια συμβόλαιο που δεν έχει μείνει ποτέ απλήρωτο μιας και εξοφλείται με πιστωτική κάρτα με 50 ευρώ extra επιδότηση. Όταν άκουσα για “ειδική” προσφορά, φαντάστηκα ότι ήρθε ο καιρός να αποκτήσουμε και εμείς ένα iphone. Παρόλ’ αυτά όμως επειδή αυτή ήταν η προσφορά σας πήγα στο OTEshop ΧΧΧΧ(περιοχή) απ’ όπου πάντα εξυπηρετούμαι για να πάρω το τηλέφωνο που μου προτάθηκε, ένα Samsung Galaxy 550. Τα ευγενέστατα παιδιά εκεί με ενημέρωσαν ότι το συγκεκριμένο τηλέφωνο δεν το έχουν, αλλά εμφατικά υποστήριξαν ότι θα το φέρουν. Από εκεί και πέρα άρχισαν τα προβλήματα. Επισκέφτηκα το κατάστημα αρκετές φορές αφήνοντας πάντα να περάσει ένα ικανό διάστημα, αλλά και πάλι το τηλέφωνο δεν υπήρχε. Άφησα τα στοιχεία μου να επικοινωνήσουν μαζί μου όταν θα το φέρουν διότι με διαβεβαίωσαν ξανά πως σίγουρα θα το φέρουν και απλά ήταν θέμα χρόνου. Και ναι, μιλάω για το τηλέφωνο που εμφανίζεται ακόμα στο site σας. Δεν επικοινώνησε κανείς μαζί μου για αρκετό καιρό και πέρασα ξανά από το κατάστημα. Εκεί πληροφορήθηκα για άλλη μια φορά μετά από 1,5 μήνα ότι το τηλέφωνο “θα το φέρουν σίγουρα”, αλλά είχε λήξη η προθεσμία που μπορούσα να πάρω τη συσκευή και απλά την έχασα! Εξιστορώ τα γεγονότα σε εσάς μιας και από τη μεριά του καταστήματος μου είπαν ότι δεν μπορούν να κάνουν τίποτα περισσότερο (αν και δεν αντιλήφθηκα τι έχουν κάνει εξαρχής), δίνοντας έμφαση στα εξής σημεία:

- Το κατάστημα επέμενε για περισσότερο από 1,5 μήνα να δηλώνει σίγουρο ότι θα φέρει το τηλέφωνο και να μην ανησυχώ. - Δεν είναι δική μου υπαιτιότητα που χάθηκε η προθεσμία, αλλά δικού σας καταστήματος. Εκτός αν πιστεύετε πως όταν με ενημέρωνε ο υπάλληλος ότι θα φέρουν το τηλέφωνο από εβδομάδα σε εβδομάδα, εγώ έπρεπε να του απαντήσω ότι λέει ψέματα και να πάω να το βρω αλλού.

- Όταν πλησίαζε η λήξη της προθεσμίας, δεν ενημερώθηκα από το κατάστημα που είχε αναλάβει την ανανέωση του συμβολαίου ότι το τηλέφωνο δεν είχε έρθει μέχρι τότε και καλά θα κάνω να το αναζητήσω αλλού έστω και την τελευταία στιγμή, αλλιώς θα το χάσω. Για όλα τα παραπάνω λοιπόν, δηλώνω δυσαρεστημένος και αναμένω τις ενέργειές σας."

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!