Τεχνογνωσία με το ... κιλό πουλά ο Πολ Τόμσεν και το ΔΝΤ στην Ελλάδα! Και τους πληρώνουμε για να μας σερβίρουν φορολογικά μοντέλα παρωχημένης τεχνοτροπίας, που εγκαταλείπουν... μαζικά όλες οι χώρες ενώ εμείς τα υιοθετούμε και με το .... αζημίωτο!
Πρόκειται ουσιαστικά αναβάθμιση του προγράμματος Taxis που λειτούργησε πολύ κάτω από τις αναμενόμενες προσδοκίες αν και είχε πολυδιαφημιστεί!
Στο σύστημα αυτό θα διοχετεύονται σημαντικές φορολογικές πληροφορίες αλλά και προσωπικά δεδομένα των καταναλωτών, όπως το χρώμα των εσωρούχων που αγοράζουμε, την ποσότητα νερού που πίνουμε καθώς και η χρήση του ίντερνετ που κάνουμε κάθε μήνα!
Ετσι, η κυβέρνηση και οι δανειστές μας, θα είναι σε θέση να γνωρίζουν ακόμη και τι χρώμα βρακί φοράμε, έτσι ώστε να φορολογούν την αγορά του!
Πρόκειται ουσιαστικά αναβάθμιση του προγράμματος Taxis που λειτούργησε πολύ κάτω από τις αναμενόμενες προσδοκίες αν και είχε πολυδιαφημιστεί!
Στο σύστημα αυτό θα διοχετεύονται σημαντικές φορολογικές πληροφορίες αλλά και προσωπικά δεδομένα των καταναλωτών, όπως το χρώμα των εσωρούχων που αγοράζουμε, την ποσότητα νερού που πίνουμε καθώς και η χρήση του ίντερνετ που κάνουμε κάθε μήνα!
Ετσι, η κυβέρνηση και οι δανειστές μας, θα είναι σε θέση να γνωρίζουν ακόμη και τι χρώμα βρακί φοράμε, έτσι ώστε να φορολογούν την αγορά του!
Για όλες αυτές τις φοβερές σε έμπνευση κινήσεις, η Τρόικα θα βάλει τον υπουργό οικονομικών να ζητήσει από εμάς τους ιδιους να του χορηγήσουμε αναδρομικά στοιχεία από το 2010 ενώ στο κόλπο θα βάλει τις τράπεζες, κλινικές, το χρηματιστήριο, ασφαλιστικές εταιρείες, τα ασφαλιστικά ταμεία κύριας και επικουρικής ασφάλισης, εταιρείες σταθερής και κινητής τηλεφωνίας, Δημόσιες επιχειρήσεις κοινής ωφέλειας (ΔΕΗ, ΕΥΔΑΠ κτλ.) να στείλουν στη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων του υπουργείου Οικονομικών αναλυτικά στοιχεία για όλους τους πελάτες τους προκειμένου αυτά να διασταυρωθούν με τις δαπάνες και τα εισοδήματα που αναγράφονται στις φορολογικές δηλώσεις κάθε χρόνο και όπου υπάρχουν διαφορές να επιβάλλονται φόροι και αυστηρά πρόστιμα.
Ετσι ο Τόμσεν εκτός του χρώματος του βρακιού μας, θα μάθει επιπρόσθετα, από τι πάσχουμε, πόσο γερός είναι ο οργανισμός μας, τι είδους αρρώστιες έχουμε ή είχαμε στο παρελθόν, τι σπουδάσαμε και με ποιους καθηγητές , που είμαστε ασφαλισμένοι καθώς και με ποιους μιλάμε στα τηλέφωνα και πόση ώρα !
Κι αυτό γιατί:
τράπεζες, χρηματοδοτικά ιδρύματα, φορείς εκκαθάρισης συναλλαγών με χρήση καρτών πληρωμών και τα ιδρύματα πληρωμών που λειτουργούν στην Ελλάδα, τα Ελληνικά Χρηματιστήρια ΑΕ, τα ιδιωτικά θεραπευτήρια, τα δημόσια θεραπευτήρια και οι κλινικές των ταμείων ασφάλισης, οι επιχειρήσεις ιδιωτικής ασφάλισης, τα ταμεία κύριας και επικουρικής ασφάλισης, οι εταιρείες σταθερής και κινητής τηλεφωνίας, οι πάροχοι ηλεκτρικής ενέργειας, καθώς και οι εταιρείες ύδρευσης, υποχρεούνται να διαβιβάζουν στη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων (Γ.Γ.Π.Σ.) του Υπουργείου Οικονομικών αρχεία με στοιχεία οικονομικού και φορολογικού ενδιαφέροντος!!!
