Ενώ θεωρείται δεδομένη η πολιτική απόφαση να προχωρήσει το έργο, τεχνοκράτες του υπουργείου Συγκοινωνιών φέρονται να έχουν υποβάλει αρνητική εισήγηση στον υπουργό, Ευθύμιο Φλουρέντζου. Ως λόγο επικαλούνται γνωμάτευση της Γενικής Εισαγγελίας, η οποία χαρακτηρίζει προβληματικό το ότι οι αρχικές προσφορές για την εκμετάλλευση του χώρου του παλαιού αεροδρομίου δεν δημοσιεύθηκαν στον διεθνή Τύπο, όπως ορίζουν οι ευρωπαϊκοί κανονισμοί, αλλά μόνο στον κυπριακό Τύπο.
Το γεγονός, σύμφωνα πάντα με τους συγκεκριμένους τεχνοκράτες, ενδέχεται να ωθήσει άλλους διεθνείς οίκους να προβάλουν ενστάσεις και να πλήξουν την Κυπριακή Δημοκρατία. Η κυβέρνηση ανήσυχη από την εξέλιξη αυτή έχει δώσει εντολή να ρυθμιστεί με νομότυπο τρόπο αυτό το εμπόδιο. Η κινεζική επένδυση της κρατικής Far Eastern Fhoenix είναι σε ένα βαθμό συνδεδεμένη και με την επιδίωξη της Κύπρου να εξασφαλίσει διακρατικό δάνειο από την Κίνα, για την ανακεφαλαίωση της Λαϊκής Τράπεζας, αλλά και για καλυφθούν «τρύπες» στην κυπριακή οικονομία. Το όλο θέμα ενδιαφέρει επίσης και την εταιρεία Hermes Airports, η οποία έχει ήδη συνάψει καταρχήν συμφωνία με την κινεζική εταιρεία για την εκμετάλλευση του χώρου του αεροδρομίου για 19 χρόνια.