Ο εκτυπωτής του εργαστηρίου που βρίσκεται εκεί για εκτύπωσεις εργασιών των φοιτητών παρά τις διαμαρτυρίες μας στους διδάσκοντες, ήταν χωρίς μελάνι όλο το χειμερινό εξάμηνο ενώ το εαρινό αφαιρέθηκε τελείως...
(μαζί με τους υπολογιστές) ενώ το φωτοτυπικό δεν λειτουργεί από πέρυσι. Η απάντηση που πήραμε ήταν ότι ο πρόεδρος έστειλε mail. (Επειδή και εγώ το τελευταίο διάστημα στέλνω πολλά mail μήπως να γίνω πρόεδρος;)
Την ίδια στιγμή υπάρχει καινούριος εκτυπωτής σε συσκευασία αγοράς που παραμένει στο κουτί του ανέγγιχτος για ενάμισο χρόνο. Αν δεν χρειάζεται τότε γιατί αγοράστηκε; Αυτό μας αναγκάζει να κουβαλάμε τα βιβλία για να γράφουμε και να εκτυπώνουμε τις εργασίες μας σε διάφορα internet cafe ξοδεύοντας χρήματα που δεν μας περισσεύουν.
Αν όμως θεωρείτε ότι αυτό είναι δική μας ευθύνη και όχι δική σας να μας το πείτε ώστε να βρούμε εμείς τη λύση που δεν μπορείτε να βρείτε εσείς γιατί εμάς μας ενδιαφέρει το μέλλον μας, ακόμα κι αν εσείς έχετε χάσει τη δυνατότητα να το βλέπετε.
(Ο καινούριος εκτυπωτής βρίσκεται σε αίθουσα διδασκαλίας που ήταν κλειδωμένη για ένα χρόνο, ενώ εμείς τρέχαμε για μάθημα σε αίθουσες άλλων τμημάτων γιατί δεν έχουμε λέει αίθουσες. Τώρα ανοίγει μόνο για μαθήματα με κλειδωμένους 30 υπολογιστές τις υπόλοιπες ώρες. Μήπως να αρχίσουμε να στέλνουμε mail ο ένας στον άλλο;)
Την ίδια ώρα το τμήμα διαθέτει στις αποθήκες του ένα τεράστιο έγχρωμο εκτυπωτή από αυτούς που έχουν μόνο οι εκδοτικοί οίκοι, ο οποίος κοιμάται μέσα στη σκόνη και στο σκοτάδι για τρία χρόνια. Αυτός ο εκτυπωτής κοστίζει όσο 8 εκτυπωτές που θα μπορούσαμε να χρησιμοποιούμε για να κάνουμε τις εργασίες μας. Μπορείτε να μας πείτε αλήθεια ποιος τον αγόρασε και για ποιο λόγο για να καταλάβουμε κι εμείς, εκτός αν πρόκειται για κάποιο υψηλότερο σκοπό που εμείς δεν καταλαβαίνουμε, να βάζετε πανάκριβους εκτυπωτές στο σκοτάδι για να γίνονται καλύτεροι με τον καιρό όπως το παλιό κρασί. Και συγχωρέστε μας που δεν καταλαβαίνουμε γιατί εμείς είμαστε απλά το μέλλον της Ελλάδας όπως λέτε και εσείς όταν το παίζετε δημόσιοι λειτουργοί, μη δίνετε λοιπόν σημασία στα λόγια μας.
Απλά να μας πείτε αν είναι, να φέρνουμε δικό μας εκτυπωτή και δικό μας υπολογιστή και δική μας καρέκλα και δικό μας θρανίο από το σπίτι. Και εσείς να κρατάτε το εργαστήριο (που φτιάχτηκε με τα χρήματα των γονιών μας) κλειδωμένο γιατί όπως είχατε το θράσος να μας κατηγορήσατε στη συνέλευση σας, ότι θα κλέψουμε τους υπολογιστές αν το ανοίξετε. Πόσους υπολογιστές σας κλέψαμε όταν ήταν ανοιχτό το εργαστήριο τα προηγούμενα χρόνια και γιατί εμείς είμαστε περισσότερο κλέφτες από εσάς; Εσείς όταν είσασαν φοιτητές κλέβατε υπολογιστές δηλαδή;
Και μετά μας ανακοινώνετε ότι προσφέρετε «ένα mac και μια βιντεοκάμερα» για όποιον κανει διαφημιστικό για το πανεπιστήμιο. Τι είναι το πανεπιστήμιο η κόκα κόλα να κάνει διαφημιστικούς διαγωνισμούς με πλούσια δώρα; Και αφού έχετε mac και βιντεοκάμερες να κάνετε δώρα, γιατί δεν έχετε υπολογιστές και εκτυπωτές να κάνουμε τις εργασίες μας; Και που το βρήκατε το mac και τη βιντεοκάμερα, τα αγοράσατε με τα λεφτά σας ή κάνετε διαγωνισμούς με ξένα κόλλυβα που πληρώνουν οι γονείς μας;
Η παρουσία στα μαθήματα
Γνωρίζουμε ότι η παρουσία στα μαθήματα δεν είναι υποχρεωτική αλλά δεν ξέραμε ότι αυτό αφορά κυρίως τους διδάσκοντες οι οποίοι ακυρώνουν τα μαθήματά τους χωρίς να μας ειδοποιούν και το καταλαβαίνουμε όταν βρίσκουμε την αίθουσα διδασκαλίας κλειδωμένη (δεν πληρώνεστε για τη δουλειά σας, χάρη μας κάνετε;).
