Πραγματικά απορώ πως είναι δυνατόν κάποιος που έχει την εξοικείωση να...
δημοσιεύει άρθρα σε ένα blog ( εκτός και αν έβαλε κάποιον άλλο να το κάνει ), να μην έχει την στοιχειώδη ικανότητα να κατανοήσει σε ένα λογαριασμό παρόχου το χρονικό διάστημα παρεχόμενων υπηρεσιών για το οποίο αναφέρεται ο λογαριασμός (απάντηση στο http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2012/03/energa.html ) . Και για την συγκεκριμένη περίπτωση απορώ με πόσο απίστευτο θράσος διαμαρτύρεσαι για το γεγονός ότι σου ζήτησαν να πληρώσεις το λογαριασμό για την κατανάλωση που έκανες λες και αν κάποιος κλείσει την επιχείρησή του πρέπει αυτόματα να χαρίσει και τα χρήματα που του οφείλουν οι πελάτες μέχρι εκείνη την στιγμή. Προφανώς και εννοείται ότι χωρίς άδεια λειτουργίας δεν νοείται να χρεώνονται υπηρεσίας αλλά για υπηρεσίες μέχρι και τις 24/1/2012, ημερομηνία κατά την οποία είχε άδεια λειτουργίας εν ισχύ, νομίζω ότι ακούγεται απολύτως λογικό να ζητάνε τα χρήματά τους. Το αν έχουν πληρώσει ή όχι τις δικές τους υποχρεώσεις δεν αφορά τον οποιοδήποτε πελάτη, ούτε υπάρχει η λογική δεν πλήρωσες τον προμηθευτή σου άρα δεν πληρώνω κι εγώ εσένα.
Δεν υποστηρίζω κανένα πάροχο ( και ειδικά εταιρείες πυροτεχνήματα ) αλλά είναι λογικό να γίνεται τέτοια απίστευτη κατάχρηση του βήματος που δίνει ένα blog ( και ειδικά του πλέον δημοφιλέστερου ) μόνο και μόνο επειδή μας καλύπτει η ανωνυμία ; Η αίσθηση του ότι μπορώ να κατηγορήσω άδικα οποιονδήποτε χωρίς να τιμωρηθώ δεν σημαίνει ότι μας δίνει το δικαίωμα να στερούμαστε απλής λογικής ως προς το πώς διαχειριζόμαστε κάποια πράγματα.
Η φράση « δεν ήξερες , δεν ρώταγες » νομίζω ότι περιγράφει πάρα πολύ απλά το τι πρέπει να κάνει κάποιος. Ρώτησες το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών του παρόχου και δεν πήρες ικανοποιητική απάντηση; Ρώτησες στο κατάστημα που έκανες την εγγραφή σου ; Ακόμη κι αν επέλεξες ένα blog για να δημοσιεύσεις το πρόβλημά σου , εξέθεσες την ανάλυση του λογαριασμού σου ΡΩΤΩΝΤΑΣ αν ορθώς σε χρεώνουν και σου ζητούν χρήματα ;
Χωρίς να έχεις λοιπόν παραθέσει κανένα στοιχείο παρά μόνο την ημερομηνία έκδοσης λογαριασμού ( 1/2/2012 ) σου απαντώ ως απλός πολίτης αυτής της χώρας ( χωρίς την ιδιότητα του ειδικού αν και πιστεύω ότι τους ειδικούς έπρεπε να ρωτήσεις ):
α) Στον λογαριασμό έκδοσης 1/2/2012 μάλλον σου ήρθε η εκκαθάριση για το διάστημα που προηγήθηκε ( ας πούμε 1/12/2011 έως 31/1/2012 ή 1/10/2011 έως 31/1/2012 ) της κατανάλωσης που έκανες. Αν είχες δώσει κάποιο έναντι ποσό θα συμψηφίζεται και θα σου ζητούν τα υπόλοιπα.
β) Εφόσον η παροχή οποιασδήποτε υπηρεσίας διεκόπη από τις 24/1/2012 δεν πρέπει να σου χρεώνουν κανένα πάγιο π.χ. για το χρονικό διάστημα 1/2/2012 έως 31/3/2012. Αν αυτό συμβαίνει τότε με το δίκιο σου διαμαρτύρεσαι , όχι για το σύνολο του λογαριασμού αλλά το ποσό των παγίων.
