Τρεις αγώνες ήταν αρκετοί για τον Σεμπάστιαν Φέτελ να μείνει μακριά από την κορυφή, με τον παγκόσμιο πρωταθλητή να πανηγυρίζει την πρώτη νίκη στο Μπαχρέιν. Στο βάθρο Κίμι Ραϊκόνεν, Ρομάν Γκροζάν σε μια εκπληκτική ημέρα για τη Lotus!
Το Γκραν Πρι του Μπαχρέιν επέστρεψε στο καλεντάρι της Formula1, έπειτα από απουσία ενός χρόνου, και μάλιστα ολοκληρώθηκε δίχως να υπάρξει κάποιο πρόβλημα. Στην έρημο, βέβαια, ο αγώνας ήταν πολύ διαφορετικός από αυτόν της Κίνας. Οι μάχες δεν έλειψαν (μέχρι ένα χρονικό σημείο γινόταν και για την πρωτιά), με τη Lotus Renault να κάνει τη διαφορά.
Συγκεκριμένα, η ομάδα του Ενστόουν είδε τους δυο πιλότους της να ανεβαίνουν στο βάθρο. Κίμι Ραϊκόνεν και Ρομάν Γκροζάν έκαναν έναν εκπληκτικό αγώνα και τερμάτισαν στη δεύτερη και τρίτη, αντίστοιχα, θέση. Μπροστά τους ήταν ο Σεμπάστιαν Φέτελ, ο οποίος πανηγύρισε την πρώτη του νίκη στο φετινό πρωτάθλημα και φώναξε παρών, ύστερα από τρεις αγώνες μακριά από την κορυφή.
Ο έτερος πιλότος της Red Bull δεν έδειχνε ικανός να διεκδικήσει κάτι περισσότερο από την τέταρτη θέση, αφού ήταν αρκετά πίσω από την πρώτη τριάδα, τη στιγμή που μπροστά γίνονταν περαιτέρω προσπάθειες για το ροκάνισμα της διαφοράς. Ακολούθησε πέμπτος ο Νίκο Ρόζμπεργκ, ενώ πίσω του ήταν οι Πολ ντι Ρέστα και Φερνάντο Αλόνσο.
Όσον αφορά τον τελευταίο, μαχόταν κυρίως για τις θέσεις 8-10, αφού απέδειξε γι' ακόμα μια φορά πως η Ferrari δεν είναι ανταγωνιστική. Ωστόσο, η Scuderia είχε αμφότερα τα μονοθέσιά της στη δεκάδα, με τον Φελίπε Μάσα να είναι ένατος. Σφήνα στους πιλότους της ιταλικής ομάδας μπήκε ο Λιούις Χάμιλτον, ο οποίος έχει κάθε λόγο να τα έχει με τους μηχανικούς του.
Οι καθυστερήσεις στα δυο πρώτα πιτ στοπ του Βρετανού κατέστρεψαν στην ουσία τον αγώνα του, με τον παγκόσμιο πρωταθλητή του 2008 να είναι απογοητευμένος και συνάμα τυχερός που είδε την καρό σημαία όντας όγδοος. Τέλος, την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσε ο Μίκαελ Σουμάχερ, ο οποίος ήταν ο κερδισμένος από την εγκατάλειψη του Τζένσον Μπάτον στον προτελευταίο γύρο.
Αναλυτικά τα αποτελέσματα
Φέτελ Red Bull 57 Νικητής
Ραϊκόνεν Lotus Renault 57 +3.3
Γκροζάν Lotus Renault 57 +10.1
Γουέμπερ Red Bull Racing 57 +38.7
Ρόζμπεργκ Mercedes 57 +55.4
Ντι Ρέστα Force India 57 +57.5
Αλόνσο Ferrari 57 +57.8
Χάμιλτον McLaren 57 +58.9
Μάσα Ferrari 57 +64.9
Σουμάχερ Mercedes 57 +71.4
Πέρεζ Sauber 57 +72.7
Χάλκενμπεργκ Force India 57 +76.5
Κομπαγιάσι Sauber 57 +90.3
Βερν Toro Rosso 57 +93.7
Ριτσιάρντο Toro Rosso 56 +1 γύρο
Πετρόφ Caterham 56 +1 γύρο
Κοβαλάινεν Caterham 56 +1 γύρο
Γκλοκ Marussia 55 +2 γύροι
Ντε λα Ρόσα Hispania Racing 55 +2 γύροι
Καρθικέγιαν Hispania Racing 55 +2 γύροι
Σένα Williams 54 +3 γύροι
Εγκατέλειψαν
Μπάτον McLaren 55ο γύρο
Μαλντονάντο Williams 25ο γύρο
Πικ Marussia 24ο γύρο
Βαθμολογία οδηγών
Φέτελ 53
Χάμιλτον 49
Γουέμπερ 48
Μπάτον 43
Αλόνσο 43
Ρόζμπεργκ 35
Ραϊκόνεν 34
Γκροζάν 23
Πέρεζ 22
Ντι Ρέστα 15
Σένα 14
Κομπαγιάσι 9
Βερν 4
Μαλντονάντο 4
Ριτσιάρντο 2
Χάλκενμπεργκ 2
Μάσα 2
Σουμάχερ 2
Βαθμολογία κατασκευαστών
Red Bull 101
McLaren 92
Lotus Renault 57
Ferrari 45
Mercedes 37
Sauber 31
Williams 18
Force India 17
Toro Rosso 6
Marussia 0
Caterham 0
Hispania Racing 0
Το Γκραν Πρι του Μπαχρέιν επέστρεψε στο καλεντάρι της Formula1, έπειτα από απουσία ενός χρόνου, και μάλιστα ολοκληρώθηκε δίχως να υπάρξει κάποιο πρόβλημα. Στην έρημο, βέβαια, ο αγώνας ήταν πολύ διαφορετικός από αυτόν της Κίνας. Οι μάχες δεν έλειψαν (μέχρι ένα χρονικό σημείο γινόταν και για την πρωτιά), με τη Lotus Renault να κάνει τη διαφορά.
