tromaktiko: Aναγνώστης δυσανασχετεί με το service στο Πλαίσιο

Παρασκευή 2 Μαρτίου 2012

Aναγνώστης δυσανασχετεί με το service στο Πλαίσιο



Ειχα αγορασει ενα pc απο το πλαισιο το 2009 τουμπανο με i7-920, GTX 295 nvdia καρτα,12gb ram, 1000 watt τροφοδοτικο bla bla bla. Τους τελευταίους μηνες όμως εκει που παίζω παιχνίδια -οποιοδήποτε παιχνίδι και αν δοκιμάσω από league of legends μέχρι... battlefield 3. To pc crash-αρει, δηλαδη παίρνουν καποιο χρωμα οι οθόνες-οχι blue screen- (χρησιμοποιώ 2 οθονες) ο ήχος υπάρχει ακομα δηλαδη ακουω τι γινεται και μετα απο λιγο ηλεκτρονικός ηχος και δεν γινεται τίποτα. Κανω reset το pc ξεκιναει δεν λειτουργουν οι οθόνες- ειναι μαυρες, αλλά ο πυργος λειτουργει παταω το power για να τον σβησω και μετα παλι το power για να τον ανοιξω αλλιώς θα κάθεται εκει αιωνια (εχω δοκιμασει και με 1 οθονη αργει να γινει το crash αλλα παλι εχω προβλημα)... Το παω λοιπον αρχικα το Νοέμβριο του 2011 στο πλαισιο Σερβις στην Ζ. και δεν βρισκουν τιποτα απολυτως (μάλιστα ελειπε ενα πλαστικο και μια βιδα απο το κουτι μου εκει που ητανε η καρτα γραφικων, αυτο εδω εχω Link την οποια ακομα να την φερουνε απο την Ιαπωνία - μαλιστα πηγανε να με βγαλουνε και τρελο οτι δεν υπηρχε).. γυρναω σπιτι και το pc κολλησε μεσα σε 1 ωρα 4 φορες ... Οποτε κανω ενα φορματ τα windows (αυθεντικα) δοκιμαζω game παλι τα ιδια ... Βαζω drivers beta - drivers παλιους- τελευταιους drivers τιποτα το προβλημα συνεχιζει.. βαζω προγραμματα να βλεπω την θερμοκρασια η καρτα γραφικων δεν ξεπερασε ποτε τους 56 βαθμους κελσιου.. τρεχω διαφορα benchmark δεν κρασαρει ΑΛΛΑ οταν παω σε παιχνιδια δεν ξερω γιατι κρασαρει... Το παω παλι στο πλαισιο προχτες δεν βρηκαν ΠΑΛΙ τιποτα, μαλιστα η απαντηση που μου εδωσε ο υπευθυνος του πλαισιο σερβις Ζ. οτι δεν βρισκει κανενα προβλημα παλι και οτι ισως φταει το antivirus που block-αρει το league of legends (δοκιμαζε αυτο το game)....ΕΚΕΙ πηγανε να μου πεσουν τα μαλλια Υπευθυνος σερβις αναγνωρισμενου καταστηματος να μου λεει οτι για ενα system crash φταιει το antivirus..Και ρωταω εγω τωρα.. ΓΙΑΤΙ να μην μου αντικαταστησουνε την καρτα, γιατι λογικα αυτη ευθυνεται η οποια εκανε 500 ευρω το 2009 απο την στιγμη που βλεπεις οτι ο αλλος το φερνει 2 φορες το μηχανημα (θεοβαρο το κουτι με αμαξι το παω καθε φορα εκει περα) και βλεπει στο event viewer οτι υπαρχουνε 100 error οτι δεν εκλεισε σωστα το pc, δηλαδη τρελος ειμαι εγω θελω να καψω το pc μου; Επειδη αυτοι δεν βρισκουνε το προβλημα εγω τι φταιω δηλαδη; Πως να το βρουνε δηλαδη οταν θεωρουνε ως αιτια το antivirus; Ή μηπως ειναι πολιτικη του καταστηματος επειδη τελειωνει τωρα σε 2-3ς μηνες η εγγυηση να μην την αλλαξουνε σου λεει θα παρει αλλη καρτα... 

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!