γ) Αν με τον προηγούμενο λογαριασμό ( ας πούμε ημ. έκδοσης 1/12/2011 ) έχεις προπληρώσει πάγια μέχρι τις 31/1/2011 τότε πρέπει με τον τρέχων λογαριασμό να σου επιστρέψουν μέρος των παγίων . Στην προκειμένη περίπτωση πρέπει να σου επιστρέψουν το πάγιο από 25/1/2012 έως 31/1/2012. Αν υποθέσουμε ότι το μηνιαίο πάγιο είναι 15 € τότε η επιστροφή είναι (15 € / 31 ημέρες ) * 7 ημέρες = 3,40 € .
δ) Σε περίπτωση που κατά την αρχική σύμβαση δόθηκε κάποια χρηματική εγγύηση, αυτή πρέπει να επιστραφεί ή να συμψηφιστεί με το υπόλοιπο του λογαριασμού τώρα που διακόπηκε η παροχή των υπηρεσιών.
Αν έκανα λάθος ζητώ προκαταβολικά συγνώμη. Όπως επεσήμανα, δεν είμαι ο ειδικός και ο αρμόδιος να απαντήσω. Με τα ελάχιστα στοιχεία που δημοσίευσες, τόσο μπορούσα να βοηθήσω.
Διαβάζοντας καιρό τις διάφορες δημοσιεύσεις αυτό που διαπιστώνω είναι ότι στις περισσότερες περιπτώσεις όλοι ζητούν την επέμβαση εισαγγελέα και στο τέλος αφού διαπιστώσουν ότι «απλά» έκαναν λάθος δεν βγαίνουν καν με μια επιστολή απολογίας να ζητήσουν ένα συγνώμη. Προσοχή , δεν λέω ότι όλες οι περιπτώσεις έχουν άδικο αλλά οι περισσότερες.
Είμαι 100% σίγουρος ότι το ίδιο θα συμβεί και τώρα. « Που είναι ο εισαγγελέας κλπ » με το καλημέρα και στην συνέχεια η ουρά στα σκέλια. Και είμαι 1000% σίγουρος ότι θα ακολουθήσουν και άλλοι πολλοί με την ίδια τακτική. Κρίμα...
Αναγνώστης
δημοσιεύει άρθρα σε ένα blog ( εκτός και αν έβαλε κάποιον άλλο να το κάνει ), να μην έχει την στοιχειώδη ικανότητα να κατανοήσει σε ένα λογαριασμό παρόχου το χρονικό διάστημα παρεχόμενων υπηρεσιών για το οποίο αναφέρεται ο λογαριασμός (απάντηση στο http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2012/03/energa.html ) . Και για την συγκεκριμένη περίπτωση απορώ με πόσο απίστευτο θράσος διαμαρτύρεσαι για το γεγονός ότι σου ζήτησαν να πληρώσεις το λογαριασμό για την κατανάλωση που έκανες λες και αν κάποιος κλείσει την επιχείρησή του πρέπει αυτόματα να χαρίσει και τα χρήματα που του οφείλουν οι πελάτες μέχρι εκείνη την στιγμή. Προφανώς και εννοείται ότι χωρίς άδεια λειτουργίας δεν νοείται να χρεώνονται υπηρεσίας αλλά για υπηρεσίες μέχρι και τις 24/1/2012, ημερομηνία κατά την οποία είχε άδεια λειτουργίας εν ισχύ, νομίζω ότι ακούγεται απολύτως λογικό να ζητάνε τα χρήματά τους. Το αν έχουν πληρώσει ή όχι τις δικές τους υποχρεώσεις δεν αφορά τον οποιοδήποτε πελάτη, ούτε υπάρχει η λογική δεν πλήρωσες τον προμηθευτή σου άρα δεν πληρώνω κι εγώ εσένα.
Δεν υποστηρίζω κανένα πάροχο ( και ειδικά εταιρείες πυροτεχνήματα ) αλλά είναι λογικό να γίνεται τέτοια απίστευτη κατάχρηση του βήματος που δίνει ένα blog ( και ειδικά του πλέον δημοφιλέστερου ) μόνο και μόνο επειδή μας καλύπτει η ανωνυμία ; Η αίσθηση του ότι μπορώ να κατηγορήσω άδικα οποιονδήποτε χωρίς να τιμωρηθώ δεν σημαίνει ότι μας δίνει το δικαίωμα να στερούμαστε απλής λογικής ως προς το πώς διαχειριζόμαστε κάποια πράγματα.
