tromaktiko: Μετανάστες και Μουσουλμάνοι στις γειτονιές τις Αθήνας

Τρίτη 24 Απριλίου 2012

Μετανάστες και Μουσουλμάνοι στις γειτονιές τις Αθήνας



Γενική εισαγωγή
Εκατοντάδες λαθρομετανάστες εισρέουν στην Ελλάδα σε καθημερινή βάση από τα σύνορα.
Έχουν σαν πρώτο προορισμό την Αθήνα στην προσπάθεια τους να βρουν δουλειά. Εκεί θα βρεθούν με συμπολίτες τους από την πατρίδα η οποίοι τους προσφέρουν βοήθεια, όπως σπίτι και δουλειά. Το κακό είναι ότι δεν γνωρίζουμε πόσοι έχουν μαζευτεί, αν είναι 500.000 ή 2 εκατομμύρια, και αυτό διότι δεν υπάρχουν πουθενά καταγεγραμμένοι. Είναι σίγουρο ότι είναι εκατοντάδες χιλιάδες σε γνωστές περιοχές που κατά καιρούς έχουμε εκρήξεις ρατσισμού. Γενικά τους λαθρομετανάστες μπορούμε να τους συναντήσουμε σε κάθε μεριά της Αθηναϊκής πρωτεύουσας
Γεωγραφική θέση της Ελλάδος και μετανάστες
Η Ελλάδα ανέκαθεν ήταν μία χώρα που δέχονταν μετανάστες λόγο της γεωγραφικής της θέσης. Αυτό το ρεύμα έχει αλλάξει μορφή από το 2005 και μετά όπου μετανάστες από χώρες όπως Αλβανία, Βουλγαρία και Κίνα έχουν μειωθεί αισθητά και αυξήθηκαν οι Αλγερινοί, Μαροκινοί, Μπαγκλαντές,Πακισταν κ.α. δηλαδή χώρες με διεφθαρμένα καθεστώτα και άναρχες κοινωνίες, όπου το χαμηλό βιοτικό επίπεδο τους και η θρησκεία τους (Μουσουλμάνοι ως επί το πλείστον) έχουν δημιουργήσει ένα άνθρωπο του οποίου τα ένστικτα επιβίωσης έχουν παιδαγωγηθεί με τρόπο που απέχει αρκετά από την Ελληνική κοινωνία. .
Μουσουλμάνοι και θρησκευτικά πιστεύω.
Ισλάμ σημαίνει υποταγή στο Θεό και σύμφωνα με τους μουσουλμάνους υπάρχει μόνο ένας Θεός ο Αλλάχ (αλ- ιλλαχ) που σημαίνει ένας και μοναδικός Θεός. Σύμφωνα με την κλασσική λαϊκή αντίληψη του Ισλάμ, ο κόσμος χωρίζεται στο «νταρ αλ-Ισλάμ» που σημαίνει (αυτολεξεί: το σπίτι) που κυριαρχεί το Ισλάμ. Και στο «αντάρ αλ-χαρμπ» την περιοχή του πολέμου, δηλαδή τον μη μουσουλμανικό κόσμο, όπως είναι Η Ελλάδα και η κάθε χώρα που δεν είναι κυρίαρχη θρησκεία το Ισλάμ. Τζιχάντ είναι ο ιερός πόλεμος, η λέξη προέρχεται από την λέξη idjihad (από το djahada που σημαίνει προσπαθώ), δηλαδή την διαρκή προσπάθεια υπεράσπισης του δικαίου της σαρίας, όπου σαρία είναι το μουσουλμανικό δίκαιο. Η έννοια του τζιχάντ ξεκινά από την εσωτερική πάλη του μουσουλμάνου που πρέπει να αντισταθεί στους πειρασμούς του διαβόλου και επεκτείνεται μέχρι τους εχθρούς της πίστης του Ισλάμ. Η προς τα έξω έκφραση του τζιχάντ αποτελεί το μοναδικό όπλο της προάσπισης του Ισλάμ από τους εχθρούς του, όπου ιστορικά εννοούνται μόνο οι Χριστιανοί. Το κάλεσμα του Τζιχάντ εναντίον των απίστων, το οποίο το κάνει ο Χαλίφης, η ακόμα και ένας απλός Ιμάμης (σαν αυτόν που έχουμε στη Ξάνθη) αποτελεί υποχρέωση για όλους του μουσουλμάνους για να προασπίσουν την πίστη τους.
