- Σε ιατρείο χειρούργου-οδοντιάτρου στην Ανάβυσσο, ο γιατρός δεν εξέδωσε απόδειξη παροχής υπηρεσιών, όπως επίσης δεν υπήρχε σχετική εγγραφή ασθενούς στο βιβλίο επίσκεψης ασθενών. Επιπλέον, παρατηρήθηκαν προγενέστερες εγγραφές από την ημερομηνία θεώρησης του τηρούμενου Βιβλίου Εσόδων – Εξόδων.
- Σε ιατρείο, επίσης χειρούργου οδοντιάτρου, το οποίο συστεγάζεται με το προηγούμενο, ο γιατρός δεν καταχωρούσε εγγραφές στο βιβλίο επίσκεψης ασθενών, δεν είχε εκδώσει αποδείξεις παροχής υπηρεσιών και παρατηρήθηκαν προγενέστερες εγγραφές από την ημερομηνία θεώρησης του τηρούμενου Βιβλίου Εσόδων – Εξόδων.
Οι δικογραφίες θα υποβληθούν στις αρμόδιες Εισαγγελίες Πλημμελειοδικών.
Επίσης, θα ενημερωθούν και οι αρμόδιες Δ.Ο.Υ. για να επιβάλλουν τα σχετικά πρόστιμα.
Υπενθυμίζεται ότι στο τηλεφωνικό κέντρο της Υπηρεσίας, λειτουργεί όλο το 24ωρο, η ειδική τηλεφωνική γραμμή καταγγελιών 11012, όπου μπορούν να επικοινωνούν οι πολίτες.
Επιπλέον, οι πολίτες μπορούν να επικοινωνούν και μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας (e-mail) στις παρακάτω διευθύνσεις:
Υποδιεύθυνση Οικονομικής Αστυνομίας: financialpolice@hellenicpolice.gr
Υποδιεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος: ccu@cybercrimeunit.gov.gr
parapolitika.gr