Τι «666» και «τσιπάκια» δηλαδή!
Οργουελική ταινία κανονική στήνει ο Τόμσεν με τον Τραπεζίτη Πρωθυπουργό μας, νομίζοντας ότι έτσι θα εισπράξουν από τους Ελληνες χρήματα για τον κρατικό κορβανά με σκοπό να πληρώσουμε εμείς, την αποτυχία του τραπεζικού συστήματος διεθνώς!
Προσωπικά, θεωρώ την ιδέα καλή, εφικτή αλλά με μια διαφορά!
Στην Ελλάδα ισχύει πλέον το … «ουκ αν λάβεις παρά του μη έχοντος»!
Διότι όλο αυτό το «κόλπο» το οποίο θα το χρυσοπληρώσουμε σε μια εταιρία που θα μας κουβαλήσει ο Τομσεν και η παρέα του, αποτελεί στην ουσία μια πράξη ανέφικτη, για ένα πολύ απλό λόγο!
Όταν τεθεί σε ισχύ, θα ελαττωθεί στο ελάχιστο η έκδοση τιμολογίων και αποδείξεων, που στην ουσία το κράτος, θα χρειάζεται 30 με 40 χιλιάδες αστυνομικούς για το περιφρουρήσει!
Γιατί το προβλημα κατ εμε, δεν θα ξεκινήσει αν ΔΕΝ δουλέψει το σύστημα αλλά το αντίθετο! Αν (λέμε τώρα) δουλέψει, τότε εγώ που δεν δήλωσα το σώβρακο που αγόρασα, και το βορυν απο την εταιρία που μου το πούλησε, τότε ποιος θα μου επιβάλει την ποινή; Ποιος θα την καταχωρήσει στην μερίδα μου; Ποιος θα την εισπράξει; Αν δεν έχω χρήματα να πληρώσω τι θα γίνει; Απλά τίποτα θα πει κανείς και θα έχετε δίκιο!
Πρόκειται για άλλη μια επικοινωνιακή κολοτούμπα της Κυβέρνησης, η οποία γνωρίζει καλά ότι τέτοιο σύστημα δεν δούλεψε πουθενά στον πλανήτη!
Ο οικονομολόγος με τις απαρχαιωμένες γνώσεις της δεκαετίας του 1980, Πολ Τομσεν, θα αποτύχει οικτρά για μια ακόμη φορά, γιατί πάει να εφαρμόσει με γνώσεις του 1980, θεωρίες του 1990 σε μια κοινωνία του 2012 που όλα τρέχουν με χίλια και κάθε μέρα τα δεδομένα αλλάζουν!
Θα μπορούσαν να διασταυρώνουν φορολογικά στοιχεία με τραπεζικά στοιχεία υπόπτων για φοροδιαφυγή, με ένα από νόμο και προπάντων χωρίς το κόστος που απαιτεί η κατασκευή και λειτουργία του Big Brother!
Επι της ουσίας, ο Big Brother, αν διαβάσετε τα παρακάτω στοιχεία που θα διοχετεύουν οι τράπεζες, θα αφορά στους χαμηλόμισθους και στη μεσαία τάξη!
Οι μεφαλοφοροφυγάδες και όσοι έχουν υπεράκτιες εταιρίες και γενικά όσοι συμμετέχουν κατά 90% στην φοροδιαφυγή θα την γλυτώσουν πάλι, μιας και θα μπορούν μέσω των εταιριών τους και εικονικών τιμολογίων να τη γλυτώνουν!
Αρα, όλο αυτό, αφορά στην συντριπτική πλειοψηφία του λαού και όχι στους μεγαλοκαρχαρίες. Και προπάντων δεν αφορά στους … τραπεζίτες!
