tromaktiko: Οι «σκαφάτοι» της Πάτρας στο μικροσκόπιο ασφαλιστικών εταιρειών

Παρασκευή 27 Απριλίου 2012

Οι «σκαφάτοι» της Πάτρας στο μικροσκόπιο ασφαλιστικών εταιρειών



Στη μαύρη λίστα ασφαλιστικών εταιρειών που δραστηριοποιούνται στο χώρο των σκαφών αναψυχής έχει μπει το τελευταίο διάστημα η Πάτρα και οι ιδιοκτήτες...
ταχυπλόων και ιστιοπλοϊκών από την περιοχή.

Σύμφωνα με πληροφορίες το σύνολο των εταιρειών που ασχολούνται με την ασφάλιση σκαφών έχει στείλει alert προς τους εδώ εκπροσώπους τους με το οποίο τους ζητά να είναι ιδιαίτερα προσεκτική σε ότι αφορά στο ύψος του ποσού ασφάλισης καθώς και των όρων που περιλαμβάνονται σε αυτά.

Η εξέλιξη αυτή αποτελεί επακόλουθο των φαινομένων περίεργης εκδήλωσης πυρκαγιών αλλά και ζημιών από ‘ατυχήματα» σε πολλά σκάφη τα οποία σταθμεύουν σε μαρίνες και λιμάνια της Δυτικής Ελλάδας.

Εξαφανίστηκαν σκάφη

Σε πανευρωπαϊκό αλλά και σε εγχώριο επίπεδο μεταξύ των ασφαλιστικών εταιρειών έχει σημάνει συναγερμός καθώς πληθαίνουν τα κρούσματα βύθισης σκαφών αναψυχής με τη Δυτική Ελλάδα να κατέχει «εξέχουσα» θέση.

Nα σημειωθεί ότι αποκορύφωμα των όσων περίεργων συμβαίνουν ακόμα και με σκάφη που βρίσκονται στη Μαρίνα της Πάτρας, είναι τα περιστατικό της εξαφάνισης Ιστιοπλοϊκού το οποίοι την περίοδο των Χριστουγέννων ο ιδιοκτήτης του φέρεται να νοίκιασε σε ομάδα ατόμων.

Λίγες ημέρες αργότερα ο ιδιοκτήτης εμφανίστηκε και δήλωσε πως αγνοείτο η τύχη του σκάφους του καθώς και τα ίχνη των ατόμων που το είχαν νοικιάσει καθώς διπλώματα και άλλα στοιχεία δεν ανταπροκρίνοντο στην πραγματικότητα.

Να σημειωθεί πως την ίδια ώρα σε επίπεδο ατυχημάτων αλλά και βύθισης σκαφών αναψυχής παρατηρείται αύξηση των ποσοστών σε όλη στη Δυτική Ελλάδα.

Οι υπεύθυνοι των ασφαλιστικών εταιρειών είναι πεισμένοι πως αυτό το γεγονός είναι άμεσα συνυφασμένο με την οικονομική κρίση αλλά και τις αλλαγές που επήλθαν στη φορολογία των «σκαφάτων» οι οποίοι σε ορισμένες περιπτώσεις δεν μπορούν να δικαιολογήσουν την απόκτηση του συγκεκριμένου περιουσιακού στοιχείου ή αδυνατούν λόγο κρίσης να το συντηρήσουν.

Στη δεύτερη περίπτωση αφού έχουν εξαντλήσει κάθε προσπάθεια πώλησης του σκάφους σε μια «ευπρεπή» τιμή, καταφεύγουν σε άλλες μεθόδους που τους αποφέρουν μέσω των ασφαλιστικών αποζημιώσεις οι οποίες είναι υψηλότερες από το ποσό που θα έπαιρναν αν το πωλούσαν.

     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!