Επίσης κατανοούμε ότι οι διδάσκοντες μας έχουν δίπλωμα ευρεσιτεχνίας και έχουν εφεύρει το «ακαδημαϊκό τέταρτο» και το «ακαδημαϊκό ημίωρο». Θα σας φαινόταν πολύ ακραίο αν σας ζητούσαμε να εφεύρετε και το «διδακτικό δίωρο» και « διδακτικό τρίωρο» για το οποίο πληρώνεστε στο κάτω-κάτω, επειδή κατά βάθος γι αυτό έχουμε έρθει από όλα τα μέρη της Ελλάδας στην Κέρκυρα, για να μάθουμε αυτά που δεν ερχόσαστε να μας διδάξετε.
Δεν μας πειράζει που έρχεστε καθυστερημένοι ούτε που φεύγετε νωρίτερα, ούτε που λέτε ιστορίες απ τη ζωή σας μέσα στο μάθημα, μας πειράζει όμως αυτό που διαπιστώνουμε όταν μετράμε τις καθυστερήσεις σας και βλέπουμε ότι οι περισσότεροι αντί για 13 μαθήματα το εξάμηνο που είναι υποχρεωμένοι να κάνουν, κάνουν με το ζόρι 10.
Δεν μας πιστεύετε; Ούτε που στέλνετε mail από τις διακοπές σας ότι δήθεν αρρωστήσατε «ξαφνικά» την τελευταία εβδομάδα πριν από τα Χριστούγεννα και όσοι πάμε για μάθημα βλέπουμε μόνο τις καθαρίστριες;
Πόσοι από εσάς έρχονται για μάθημα μετά τις 15 Δεκεμβρίου; Ξανά δεν μας πιστεύετε;
Και μετά σας πείραξε (και πέσατε όλοι πάνω του) όταν ένας συμφοιτητής μας έκανε ένα βίντεο που λέει ότι το τμήμα είναι ΟΤΙ ΤΗΧΕΙ, εσείς δηλαδή τι νομίζετε ότι είναι το Harvard;
Επειδή στο τμήμα μας βάλατε υποχρεωτικό μάθημα «Μαθηματικά και τέχνη» (που αυτοί που το διδάσκουν παραδέχονται στην τάξη ότι δεν ξέρουν ούτε μαθηματικά ούτε καταλαβαίνουν από τέχνη) εμείς κρατήσαμε τα μαθηματικά και υπολογίσαμε ότι αφού παίρνουμε περίπου 70 μαθήματα επί 3 διαλέξεις που ακυρώνονται κάθε εξάμηνο χωρίς να αναπληρώνονται, μας κάνει 210 χαμένες διαλέξεις. Τώρα δια το 13 (υποχρεωτικές διαλέξεις το εξάμηνο) μας κάνει 16.15, επομένως χάνουμε όσο και τα μαθήματα δύο εξαμήνων, δηλαδή ένα διδακτικό έτος! (για να μη βάλουμε και το ότι οι περισσότεροι ερχόσαστε για μάθημα 20 λεπτά με μισή ώρα καθυστερημένοι και φεύγετε όποτε νομίζετε)1. Με τα μαθηματικά που μας διδάξατε λοιπόν:
οι σπουδές που πληρώνουμε ισούνται με 5 έτη
και οι σπουδές που παίρνουμε ισούνται με 4 έτη.
Δεν μας πιστεύετε; Νομίζετε ότι επειδή μερικοί από εμάς βολεύονται να μην κάνουν μάθημα ότι δεν βλέπουμε τι κάνετε ή ότι δεν κρατάμε λογαριασμό με ημερομηνίες;
Εκτός αν νομίζετε ότι όλοι θέλουμε να γίνουμε σαν εσάς και ότι μαζί τα τρώγαμε.