Επιπρόσθετα λοιπόν, στο ίδιο σύστημα, τα πιστωτικά και χρηματοδοτικά ιδρύματα, καθώς και τα ιδρύματα πληρωμών διαβιβάζουν στη Γ.Γ.Π.Σ. του Υπουργείου Οικονομικών στοιχεία που αφορούν σε:
α) δάνεια προς νοικοκυριά και επιχειρήσεις,
β) υπόλοιπο και κινήσεις λογαριασμών, ενεργών ή μη, που άνοιξαν ή έκλεισαν.
γ) κάθε άλλο στοιχείο αναγκαίο στις διαδικασίες βεβαίωσης και είσπραξης του φόρου καθώς και στις διαδικασίες του ελέγχου και των διασταυρώσεων.
Αναφορικά με τα δάνεια προς πελάτες / κατοίκους (ιδιώτες και επιχειρήσεις), διαβιβάζονται:
α) Τριψήφιος κωδικός τράπεζας όπως ορίζεται από την Τράπεζα της Ελλάδος ή επίσημη επωνυμία χρηματοδοτικού ιδρύματος,
β) ΑΦΜ του δανειολήπτη,
γ) ΑΔΤ ή αριθμός διαβατηρίου, ημερομηνία, τόπος γεννήσεως και διεύθυνση κατοικίας δανειολήπτη, εφόσον δεν υπάρχει ΑΦΜ.
δ) Το είδος του δανείου,
• 01=στεγαστικό δάνειο
• 02=καταναλωτικό δάνειο
• 03=επιχειρηματικό δάνειο
ε) Ημερομηνία χορήγησης του δανείου,
στ) Νόμισμα τήρησης του δανείου, σε ISO code 4217,
ζ) Υπόλοιπο δανείου στην αρχή της περιόδου του έτους αναφοράς,
η) Υπόλοιπο δανείου στο τέλος της περιόδου του έτους αναφοράς,
θ) Σύνολο χρεώσεων που επιβαρύνουν το υπόλοιπο του δανείου κατά το έτος αναφοράς, συμπεριλαμβανομένων των τόκων,
ι) Σύνολο πιστώσεων που μειώνουν το υπόλοιπο του δανείου κατά το έτος αναφοράς,
ια) Ένδειξη επιδότησης δανείων
• Ν=ΝΑΙ
• Ο=ΟΧΙ
ιβ) Ένδειξη δανείου α΄ κατοικίας
Αναφορικά με τα υπόλοιπα των λογαριασμών, ενεργών ή μη, που άνοιξαν ή χρησιμοποιούνται ή έκλεισαν διαβιβάζονται:
α) Τριψήφιος κωδικός τράπεζας όπως ορίζεται από την Τράπεζα της Ελλάδος ή επίσημη επωνυμία ιδρύματος πληρωμών,
β) Ονοματεπώνυμο πρώτου δικαιούχου και συνδικαιούχων του λογαριασμού,
γ) Αριθμός λογαριασμού,
δ) Υπόλοιπο λογαριασμού,
ε) Κωδικός νομίσματος, σε ISO code 4217,
στ) Ημερομηνία αναφοράς.
Αναφορικά με τις κινήσεις των λογαριασμών, ενεργών ή μη, που άνοιξαν ή χρησιμοποιούνται ή έκλεισαν διαβιβάζονται:
α) Τριψήφιος κωδικός τράπεζας όπως ορίζεται από την Τράπεζα της Ελλάδος ή επίσημη επωνυμία ιδρύματος πληρωμών,
β) Ονοματεπώνυμο πρώτου δικαιούχου και συνδικαιούχων του λογαριασμού,
γ) Αριθμός λογαριασμού,
δ) Ημερομηνία συναλλαγής,
ε) Ονοματεπώνυμο τρίτου, σε σχέση με το δικαιούχο και τους συνδικαιούχους του λογαριασμού, πληρωτή ή δικαιούχου,
στ) ΑΦΜ τρίτου, σε σχέση με το δικαιούχο και τους συνδικαιούχους του λογαριασμού, πληρωτή ή δικαιούχου (εφόσον υπάρχει η σχετική πληροφορία),
ζ) Κωδικός νομίσματος, σε ISO code 4217,
η) Ποσό συναλλαγής.