Η φράση « δεν ήξερες , δεν ρώταγες » νομίζω ότι περιγράφει πάρα πολύ απλά το τι πρέπει να κάνει κάποιος. Ρώτησες το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών του παρόχου και δεν πήρες ικανοποιητική απάντηση; Ρώτησες στο κατάστημα που έκανες την εγγραφή σου ; Ακόμη κι αν επέλεξες ένα blog για να δημοσιεύσεις το πρόβλημά σου , εξέθεσες την ανάλυση του λογαριασμού σου ΡΩΤΩΝΤΑΣ αν ορθώς σε χρεώνουν και σου ζητούν χρήματα ;
Χωρίς να έχεις λοιπόν παραθέσει κανένα στοιχείο παρά μόνο την ημερομηνία έκδοσης λογαριασμού ( 1/2/2012 ) σου απαντώ ως απλός πολίτης αυτής της χώρας ( χωρίς την ιδιότητα του ειδικού αν και πιστεύω ότι τους ειδικούς έπρεπε να ρωτήσεις ):
α) Στον λογαριασμό έκδοσης 1/2/2012 μάλλον σου ήρθε η εκκαθάριση για το διάστημα που προηγήθηκε ( ας πούμε 1/12/2011 έως 31/1/2012 ή 1/10/2011 έως 31/1/2012 ) της κατανάλωσης που έκανες. Αν είχες δώσει κάποιο έναντι ποσό θα συμψηφίζεται και θα σου ζητούν τα υπόλοιπα.
β) Εφόσον η παροχή οποιασδήποτε υπηρεσίας διεκόπη από τις 24/1/2012 δεν πρέπει να σου χρεώνουν κανένα πάγιο π.χ. για το χρονικό διάστημα 1/2/2012 έως 31/3/2012. Αν αυτό συμβαίνει τότε με το δίκιο σου διαμαρτύρεσαι , όχι για το σύνολο του λογαριασμού αλλά το ποσό των παγίων.
γ) Αν με τον προηγούμενο λογαριασμό ( ας πούμε ημ. έκδοσης 1/12/2011 ) έχεις προπληρώσει πάγια μέχρι τις 31/1/2011 τότε πρέπει με τον τρέχων λογαριασμό να σου επιστρέψουν μέρος των παγίων . Στην προκειμένη περίπτωση πρέπει να σου επιστρέψουν το πάγιο από 25/1/2012 έως 31/1/2012. Αν υποθέσουμε ότι το μηνιαίο πάγιο είναι 15 € τότε η επιστροφή είναι (15 € / 31 ημέρες ) * 7 ημέρες = 3,40 € .
δ) Σε περίπτωση που κατά την αρχική σύμβαση δόθηκε κάποια χρηματική εγγύηση, αυτή πρέπει να επιστραφεί ή να συμψηφιστεί με το υπόλοιπο του λογαριασμού τώρα που διακόπηκε η παροχή των υπηρεσιών.
Αν έκανα λάθος ζητώ προκαταβολικά συγνώμη. Όπως επεσήμανα, δεν είμαι ο ειδικός και ο αρμόδιος να απαντήσω. Με τα ελάχιστα στοιχεία που δημοσίευσες, τόσο μπορούσα να βοηθήσω.
Διαβάζοντας καιρό τις διάφορες δημοσιεύσεις αυτό που διαπιστώνω είναι ότι στις περισσότερες περιπτώσεις όλοι ζητούν την επέμβαση εισαγγελέα και στο τέλος αφού διαπιστώσουν ότι «απλά» έκαναν λάθος δεν βγαίνουν καν με μια επιστολή απολογίας να ζητήσουν ένα συγνώμη. Προσοχή , δεν λέω ότι όλες οι περιπτώσεις έχουν άδικο αλλά οι περισσότερες.
Είμαι 100% σίγουρος ότι το ίδιο θα συμβεί και τώρα. « Που είναι ο εισαγγελέας κλπ » με το καλημέρα και στην συνέχεια η ουρά στα σκέλια. Και είμαι 1000% σίγουρος ότι θα ακολουθήσουν και άλλοι πολλοί με την ίδια τακτική. Κρίμα...
Αναγνώστης