Ο Ν.4062 δεν περιγράφει απλά ένα περιβαλλοντικό έγκλημα, αλλά ένα έγκλημα ενάντια στα συμφέροντα και τις διεκδικήσεις ολόκληρου του ελληνικού λαού, ενώ μέσα από τις διατάξεις του «κονιορτοποιείται» κάθε είδους ισχύουσα πολεοδομική νομοθεσία καθώς διαμορφώνεται ένα ελαστικό πλαίσιο χρήσεων και όρων δόμησης που οδηγεί σε μία άνευ προηγουμένου καταστροφική παρέμβαση και στην άνευ όρων παράδοση του χώρου σε κάθε είδους επιχειρηματική ανάπτυξη και ανεξέλεγκτη ουσιαστικά οικοδομική δραστηριότητα.
Εδώ και μήνες τα «όρνεα της ανάπτυξης» προετοιμάζουν το έδαφος για το «πάρτυ του ξεπουλήματος». Ο πρόεδρος της «Ελληνικό Α.Ε» Σπ.Πολλάλης, ως ο «κατάλληλος άνθρωπος στην κατάλληλη θέση», δήλωνε στις 28/7/11: «Εμείς βάζουμε τη γη και ο επενδυτής τα χρήματα... για να εξασφαλίσουμε τα οφέλη του Δημοσίου σε μακροπρόθεσμο επίπεδο» για να πληρωθεί ένα χρέος που δεν δημιούργησε ο λαός με την περιουσία του και ότι «η διαχείριση του χώρου θα ήταν κακή, εάν δεν υπήρχε πρόβλεψη για δημιουργία χώρων πρασίνου, οι οποίοι, εξάλλου, ενισχύουν την αξία της περιοχής», ώστε τα προς πώληση οικόπεδα να «μοσχοπωληθούν» και για να συναθροίζουμε την έκταση των «παρτεριών» για πάρκο πρασίνου...
Επίσης, στις 22/10/11 δήλωνε ότι: «Το Ελληνικό είναι η ναυαρχίδα των έργων ιδιωτικοποίησης δημόσιας περιουσίας. Θα πρέπει να είμαστε αποφασισμένοι και να λάβουμε υπόψη μας ότι το project είναι αυτό που είναι, είτε το προχωράμε είτε το αφήνουμε στην άκρη. Προσωπικά, αν δεν το πίστευα, δεν θα ήμουν εδώ. Ύστερα από πολλά χρόνια που έλεγα τι θα πρέπει να γίνει στην Ελλάδα όντας έξω από τα πράγματα, τώρα βρίσκομαι σε θέση-κλειδί... αυτό που είναι πολύ σημαντικό για το έργο είναι ότι υπάρχει απόλυτη σύμπνοια μεταξύ της Ελληνικό Α.Ε. και του Ταμείου Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου» δείχνοντας ότι το ξεπούλημα του αεροδρομίου είναι αποτέλεσμα της πολιτικής του μνημονίου – ΕΕ – ΔΝΤ και πως ο μόνος δρόμος για να αποτραπεί αυτό είναι η συνολική αντιπαράθεση και η ανατροπή της αντιλαϊκής πολιτικής και όχι η πάλη για μία άλλου τύπου ανάπτυξη. Η «καθαίρεση» της ηγεσίας του Ο.Ρ.Σ.Α. στις 16/3/11 δείχνει τα πραγματικά όρια των διαχειριστικών λογικών και ότι ειδικά υπό «καθεστώς μνημονίου» όσο δεν μπορεί να είναι ανεκτή από το κράτος κανενός είδους εναλλακτική διαχείριση, άλλο τόσο οι δυνάμεις του κινήματος δεν μπορούν να περιμένουν σε καμία «εκ των έσω βοήθεια». Το αντίθετο μάλιστα, η «προτασιολογία» και η λογική του «ελάχιστου κακού» αφοπλίζουν τις αγωνιστικές τις αγωνιστικές διαθέσεις του λαού, παραπέμποντες τες σε ορθές λύσεις, καλές προτάσεις, μελέτες κ.ο.κ. Ο ορισμός της νέας διοίκησης του Ο.Ρ.Σ.Α. στις 4/4/11 (http://www.ypeka.gr/Default.aspx?tabid=389&sni[524]=1763&language=el-GR) αποδεικνύει του «λόγου το αληθές» καθώς αυτή διακρίνεται και για την επιστημονική της επάρκεια και για το «αγωνιστικό παρελθόν» της, κυρίως όμως από το σημαίνον μέλος της, τον πρόεδρο της «Ελληνικό Α.Ε.»...