Αναφορικά με κάθε άλλο στοιχείο αναγκαίο στις διαδικασίες βεβαίωσης και είσπραξης του φόρου καθώς και στις διαδικασίες του ελέγχου και των διασταυρώσεων διαβιβάζονται:
α) Ύπαρξη επενδυτικών χαρτοφυλακίων (ενδεικτικά αναφέρονται: αμοιβαία κεφάλαια, μετοχές, παράγωγα, ομόλογα, προϊόντα εφάπαξ καταβολής, επενδύσεις σε χρυσό ή ασήμι κ.λ.π.),
β) Κίνηση επενδυτικών χαρτοφυλακίων (ενδεικτικά αναφέρονται: αμοιβαία κεφάλαια, μετοχές, παράγωγα, ομόλογα κ.λ.π.),
γ) Ύπαρξη θυρίδων,
δ) Αγορά χρυσών λιρών και ράβδων χρυσού.
Υποχρεώσεις των ιδιωτικών θεραπευτηρίων
Τα ιδιωτικά θεραπευτήρια διαβιβάζουν στη Γ.Γ.Π.Σ. του Υπουργείου Οικονομικών κατάσταση με τα ακόλουθα στοιχεία:
α) ΑΦΜ ιατρού που εκτέλεσε την πράξη,
β) ένδειξη έμμισθου (1) ή συνεργαζόμενου (2) ιατρού,
γ) ημερομηνία εκτελεσθείσης πράξης,
δ) κωδικό πράξης, σύμφωνα με την Κωδικοποίηση Νόσων – Διαγνώσεων (ICD −10)/ ιατρικών πράξεων.
Υποχρεώσεις των δημοσίων θεραπευτηρίων και κλινικών των ταμείων ασφάλισης
Τα δημόσια θεραπευτήρια και οι κλινικές των ταμείων ασφάλισης διαβιβάζουν στη Γ.Γ.Π.Σ. του Υπουργείου Οικονομικών κατάσταση με τα ακόλουθα στοιχεία:
α) ΑΦΜ συνεργαζόμενου (μη έμμισθου) ιατρού που εκτέλεσε την πράξη,
β) ημερομηνία εκτελεσθείσης πράξης,
γ) κωδικό πράξης, σύμφωνα με την Κωδικοποίηση Νόσων – Διαγνώσεων (ICD −10)/ ιατρικών πράξεων.
Υποχρεώσεις επιχειρήσεων ιδιωτικής ασφάλισης
Οι επιχειρήσεις ιδιωτικής ασφάλισης διαβιβάζουν στη Γ.Γ.Π.Σ. του Υπουργείου Οικονομικών, σε ηλεκτρονική κατάσταση, περιεχόμενο των βεβαιώσεων που χορηγούν στους πελάτες τους για να τύχουν της ωφέλειας της μείωσης φόρου.
Τα στοιχεία που διαβιβάζονται είναι τα ακόλουθα:
α) ΑΦΜ υπόχρεου,
β) Αριθμός συμβολαίου,
γ) Ποσό ασφαλίστρων που κατέβαλε ο υπόχρεος,
δ) Ημερολογιακό έτος είσπραξης.
Υποχρεώσεις ταμείων ασφάλισης
Τα ταμεία κύριας και επικουρικής ασφάλισης διαβιβάζουν στη Γ.Γ.Π.Σ. του Υπουργείου Οικονομικών, σε ηλεκτρονική κατάσταση, περιεχόμενο των βεβαιώσεων που χορηγούν στους ασφαλισμένους τους για τις υποχρεωτικές τους εισφορές σε αυτά, καθώς και για τις προαιρετικές τους εισφορές, εφόσον τα ταμεία έχουν συσταθεί με νόμο.
Τα στοιχεία που διαβιβάζονται είναι τα ακόλουθα:
α) ΑΦΜ υπόχρεου ασφαλισμένου,
β) Ποσό εισφορών που κατέβαλε ο υπόχρεος ή ο εργοδότης του υπέρ αυτού,
γ) Ημερολογιακό έτος είσπραξης,
δ) ΑΜΚΑ υπόχρεου ασφαλισμένου.
