με ενεργοποιημένη την επιτάχυνση της κάρτας γραφικών για το Canvas 2D. Πράγμα που σημαίνει αρκετά καλύτερες επιδόσεις σε ό,τι αφορά όχι μόνο τα παιχνίδια αλλά και τις online εφαρμογές.
Εξίσου σημαντικό είναι όμως και το γεγονός ότι οι αυξημένες αυτές επιδόσεις δεν συνεπάγονται υψηλές απαιτήσεις από πλευράς επεξεργαστικής ισχύος.
Επίσης, ο Chrome 18 χρησιμοποιεί πλέον το SwiftShader της TransGaming. Το γεγονός επιτρέπει σε παλιότερους υπολογιστές να χρησιμοποιούν εφαρμογές WebGL 3D, πράγμα που προηγουμένως δεν ήταν δυνατό.