Συγκεκριμένα, η ομάδα του Ενστόουν είδε τους δυο πιλότους της να ανεβαίνουν στο βάθρο. Κίμι Ραϊκόνεν και Ρομάν Γκροζάν έκαναν έναν εκπληκτικό αγώνα και τερμάτισαν στη δεύτερη και τρίτη, αντίστοιχα, θέση. Μπροστά τους ήταν ο Σεμπάστιαν Φέτελ, ο οποίος πανηγύρισε την πρώτη του νίκη στο φετινό πρωτάθλημα και φώναξε παρών, ύστερα από τρεις αγώνες μακριά από την κορυφή.
Ο έτερος πιλότος της Red Bull δεν έδειχνε ικανός να διεκδικήσει κάτι περισσότερο από την τέταρτη θέση, αφού ήταν αρκετά πίσω από την πρώτη τριάδα, τη στιγμή που μπροστά γίνονταν περαιτέρω προσπάθειες για το ροκάνισμα της διαφοράς. Ακολούθησε πέμπτος ο Νίκο Ρόζμπεργκ, ενώ πίσω του ήταν οι Πολ ντι Ρέστα και Φερνάντο Αλόνσο.
Όσον αφορά τον τελευταίο, μαχόταν κυρίως για τις θέσεις 8-10, αφού απέδειξε γι' ακόμα μια φορά πως η Ferrari δεν είναι ανταγωνιστική. Ωστόσο, η Scuderia είχε αμφότερα τα μονοθέσιά της στη δεκάδα, με τον Φελίπε Μάσα να είναι ένατος. Σφήνα στους πιλότους της ιταλικής ομάδας μπήκε ο Λιούις Χάμιλτον, ο οποίος έχει κάθε λόγο να τα έχει με τους μηχανικούς του.
Οι καθυστερήσεις στα δυο πρώτα πιτ στοπ του Βρετανού κατέστρεψαν στην ουσία τον αγώνα του, με τον παγκόσμιο πρωταθλητή του 2008 να είναι απογοητευμένος και συνάμα τυχερός που είδε την καρό σημαία όντας όγδοος. Τέλος, την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσε ο Μίκαελ Σουμάχερ, ο οποίος ήταν ο κερδισμένος από την εγκατάλειψη του Τζένσον Μπάτον στον προτελευταίο γύρο.
Αναλυτικά τα αποτελέσματα
Φέτελ Red Bull 57 Νικητής
Ραϊκόνεν Lotus Renault 57 +3.3
Γκροζάν Lotus Renault 57 +10.1
Γουέμπερ Red Bull Racing 57 +38.7
Ρόζμπεργκ Mercedes 57 +55.4
Ντι Ρέστα Force India 57 +57.5
Αλόνσο Ferrari 57 +57.8
Χάμιλτον McLaren 57 +58.9
Μάσα Ferrari 57 +64.9
Σουμάχερ Mercedes 57 +71.4
Πέρεζ Sauber 57 +72.7
Χάλκενμπεργκ Force India 57 +76.5
Κομπαγιάσι Sauber 57 +90.3
Βερν Toro Rosso 57 +93.7
Ριτσιάρντο Toro Rosso 56 +1 γύρο
Πετρόφ Caterham 56 +1 γύρο
Κοβαλάινεν Caterham 56 +1 γύρο
Γκλοκ Marussia 55 +2 γύροι
Ντε λα Ρόσα Hispania Racing 55 +2 γύροι
Καρθικέγιαν Hispania Racing 55 +2 γύροι
Σένα Williams 54 +3 γύροι
Εγκατέλειψαν
Μπάτον McLaren 55ο γύρο
Μαλντονάντο Williams 25ο γύρο
Πικ Marussia 24ο γύρο
Βαθμολογία οδηγών
Φέτελ 53
Χάμιλτον 49
Γουέμπερ 48
Μπάτον 43
Αλόνσο 43
Ρόζμπεργκ 35
Ραϊκόνεν 34
Γκροζάν 23
Πέρεζ 22
Ντι Ρέστα 15
Σένα 14
Κομπαγιάσι 9
Βερν 4
Μαλντονάντο 4
Ριτσιάρντο 2
Χάλκενμπεργκ 2
Μάσα 2
Σουμάχερ 2
Βαθμολογία κατασκευαστών
Red Bull 101
McLaren 92
Lotus Renault 57
Ferrari 45
Mercedes 37
Sauber 31
Williams 18
Force India 17
Toro Rosso 6
Marussia 0
Caterham 0
Hispania Racing 0