Υπάρχει μήπως τρόπος το άλλο σκέλος του μαθήματος (η τέχνη) να βάψει το πρόσωπο σας κόκκινο από ντροπή; (Ή είναι καλύτερα να στείλετε μερικά mail ακόμα;)
Διπλή εξεταστική
Στις τελευταίες εξετάσεις είχαμε διπλή εξεταστική για την οποία ο πρόεδρος μας έστειλε mail για να μας πει ότι αγωνίστηκε και κέρδισε στη σύγκλητο, με ομόφωνη απόφαση, μια επιπλέον εβδομάδα εξετάσεων. Στη συνάντηση μαζί μας πριν μερικές ημέρες στο Αμφιθέατρο Ιστορίας όταν 150 φοιτητές διαμαρτυρηθήκαμε επειδή μας κρύψατε ότι είχαμε την ίδια στιγμή και εξετάσεις και είχε αρχίσει το επόμενο εξάμηνο και κανένας δεν ήξερε τι γινόταν και κάποιοι έστειλαν mail ότι άρχισαν τα μαθήματα(!) και όσοι πήγαμε για μάθημα, οι περισσότεροι βρήκαμε τις πόρτες κλειδωμένες και οι διδάσκοντες έλειπαν. Έχουν διαφορετικό πρόγραμμα δηλαδή οι διδάσκοντες και όταν εμείς έχουμε μάθημα αυτοί δεν έχουν;
Και τώρα (εκ των υστέρων) μας είπατε ότι η σύγκλητος φταίει γιατί σας έδωσε μια επιπλέον εβδομάδα εξετάσεων μέσα όμως στο επόμενο εξάμηνο(!) που όμως μας το κρύψατε. Επιπλέον είπατε ότι εσείς δεν κάνατε το μάθημά σας εκείνη την εβδομάδα. Αφού ήταν κανονική εβδομάδα μαθημάτων γιατί δεν το κάνατε αλλά μας στείλατε 3 mail στη σειρά με χίλια ορθογραφικά λάθη (εμείς μάθαμε στο δημοτικό ότι άλλο το «πιο» και άλλο το «ποιο» εσείς κε πρόεδρε πότε θα το μάθετε;) για να μας πείτε μέχρι τι ώρα τη νύχτα στέλνατε mail ο ένας στον άλλο, που στο κάτω κάτω δεν μας ενδιαφέρει. Μήπως στέλνετε mail επειδή μένετε στην Αθήνα και λείπετε συνέχεια και κάθε τόσο αλλάζετε και φτιάχνετε το πρόγραμμα σύμφωνα με τις πτήσεις της Aegean, ενώ εμείς μένουμε στην Κέρκυρα και πληρώνουν οι γονείς μας για τις δικές σας ασυνεννοησίες και για σπουδές που δεν κάνουμε;
Και τονίσατε ότι σας έβρισαν κιόλας στη σύγκλητο επειδή αγωνιζόσαστε για εμάς. Ευχαριστούμε για την πληροφορία ότι στη σύγκλητο βριζόσαστε μεταξύ σας αλλά δεν σας ρωτήσαμε αυτό, σας ρωτήσαμε γιατί δεν μας ενημερώσατε και γιατί μας κατηγορήσατε από πάνω ότι ενώ εσείς κερδίζετε μια εβδομάδα για το καλό μας εμείς δεν δίνουμε όλα τα μαθήματα. Ποια μαθήματα να δώσουμε αυτά που βάλατε το ένα πάνω στο άλλο και το μάθαμε μια εβδομάδα πρίν; Και ποιος μας κατηγορεί, αυτός που δεν κάνει τα δικά του μαθήματα για τα οποία πληρώνεται κι από πάνω;
Με τιμή
Ομάδα αγαπητών φοιτητών
(και τέσσερις γονείς -δημόσιοι υπάλληλοι- που δεν πιστεύουμε όσα ακούμε από τα παιδιά μας. Αν έχετε ξεχάσει, είμαστε αυτοί που πληρώνουν και τα θέλουμε και τα αγαπάμε τα παιδιά μας. Γι αυτό σας παρακαλούμε, αν θέλετε να βγάλετε τα μάτια σας να το κάνετε μόνοι σας, χωρίς τα παιδιά μας. Και αν τα αρχικά μας σας θυμίζουν κάτι είναι επειδή η ζωή μιμείται την τέχνη. Θυμηθείτε ότι την επόμενη φορά μπορεί να γίνουμε περισσότεροι και τα αρχικά μας να αρχίσουν να σχηματίζουν «εισαγγελέας». ).
(Α.Ι. Σ.Ι. Χ.Τ. Ι.Ρ.)
Κέρκυρα, το Μάη που ζευγαρώνουν τα γαϊδούρια, 2012
Υπεύθυνη Δήλωση
Κανένας εκτυπωτής ή διδάσκοντας του τμήματος δεν κακοποιήθηκε κατά την διάρκεια της συγγραφής και της εκτύπωσης αυτού του κειμένου. Για το μέλλον δεν υποσχόμαστε τίποτα.
1 Είχαμε και περίπτωση που καθηγητής δέχτηκε τηλεφώνημα από τον υδραυλικό του μέσα στην τάξη και έφυγε στη μέση του μαθήματος να πάει στο σπίτι του. Το χειρότερο είναι ότι και που έφυγε και που ήταν δεν είχε καμμία διαφορά.
avchains.blogspot.com