Στην έρευνα χρησιμοποιήθηκαν κάμερες 30 συμμετεχόντων, οι οποίες κατέγραφαν τις κινήσεις των ματιών τους όταν αυτοί επισκέπτονταν διάφορα προφίλ στο Facebook για το χρονικό διάστημα των πρώτων 10 δευτερολέπτων.
Παρόλο που το δείγμα είναι μικρό , μόλις 30 άτομα, τα αποτελέσματα της έρευνας περιλαμβάνουν κάποιες ενδιαφέρουσες παρατηρήσεις. Η φωτογραφία του προφίλ (profile picture) είναι το πρώτο στοιχείο που προσελκύει τους επισκέπτες στο Facebook.
Οι συμμετέχοντες μάλιστα κατά τη διάρκεια της επίσκεψής τους σε διάφορα προφίλ του Facebook δίνουν ιδιαίτερη προσοχή στους φίλους του κάθε χρήστη.
Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ακόμη πως όσα στοιχεία βρίσκονται στο τέλος της σελίδας του προφίλ είναι αυτά για τα οποία οι επισκέπτες αδιαφορούν.