Σήμερα βρισκόμαστε στη «τελική ευθεία» της εκποίησης του πρώην αεροδρομίου. Το ξεπέρασμα θεσμικών και διοικητικών προσκομμάτων με τη μεταφορά κάθε αρμοδιότητας, κυριότητας κ.ο.κ. για τον ευρύτερο χώρο του πρώην αεροδρομίου στην «Ελληνικό Α.Ε.» και η σύσταση του «Ταμείου Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου» (Τ.Α.Ι.ΠΕ.Δ.) με «αποκλειστικό σκοπό την αξιοποίηση περιουσιακών στοιχείων της ιδιωτικής περιουσίας του Δημοσίου...» ενώ «και το προϊόν αξιοποίησης χρησιμοποιείται αποκλειστικά για την αποπληρωμή του δημοσίου χρέους της χώρας...» (Νόμος 3986, ΦΕΚ 152/Α/01.07.2011), οδήγησε στην πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την απόκτηση της πλειοψηφίας του μετοχικού κεφαλαίου της εταιρείας «Ελληνικό ΑΕ» από την (Τ.Α.Ι.ΠΕ.Δ.) στις 8/12/2011 (http://www.hradf.com/uploads/files/EoI_9th_111130-el1.pdf). Ταυτόχρονα, άνοιξε την όρεξη σε κάθε επενδυτικό όμιλο, πολυεθνικές, εμίρηδες για την υφαρπαγή αυτού του «φιλέτου» γης, την εξασφάλιση υψηλών όρων κερδοφορίας και ένα νέο γύρο κερδοσκοπίας με τις αξίες γης εις βάρους του λαού με αντάλλαγμα «οικονομικά ωφέλη» που θα «ταΐσουν» τη «μαύρη τρύπα» του συνεχώς διογκούμενου χρέους και θέσεις εργασίας στα «στρατόπεδα εργασίας» των «οικονομικών ζωνών» με σκλάβους τους εργαζόμενους σε μία χώρα που το ποσοστό ανεργίας σύντομα θα ξεπεράσει το 30%.
Έτσι, από το roadshow των αποκρατικοποιήσεων, εκδηλώσεις του MIT Club of Greece, ταξίδια κρατικών παραγόντων στα εμιράτα... ολοκληρώθηκε στις 17/4/2012 η πρώτη φάση της διαγωνιστικής διαδικασίας για την απόκτηση της πλειοψηφίας του μετοχικού κεφαλαίου της εταιρίας Ελληνικό Α.Ε., με την υποβολή εννέα φακέλων υποψηφιοτήτων από επτά χώρες εντός και εκτός Ε.Ε. (http://www.ypeka.gr/Default.aspx?tabid=389&sni[524]=1783&language=el-GR). Το επόμενο βήμα για το ξεπούλημα θα είναι η υποβολή από μέρους των επιλεχθέντων «επενδυτών» δεσμευτικών οικονομικών προσφορών και αναλυτικών «επιχειρηματικών» σχεδίων.
Οι κάτοικοι και οι εργαζόμενοι όμως δεν θα τους κάνουν τη χάρη. Μπορούν και πρέπει να πάρουν τον αγώνα στα χέρια τους, δημιουργώντας όρους πραγματικής αντιπαράθεσης και ρήξης, σε ένα μέτωπο αντίστασης και ανατροπής για να δώσουν την αναγκαία νικηφόρα προοπτική στις μικρές, αλλά και στις μεγάλες αντιπαραθέσεις, καθώς η μάχη ενάντια στο ξεπούλημα του χώρου και της παράδοσής του σε ιδιωτικά συμφέροντα είναι αναπόσπαστο μέρος της συνολικής πολιτικής μάχης για να μην ξεπουληθούν οι ΔΕΚΟ, για να υπάρχουν εργασιακά και ασφαλιστικά διακαιώματα, για να σταματήσει η κλοπή των λαϊκών εισοδημάτων με την αλλεπάλληλη φοροληστεία, για να προασπιστούν οι δημοκρατικές και κοινωνικές κατακτήσεις του λαού.
Ο αγώνας για την αποτροπή της εκποίησης του πρώην αεροδρομίου δεν μπορεί παρά να διεκδικήσει το κατοχυρωμένο στη συνείδηση του λαού αίτημα για μετατροπή του πρώην αεροδρομίου σε χώρο ελεύθερο, σε πάρκο υψηλού πρασίνου στο σύνολο της έκτασης, σε πάρκο του λαού και όχι του κεφαλαίου και είναι πιο επίκαιρος από ποτέ, καθώς είναι ο αγώνας για την ανατροπή των μνημονίων - κυβέρνησης – ΕΕ – ΔΝΤ.