tromaktiko: BMW i8 Concept Spyder

Δευτέρα 2 Απριλίου 2012

BMW i8 Concept Spyder



0-100 χλμ/ώρα σε 5,0 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 250 χλμ/ώρα μόνο σε ...υβριδικό με μέση κατανάλωση 3,0 λίτρα δεν παραπέμπουν.
Το i8 Spyder της BMW όμως τα καταφέρνει.
Του Μιχάλη Ντιβέρη
Η «υπομάρκα» της BMW με την ονομασία «i» απέκτησε και τρίτο μοντέλο στην γκάμα της, το i8 Spyder. Και αυτό είναι πρωτότυπο και αποτελεί την ανοικτή έκδοση του i8 Coupe.
Οι διαφορές του i8 Spyder σε σχέση με το Coupe, βρίσκονται στο πιο κοντό μεταξόνιο, το μικρότερο παρμπρίζ εμπρός, τα φώτα laser, τις μεγάλες πόρτες που περιλαμβάνουν μέρος των φτερών και ανοίγουν κατακόρυφα και τον ανασχεδιασμό του πίσω μέρους με τον αεροδυναμικό διαχύτη.
Στο εσωτερικό του, το i8 Spyder παραμένει στα πρότυπα του Coupe. Ποιοτικά υλικά ντύνουν τις καθαρές επιφάνειες, ενώ ο πίνακας οργάνων και η οθόνη πολυμέσων μπορεί να διαμορφωθεί κατά το δοκούν από τον οδηγό. Όσον αφορά την οθόνη του iDrive αυτή πλέον είναι τρισδιάστατη.
Όπως όλα τα αυτοκίνητα της οικογένειας «i» έτσι και το i8 Spyder, είναι φιλικό προς το περιβάλλον. Διαθέτει υβριδική τεχνολογία και εφοδιάζεται με ηλεκτροκινητήρα 131 ίππων (φορτίζει και από εξωτερική πηγή-πλήρης φόρτιση σε 1 ώρα και 45 λεπτά από πηγή υψηλής τάσης). Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης είναι βενζίνης, τρικύλινδρος, 1,5 λίτρων και αποδίδει 223 ίππους. Η συνδυαστική ισχύς είναι 354 ίπποι με τον ηλεκτροκινητήρα να περνά τη δύναμή του εμπρός και τον βενζινοκινητήρα πίσω. Έτσι το i8 Spyder έχει χαρακτηριστικά τετρακίνησης (ο οδηγός μπορεί να επιλέξει αν θα κινηθεί με κίνηση εμπρός, πίσω ή και στους τέσσερις τροχούς). Το ενδιαφέρον είναι η συγκεκριμένη τεχνολογία δίνει άλλο νόημα στους όρους οικονομία και επιδόσεις. Σύμφωνα με τη BMW, για τα 0-100 χλμ/ώρα το i8 Spyder χρειάζεται 5,0΄΄ και η τελική του περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα, ενώ η μέση κατανάλωσή του δεν ξεπερνά τα 3,0 λτ/100 χλμ, αν και ζυγίζει 1.630 κιλά. Μάλιστα μπορεί να κινηθεί αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια για περίπου 30 χιλιόμετρα.
To i8 Spyder θα παρουσιαστεί επισήμως στην έκθεση αυτοκινήτου του Πεκίνο, στις 23 Απριλίου.


     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!