Mια τρομερή διαφήμιση από τη Guardian, που θέλει να μας δείξει τις αλλαγές που έχει υποστεί ο χώρος της δημοσιογραφίας.
Ο αναγνώστης πλέον έχει πιο ενεργό ρόλο ψάχνοντας και εξακριβώνοντας την είδηση που τον ενδιαφέρει. Το διαδίκτυο από την άλλη έχει τον πιο σημαντικό ρόλο. Το story της διαφημιστικής καμπάνιας είναι το γνωστό σε όλους παραμύθι τα τρία γουρουνάκια και ο κακός λύκος. Στη διαφήμιση φαίνεται η εξέλιξη τους, παρομοιάζοντας τη με την έντυπη και ηλεκτρονική δημοσιογραφία που διαθέτουμε.
Η κατάληξη της ιστορίας αποτελεί ένα απροσδόκητο συμπέρασμα που ανατρέπει τα όσα γνωρίζατε για το γνωστό story. Για να δείτε το βίντεο πατήστε εδώ