νησιά, ένα σημαντικό μέρος κινεί από πολυτελείς Mercedes E-class Diesel , κότερα ημετέρων, εως τρακτέρ.
Και δεν σχολιάζουμε την ρύπανση και τον θόρυβο (που προκαλούν τα συστήματα αυτά που άλλες χώρες -...χωρίς ηλιοφάνεια- τα έχουν μόνο για ώρα ανάγκης) στο περιβάλλον των τουριστικών αυτών περιοχών, η τα προβλήματα σαν αυτό της Σαντορίνης ( και το οποίο προκάλεσε την επιφοίτηση του John Maniatis).
Έτσι σήμερα ο χαρισματικός (από τις πολλές χάρες) υπουργός Περιβάλλοντος Γιάννης Μανιάτης χαρακτήρισε, ως το μεγάλο αντιαναπτυξιακό μειονέκτημα την ανυπαρξία ηλεκτρικής διασύνδεσης των νησιών της Πατρίδας μας με την ηπειρωτική Ελλάδα,
Η κατανάλωση καυσίμου -μας πληροφόρησε- στις μονάδες που παράγουν τοπικά ηλεκτρική ενέργεια, ξεπερνά κάθε χρόνο σε κόστος τα 600 εκατομμύρια ευρώ.
Eureka μπαλαντέζα...
Επι την ευκαιρία διαβάστε τι "προσφέρουν" στη υγεία η ντηζελογεννήτριες
Have you considered the toxic impacts of diesel exhaust?
Diesel soot, or diesel particulate, is the number one airborne carcinogen in California, and represents our state’s most significant toxic air pollution problem. California Air Resources Board estimates that operation of an uncontrolled one-megawatt diesel engine for only 250 hours per year would result in a 50 percent increase in cancer risk to residents within one city block.
Have you considered the other air pollution impacts and long-term effects on the regulation of businesses?
A typical standby diesel generator produces 25-30 pounds of nitrogen oxides (NOx) per megawatt hour of power generated, 50 to 60 times the NOx pollution produced per megawatt hour by the typical mix of California gas-fired power plants. Nitrogen oxides are a smog-forming pollutant.