Τι μας δείχνει η ζωή του Μωάμεθ με την στάση του απέναντι στο πόλεμο.
Ο Μωάμεθ υπήρξε εκτός από θρησκευτικός ηγέτης ήταν και βασικός πολιτικός ηγέτης. Για την προάσπιση της πίστης του εναντίον των απίστων πραγματοποίησε επίθεση εναντίον μίας όασης κοντά στη Μέκκα, από αυτή τη μάχη αναγνωρίστηκε ως ικανός στρατιωτικός ηγέτης. Έχουν καταγραφεί και άλλες μάχες με τον Μωάμεθ, με τελευταία εναντίον της γενέτειρας τη Μέκκα με 10.000 υποστηρικτές. Όλα αυτά δείχνουν ξεκάθαρα ότι το Ισλάμ απέχει έτη φωτός από την διδασκαλία του Χριστιανισμού και την αποφυγή κάθε είδους εχθροπραξίας την οποία διδασκόμαστε με την αυτοθυσία του Χριστού στη γη.
Πως εκφράζεται η Μουσουλμανισμός απέναντι στους αλλόθρησκους τον 20 αιώνα και πέρα.
Ο Μουσουλμανισμός από τον 20αιωνα αποκτά μια μορφή πολύ πιο βίαιη σε σχέση με αυτή από τον παρελθόν απέναντι στους αλλόθρησκους, κάτι το οποίο συναντάμε στη βιογραφία με τη λέξη Φομενταλισμός. Αυτή η τάση συναντιέται σε πολλές χώρες όπως στην Αίγυπτο όπου το τελευταίο μισό αιώνα γίνονται προσπάθειες να φύγει κάθε τι Χριστιανικό από τα εδάφη τους. Άλλωστε για αυτό έχει μειωθεί δραματικά ο πληθυσμός στην Αλεξάνδρεια. Στην Τουρκία όπου γίνονται προσπάθειες να κλείσει το πατριαρχείο της Κωνσταντινούπολης και σβήσιμο κάθε είδους αρμενικής εκκλησίας στα εδάφη της. Στα πλαίσια του Φομενταλισμού κινείται και η Αλ Κάιντα με την γνωστή επίθεση της εναντίον των δίδυμων πύργων.
Η μουσουλμάνοι και η κατάσταση στην Αθήνα.
Ήδη στην Αθήνα λειτουργούν 20 τζαμιά, και οι μουσουλμάνοι γνωρίζουν την δύναμη που έχουν στα χέρια τους από την στιγμή που αριθμούν σε τόσο μεγάλο βαθμό. Δεν γίνεται καμία προσπάθεια από την μεριά να αφομοιωθούν στην Ελληνική κοινωνία ούτε από την μεριά τους ούτε από την μεριά μας. Άλλωστε η σύγχρονη εμπειρία μας με τους Αλβανούς μετανάστες μας δείχνει ότι κάτι τέτοιο για να συμβεί χρειάζεται να περάσουν 2-3 γενιές.
Επίσης οι μουσουλμάνοι έχουν πολύ αυστηρούς κανόνες στις συναλλαγές τους. Για παράδειγμα είναι αμαρτία να φας το οτιδήποτε αν αυτός που το μαγείρεψε δεν ήταν μουσουλμάνος. Είναι αμαρτία να φας κοτόπουλο, αν την στιγμή που την έσφαζε δεν προσευχόταν στον Αλλάχ. Αυτό δικαιολογεί μαγαζιά που υπάρχουν στην Αθήνα τα οποία απευθύνονται αποκλειστικά σε μουσουλμάνους.
Τα συμπεράσματα δικά σας
logokritis.blogspot.com
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!