Ειδικότερα οι δραστηριότητες της ΟΛΘ ΑΕ παρουσίασαν σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2011 την ακόλουθη εικόνα:
* H διακίνηση των κοντέινερς αυξήθηκε κατά 6,13% (σε TEUS).
* Η κίνηση συμβατικού φορτίου αυξήθηκε κατά 19,90%. Συγκεκριμένα τα χύδην ξηρά φορτία αυξήθηκαν κατά 57,81%, ενώ παρουσιάστηκε μείωση κατά 2,71 % στην κίνηση των εμπορευμάτων με οχηματαγωγά πλοία (RO-RO).
* Η επιβατική κίνηση παρουσίασε αύξηση κατά 4,32%.
Κέρδη 107%
Ο κύκλος εργασιών της ΟΛΘ ΑΕ το πρώτο τρίμηνο του 2012 ανήλθε σε 13.130.173 ευρώ, έναντι 11.887.196 ευρώ του αντίστοιχου τριμήνου του 2011 παρουσιάζοντας αύξηση της τάξης 10,46%, που οφείλεται κυρίως στην αύξηση της διακίνησης κατά
57,81% στο χύδην φορτίο, αλλά και στην αύξηση της διακίνησης των κοντέινερς κατά 6,13%. Ως αποτέλεσμα της αύξησης της διακίνησης, οι πωλήσεις του Συμβατικού Λιμένα αυξήθηκαν κατά 17,62% και οι πωλήσεις στο Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων κατά 5,54%.
Την ίδια περίοδο τα προ φόρων κέρδη, λόγω της αύξησης των πωλήσεων και της μείωσης των εξόδων, έφθασαν συνολικά στο ποσό των 6.107.165 ευρώ, έναντι 2.961.621 ευρώ του αντιστοίχου τριμήνου του 2011, εμφανίζονται δηλαδή αυξημένα κατά 3.145.544 ευρώ -ποσοστό 106,21%.
Τα κέρδη μετά από φόρους έφθασαν συνολικά στα 4.867.767 ευρώ, έναντι των 2.348.582 ευρώ του αντιστοίχου τριμήνου του 2011, εμφανίζονται δηλαδή αυξημένα κατά 2.519.185 ευρώ -ποσοστό 107,26%.Σχολιάζοντας τα αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου του 2012 ο διευθύνων σύμβουλος της ΟΛΘ ΑΕ Στέλιος Αγγελούδης δήλωσε: «Πάμε καλά! Συνεχίζουμε! Παρά την κρίση που έχει επηρεάσει όλες τις εκφάνσεις της οικονομικής δραστηριότητας από το λιμάνι της Θεσσαλονίκης διακινήθηκαν περισσότερα φορτία, με αποτέλεσμα τη βελτίωση των οικονομικών μεγεθών της ΟΛΘ ΑΕ. Η πορεία αυτή είναι αποτέλεσμα του προγραμματισμού και της συστηματικής δουλειάς των στελεχών της διοίκησης. Αλλά και της μεγάλης προσπάθειας των εργαζομένων της εταιρίας, οι οποίοι σε μια περίοδο μείωσης των εισοδημάτων στάθηκαν στο ύψος των περιστάσεων, υπερέβαλαν εαυτούς και απέδειξαν τον επαγγελματισμό τους. Τους ευχαριστώ όλους θερμά. Για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης η ανάπτυξη είναι ένα στοίχημα διαρκείας. Τα επόμενα χρόνια ο λιμενικός χάρτης της ανατολικής Μεσογείου θα αναδιαταχθεί και σε αυτή τη νέα εικόνα η θέση τα Θεσσαλονίκης θα είναι διακριτή. Γι’ αυτό το στόχο δουλεύουμε δύο χρόνια τώρα και θα συνεχίσουμε με συνέπεια. Άλλωστε γνωρίζουμε καλά πως εξ’ αντικειμένου το λιμάνι συνιστά τον βασικότερο μοχλό ανάπτυξης της ευρύτερης Κεντρικής Μακεδονίας».
thestival.gr