Οι περισσότεροι χρήστες δεν ήθελαν ούτε να ακούσουν για το Timeline, αλλά τελικά όχι απλά το υποδέχτηκαν αλλά δημιουργήθηκαν και...
πολλοί νέοι λογαριαμοί. Σύμφωνα με έρευνα της Adobe φαίνεται πως η κίνηση και η αλληλεπίδραση στις Brand Pages έχουν αυξηθεί κατά 176% και αυτό χάρη στο Timeline.
Από κει και πέρα, για να διαβάσετε ολόκληρο το άρθρο πατήστε ΕΔΩ
πολλοί νέοι λογαριαμοί. Σύμφωνα με έρευνα της Adobe φαίνεται πως η κίνηση και η αλληλεπίδραση στις Brand Pages έχουν αυξηθεί κατά 176% και αυτό χάρη στο Timeline.
Από κει και πέρα, για να διαβάσετε ολόκληρο το άρθρο πατήστε ΕΔΩ