Υποχρεώσεις εταιρειών σταθερής και κινητής τηλεφωνίας
Οι εταιρείες σταθερής και κινητής τηλεφωνίας διαβιβάζουν στη Γ.Γ.Π.Σ. του Υπουργείου Οικονομικών, σε ηλεκτρονική κατάσταση, στοιχεία τελών σταθερής και κινητής τηλεφωνίας των συνδρομητών τους. Στο τηλεπικοινωνιακό κόστος συμπεριλαμβάνονται τα πάγια τέλη και τα τέλη χρήσης για συνδέσεις σταθερής και κινητής τηλεφωνίας ή σύνδεσης στο διαδίκτυο μέσω σταθερής ή κινητής τηλεφωνίας, είτε αυτή γίνεται μέσω συμβολαίου, είτε μέσω κάρτας. Στο κόστος αυτό δεν υπολογίζονται οι φορολογικές επιβαρύνσεις, καθώς και οι λοιπές επιβαρύνσεις υπέρ τρίτων.
Τα στοιχεία που διαβιβάζονται είναι τα ακόλουθα:
α) ΑΦΜ υπόχρεου συνδρομητή (ή αριθμός αστυνομικής ταυτότητας εφόσον στερείται ΑΦΜ),
β) Ποσό ετήσιου τηλεπικοινωνιακού κόστους (καθαρή αξία λογαριασμού),
γ) Ημερολογιακό έτος αναφοράς.
Επιπλέον, το Υπουργείο Οικονομικών δύναται, κατόπιν εγγράφου αιτήματος της Γ.Γ.Π.Σ. σε συνεργασία με τη Γενική Διεύθυνση Φορολογίας και τη Γενική Διεύθυνση Ελέγχων και Είσπραξης Δημοσίων Εσόδων, να ζητεί και να λαμβάνει τα παραπάνω στοιχεία είτε για συγκεκριμένους Α.Φ.Μ. ή συγκεκριμένους αριθμούς παροχής, είτε για συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα και είτε για συγκεκριμένα όρια ετήσιας τηλεπικοινωνιακής δαπάνης.
Υποχρεώσεις παρόχων εταιρειών ηλεκτρικής ενέργειας
Οι εταιρείες παροχής ηλεκτρικής ενέργειας διαβιβάζουν στη Γ.Γ.Π.Σ. του Υπουργείου Οικονομικών, σε ηλεκτρονική κατάσταση, στοιχεία κατανάλωσης και κόστος ηλεκτρικής ενέργειας των συνδρομητών τους. Στο ετήσιο κόστος ηλεκτρικής ενέργειας δεν υπολογίζονται οι φορολογικές επιβαρύνσεις, καθώς και οι λοιπές επιβαρύνσεις υπέρ τρίτων.
Τα στοιχεία που διαβιβάζονται είναι τα ακόλουθα:
α) Αριθμός Παροχής,
β) ΑΦΜ συνδρομητή (ή αριθμός αστυνομικής ταυτότητας εφόσον στερείται ΑΦΜ)),
γ) Κατανάλωση ηλεκτρικού ρεύματος σε κιλοβατώρες (KWh),
δ) Κόστος ηλεκτρικού ρεύματος (καθαρή αξία λογαριασμού),
ε) Περίοδος αναφοράς.
Επιπλέον, το Υπουργείο Οικονομικών δύναται, κατόπιν εγγράφου αιτήματος της Γ.Γ.Π.Σ. σε συνεργασία με τη Γενική Διεύθυνση Φορολογίας και τη Γενική Διεύθυνση Ελέγχων και Είσπραξης Δημοσίων Εσόδων, να ζητεί και να λαμβάνει τα παραπάνω στοιχεία είτε για συγκεκριμένους Α.Φ.Μ. ή συγκεκριμένους αριθμούς παροχής, είτε για συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα και είτε για συγκεκριμένα όρια ετήσιας δαπάνης ηλεκτρικής ενέργειας.
Υποχρεώσεις εταιρειών ύδρευσης
Οι εταιρείες ύδρευσης διαβιβάζουν στη Γ.Γ.Π.Σ. του Υπουργείου Οικονομικών, σε ηλεκτρονική κατάσταση, στοιχεία κατανάλωσης και κόστος νερού των συνδρομητών τους. Στο ετήσιο κόστος ύδρευσης δεν υπολογίζονται οι φορολογικές επιβαρύνσεις, καθώς και οι λοιπές επιβαρύνσεις υπέρ τρίτων.
Τα στοιχεία που διαβιβάζονται είναι τα ακόλουθα:
α) Αριθμός Παροχής,
β) ΑΦΜ συνδρομητή (ή αριθμός αστυνομικής ταυτότητας εφόσον στερείται ΑΦΜ),
γ) Κατανάλωση νερού σε κυβικά μέτρα (m³),
δ) Κόστος νερού (καθαρή αξία λογαριασμού),
ε) Περίοδος αναφοράς.
