tromaktiko: Κόρνες και… φωνές για τη δημοτική συγκοινωνία στο Μαρούσι

Πέμπτη 10 Μαΐου 2012

Κόρνες και… φωνές για τη δημοτική συγκοινωνία στο Μαρούσι



Χείρα βοηθείας τείνει ο Δήμος Αμαρουσίου στον γειτονικό του Δήμο Βριλησσίων αφού, με απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου της πόλης, το Μαρούσι θα... διαθέσει τρεις οδηγούς από την υπηρεσία της δημοτικής του συγκοινωνίας προκειμένου να επανδρώσουν τα διαθέσιμα λεωφορεία της αντίστοιχης υπηρεσίας στα Βριλήσσια. Και αυτό γιατί ο Δήμος Βριλησσίων απέτυχε στην πρόσληψη δικών του οδηγών (η πρότασή του απερρίφθη από τα ελεγκτικά όργανα), με αποτέλεσμα να ζητήσει τη βοήθεια των γειτόνων του για να μπορέσει να λειτουργήσει τα δικά του λεωφορεία. Το Μαρούσι έσπευσε να βοηθήσει, όχι όμως χωρίς εντάσεις, καθώς στο Δημοτικό Συμβούλιο όπου συζητήθηκε, το θέμα αποτέλεσε ακόμα ένα πεδίο τριβής για την υπόθεση της δημοτικής συγκοινωνίας.

• Εδώ διψάει ο δικός μας κήπος…

Η συμφωνία των δύο δήμων θα γίνει μέσω προγραμματικής σύμβασης, η οποία όμως προκάλεσε την αντίδραση της αντιπολίτευσης. “Πώς είναι δυνατόν, τη στιγμή που υπάρχουν προβλήματα στη δημοτική συγκοινωνία Αμαρουσίου, με περικοπές δρομολογίων και περιοχές όπως ο Παράδεισος και το Πολύδροσο που έχουν μείνει “ακάλυπτες”, να διαθέτει ο Δήμος τρεις οδηγούς στα Βριλήσσια;”, σχολίασε ο επικεφαλής της ελάσσονος, κ. Δημήτρης Πολυχρονιάδης.

Ευκαιρία για κριτική στην γενικότερη πολιτική της δημοτικής αρχής στο θέμα της συγκοινωνίας βρήκε ο επικεφαλής της μείζονος κ. Αλέξανδρος Μπρέγιαννης: “Δυστυχώς, σήμερα η δημοτική Σσυγκοινωνία έχει το μαύρο της το χάλι. Και αυτό το ξέρουμε και ως επιβάτες, από όσα ακούμε από συνδημότες μας που την χρησιμοποιούν, αλλά και από τους ίδιους τους εργαζόμενους σε αυτήν, οι οποίοι κατά καιρούς καταγγέλλουν προβλήματα στη λειτουργία και μιλούν για ελλιπή συντήρηση, για λεωφορεία παρωχημένα που χρησιμοποιούνται εδώ και 15 χρόνια, για ορισμένα εξ αυτών που είναι παροπλισμένα, για περικοπές δρομολογίων”. Ο κ. Μπρέγιαννης συνέχισε: “Οι πολίτες ανησυχούν ότι είναι θέμα χρόνου να καταρρεύσει η συγκεκριμένη υπηρεσία και αυτό δεν είναι κινδυνολογία. Σήμερα λέτε ότι θα πουλήσετε τεχνογνωσία στον Δήμο Βριλησσίων, όταν ξέρουμε όλοι ότι τα αντίστοιχα εγχειρήματα στα Μελίσσια, αλλά και η διαδημοτική συγκοινωνία με την Λυκόβρυση και την Πεύκη απέτυχαν, καθώς δεν τήρησαν ούτε κατ’ ελάχιστο τις συμβατικές τους υποχρεώσεις. Μιλάτε για παροχή τεχνογνωσίας για Ελεγχόμενη Στάθμευση προς τα Βριλήσσια, τη στιγμή που ακόμη δεν έχει εφαρμοστεί τίποτε στο δικό μας Δήμο. Είναι κρίμα μια τέτοια υπηρεσία να λάβει ένα τέτοιο άδοξο τέλος. Πρέπει να γίνει ειδική συζήτηση στο Δημοτικό Συμβούλιο, να κατατεθούν απόψεις και προτάσεις, για να εξετάσουμε την βιωσιμότητά της, καθώς η επιβολή εισιτηρίου για τους μη Μαρουσιώτες δεν έχει δείξει ότι μπορεί να αντιμετωπίσει το πρόβλημα, την στιγμή που η διοίκηση δεν έχει βρει άλλες εναλλακτικές πηγές χρηματοδότησης”.

• Διοίκηση: Καμία υποβάθμιση

Απάντηση στα περί υποβάθμισης έδωσε ο πρόεδρος της Κοινωφελούς Επιχείρησης Συγκοινωνίας και Κυκλοφορίας, κ. Γιώργος Ζήκος, ο οποίος τόνισε ότι τα μόνα δρομολόγια που κόπηκαν στην δημοτική συγκοινωνία του Αμαρουσίου ήταν κάποια νυκτερινά που δεν είχαν επιβατικό κοινό. Όσο αφορά τυχόν επιβάρυνση του Δήμου από τη συμφωνία με το Δήμο Βριλησσίων, ο κ. Ζήκος σχολίασε ότι το Μαρούσι δεν θα δώσει ούτε ευρώ, αφού τη μισθοδοσία των οδηγών θα αναλάβουν τα Βριλήσσια, ενώ ο Δήμος Αμαρουσίου δεν θα παρέχει τελικά τεχνογνωσία στους γείτονές του.

     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!