Το κεντρικό λιμάνι του Μπουένος Άιρες παρέμεινε για δεύτερη συνεχόμενη ημέρα κλειστό, λόγω της απεργίας που... πραγματοποιείται σε ένδειξη διαμαρτυρίας για τη μείωση των ωρών απασχόλησης λόγω των περιορισμών στις εισαγωγές, ανακοινώθηκε από κυβερνητικές και συνδικαλιστικές πηγές.
Στις κινητοποιήσεις συμμετέχουν συμβασιούχοι οδηγοί φορτηγών, υπάλληλοι και λιμενεργάτες, οι οποίοι αναγκάζονται να δουλεύουν λιγότερες ώρες έπειτα από τους περιορισμούς που έχει επιβάλλει η κυβέρνηση. Οι απεργοί από χθες έχουν αποκλείσει την πρόσβαση στις εγκαταστάσεις του λιμένος.
«Είμαστε αλληλέγγυοι στους συμβασιούχους εργαζομένους που διαμαρτύρονται», τόνισε ο εκπρόσωπος του ενιαίου συνδικάτου των εργαζομένων του λιμένος (SUPA) Μιγέλ Φερνάντεθ, που όμως δεν απεργεί.
«Το λιμάνι του Ροσάριο λειτουργεί κανονικά» διαβεβαίωσε εκπρόσωπος των τοπικών λιμενικών αρχών.
Ο λιμένας του Μπουένος Άιρες δέχεται το 70% των εμπορευματοκιβωτίων που εισέρχονται στη χώρα και κατέχει την πέμπτη θέση σε όγκο εμπορευμάτων στη Λατινική Αμερική, σύμφωνα με την Οικονομική Επιτροπή για τη Λατινική Αμερική (CEPAL).
Πριν από δύο εβδομάδες, περίπου 40 χώρες, ανάμεσα σε αυτές τα μέλη της ΕΕ και οι ΗΠΑ, είχαν εκφράσει στον Παγκόσμιο Οργανισμό Εμπορίου «τις μόνιμες και αυξανόμενες ανησυχίες τους για τη φύση των περιοριστικών μέτρων που έχει εφαρμόσει η Αργεντινή».
Η χώρα έχει έλθει αντιμέτωπη με μία πτώση του εμπορικού πλεονάσματός της (-11% το 2011, στα 7,8 δισ. ευρώ), που αποτελεί μόνη πηγή εσόδων μετά την απουσία δανείων, που αποτελεί απότοκο των γεγονότων που ακολούθησαν την οικονομική κρίση του 2001. Για να αντιμετωπίσει αυτό το πρόβλημα, η πρόεδρος Κριστίνα Κίρσνερ έθεσε φραγμούς στις εισαγωγές, προκαλώντας έντονες επικρίσεις από τις όμορες χώρες.
Στις κινητοποιήσεις συμμετέχουν συμβασιούχοι οδηγοί φορτηγών, υπάλληλοι και λιμενεργάτες, οι οποίοι αναγκάζονται να δουλεύουν λιγότερες ώρες έπειτα από τους περιορισμούς που έχει επιβάλλει η κυβέρνηση. Οι απεργοί από χθες έχουν αποκλείσει την πρόσβαση στις εγκαταστάσεις του λιμένος.
«Είμαστε αλληλέγγυοι στους συμβασιούχους εργαζομένους που διαμαρτύρονται», τόνισε ο εκπρόσωπος του ενιαίου συνδικάτου των εργαζομένων του λιμένος (SUPA) Μιγέλ Φερνάντεθ, που όμως δεν απεργεί.
«Το λιμάνι του Ροσάριο λειτουργεί κανονικά» διαβεβαίωσε εκπρόσωπος των τοπικών λιμενικών αρχών.
Ο λιμένας του Μπουένος Άιρες δέχεται το 70% των εμπορευματοκιβωτίων που εισέρχονται στη χώρα και κατέχει την πέμπτη θέση σε όγκο εμπορευμάτων στη Λατινική Αμερική, σύμφωνα με την Οικονομική Επιτροπή για τη Λατινική Αμερική (CEPAL).
Πριν από δύο εβδομάδες, περίπου 40 χώρες, ανάμεσα σε αυτές τα μέλη της ΕΕ και οι ΗΠΑ, είχαν εκφράσει στον Παγκόσμιο Οργανισμό Εμπορίου «τις μόνιμες και αυξανόμενες ανησυχίες τους για τη φύση των περιοριστικών μέτρων που έχει εφαρμόσει η Αργεντινή».
Η χώρα έχει έλθει αντιμέτωπη με μία πτώση του εμπορικού πλεονάσματός της (-11% το 2011, στα 7,8 δισ. ευρώ), που αποτελεί μόνη πηγή εσόδων μετά την απουσία δανείων, που αποτελεί απότοκο των γεγονότων που ακολούθησαν την οικονομική κρίση του 2001. Για να αντιμετωπίσει αυτό το πρόβλημα, η πρόεδρος Κριστίνα Κίρσνερ έθεσε φραγμούς στις εισαγωγές, προκαλώντας έντονες επικρίσεις από τις όμορες χώρες.