Επιπλέον, το Υπουργείο Οικονομικών δύναται, κατόπιν εγγράφου αιτήματος της Γ.Γ.Π.Σ. σε συνεργασία με τη Γενική Διεύθυνση Φορολογίας και τη Γενική Διεύθυνση Ελέγχων και Είσπραξης Δημοσίων Εσόδων, να ζητεί και να λαμβάνει τα παραπάνω στοιχεία είτε για συγκεκριμένους Α.Φ.Μ. ή συγκεκριμένους αριθμούς παροχής, είτε για συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα και είτε για συγκεκριμένα όρια ετήσιας δαπάνης ύδρευσης.
Συναλλαγές πιστωτικών καρτών εκδοτών εκτός Ελλάδος
Οι φορείς (τράπεζες κ.λπ.) εκκαθάρισης συναλλαγών με χρήση καρτών πληρωμών (πιστωτικών ή χρεωστικών) διαβιβάζουν στη Γ.Γ.Π.Σ. του Υπουργείου Οικονομικών στοιχεία που αφορούν σε συναλλαγές καρτών πληρωμών που έχουν εκδοθεί στην αλλοδαπή από πιστωτικό ίδρυμα με έδρα εκτός Ελλάδας.
Τα στοιχεία που διαβιβάζονται είναι:
(α) Αριθμός Κάρτας
(β) Ημερομηνία συναλλαγής
(γ) Αξία συναλλαγών καρτών σε ευρώ για την περίοδο αναφοράς, βάσει της ημερομηνίας επεξεργασίας της συναλλαγής.
(δ) ΑΦΜ επιχείρησης (φορέα)
(ε) Τριψήφιος κωδικός τράπεζας όπως ορίζεται από την Τράπεζα της Ελλάδος ή επίσημη επωνυμία χρηματοδοτικού ιδρύματος/ ιδρύματος πληρωμών.
Στην αξία των συναλλαγών του στοιχείου (γ) αφαιρούνται τα ποσά των επιστροφών / ακυρώσεων από τα ποσά των αγορών (net balance). Στην αξία των συναλλαγών καταγράφεται το σύνολο του ποσού της αγοράς σε περιπτώσεις δόσεων (και όχι το ποσό της δόσης).
Χρόνος διαβίβασης και διατήρησης των στοιχείων
Η διαβίβαση των στοιχείων γίνεται κατόπιν αιτήματος της Γ.Γ.Π.Σ του Υπουργείου Οικονομικών σε συνεργασία με τη Γενική Διεύθυνση Φορολογίας και τη Γενική Διεύθυνση Ελέγχων και Είσπραξης Δημοσίων Εσόδων. Στο αίτημα αυτό θα ορίζεται σαφώς το χρονικό διάστημα στο οποίο θα αφορούν τα ζητούμενα στοιχεία, ο μορφότυπος αυτών όπου δεν προβλέπεται, καθώς και η προθεσμία διαβίβασής τους στη Γ.Γ.Π.Σ..
Η συχνότητα διαβίβασης όλων των λοιπών στοιχείων είναι ετήσια και ως καταληκτική ημερομηνία ορίζεται η 31η Μαρτίου του επόμενου έτους του έτους αναφοράς.
Οι φορείς διατηρούν τα στοιχεία που αποστέλλουν στη Γ.Γ.Π.Σ., στη μορφή με την οποία τα αποστέλλουν, για χρονικό διάστημα τουλάχιστον δεκαπέντε εργάσιμων ημερών. Η Γ.Γ.Π.Σ. του Υπουργείου Οικονομικών θα διατηρεί τα ως άνω στοιχεία για χρονικό διάστημα έξι ετών.
Κυρώσεις μη διαβίβασης και διατήρησης των στοιχείων
Σε περίπτωση μη τήρησης των ανωτέρω υποχρεώσεων, εφαρμόζονται με απόφαση του Υπουργού Οικονομικών οι ανάλογες κυρώσεις
Τα στοιχεία που θα πρέπει να γνωστοποιήσουν οι αρμόδιοι φορείς στο υπουργείο Οικονομικών αφορούν τις χρήσεις από το 2010 και εφεξής.