Οι περισσότεροι χρήστες του Twitter πιστεύουν ότι σε αντίθεση με το Facebook είναι...
προστατευμένοι σχετικά με θέματα ιδιωτικότητας, καθώς τα tweets τους είναι ορατά μόνο σε όσους επιλέγουν.
Κάτι τέτοιο έρχεται να διαψεύσει η πρόσφατη αποκάλυψη ότι η Twitter κρατά στην πραγματικότητα αρχείο όλων των tweets από τον Ιανουάριο του 2010 και μετά και στη συνέχεια τα πουλά στη βρετανική εταιρεία Datasift με σκοπό την παροχή στοχευμένων διαφημίσεων εν αγνοία των χρηστών.
Αυτό που κάνει η Datasift είναι να αναλύει καθημερινά όλα τα tweets και στη συνέχεια να πουλά χρήσιμες πληροφορίες στις εταιρείες-πελάτες της (αν για παράδειγμα κάποιος χρήστης αναφέρει το όνομα της εταιρείας ή κάποιου προϊόντος της).
Η παροχή των πληροφοριών κοστίζει μέχρι και £10.000 μηνιαίως, ενώ περισσότερες από 1000 εταιρείες περιμένουν αυτή τη στιγμή στη λίστα αναμονής.
Ο Nick Pickles, επικεφαλής της ομάδας διαφύλαξης της ιδιωτικότητας, Big Brother Watch, σχολιάζει:
“Οι χρήστες μπορεί να πιστεύουν ότι τα tweets είναι προσωπική τους ιδιοκτησία αλλά όπως φαίνεται κάτι τέτοιο απέχει πολύ από την πραγματικότητα. Είναι ξεκάθαρο ότι όταν μια υπηρεσία παρέχεται δωρεάν, δεν είμαστε οι πελάτες αλλά τα προϊόντα.”
vgaloupis.blogspot.com
προστατευμένοι σχετικά με θέματα ιδιωτικότητας, καθώς τα tweets τους είναι ορατά μόνο σε όσους επιλέγουν.
Κάτι τέτοιο έρχεται να διαψεύσει η πρόσφατη αποκάλυψη ότι η Twitter κρατά στην πραγματικότητα αρχείο όλων των tweets από τον Ιανουάριο του 2010 και μετά και στη συνέχεια τα πουλά στη βρετανική εταιρεία Datasift με σκοπό την παροχή στοχευμένων διαφημίσεων εν αγνοία των χρηστών.
Αυτό που κάνει η Datasift είναι να αναλύει καθημερινά όλα τα tweets και στη συνέχεια να πουλά χρήσιμες πληροφορίες στις εταιρείες-πελάτες της (αν για παράδειγμα κάποιος χρήστης αναφέρει το όνομα της εταιρείας ή κάποιου προϊόντος της).
Η παροχή των πληροφοριών κοστίζει μέχρι και £10.000 μηνιαίως, ενώ περισσότερες από 1000 εταιρείες περιμένουν αυτή τη στιγμή στη λίστα αναμονής.
Ο Nick Pickles, επικεφαλής της ομάδας διαφύλαξης της ιδιωτικότητας, Big Brother Watch, σχολιάζει:
“Οι χρήστες μπορεί να πιστεύουν ότι τα tweets είναι προσωπική τους ιδιοκτησία αλλά όπως φαίνεται κάτι τέτοιο απέχει πολύ από την πραγματικότητα. Είναι ξεκάθαρο ότι όταν μια υπηρεσία παρέχεται δωρεάν, δεν είμαστε οι πελάτες αλλά τα προϊόντα.”
vgaloupis.blogspot.com