Πάνω από 100 πιλότοι της αεροπορικής εταιρείας «Austrian Airlines» (ΑΑ), θυγατρικής της γερμανικής «Lufthansa», υπέβαλλαν την... παραίτησή τους το τελευταίο χρονικό διάστημα προκειμένου να αποφύγουν το «ψαλίδι» στις αποδοχές τους, βάσει των νέων συμβάσεων που εισήχθησαν προκειμένου να μειωθεί το λειτουργικό κόστος.
Η «Lufthansa», η μεγαλύτερη αεροπορική εταιρία στην Ευρώπη, αντιμετωπίζει επίσης προβλήματα και στη Γερμανία, όπου οι συλλογικές διαπραγματεύσεις με τα πληρώματα καμπίνας διακόπηκαν, γεγονός που ενδέχεται να οδηγήσει σε απεργιακές κινητοποιήσεις.
Εκπρόσωπος της «Austrian Airlines» στην έδρα της στη Βιένη απέφυγε να επιβεβαιώσει τον αριθμό των πιλότων οι οποίοι παραιτήθηκαν, ωστόσο σημείωσε ότι η «η τάξη μεγέθους είναι ρεαλιστική».
Ο αερομεταφορέας δεν χάνει μόνο 1/5 των πιλότων του, αλλά ακόμη 200 από τους 1.500 εργαζόμενους και εργαζόμενες στα πληρώματα καμπίνας επίσης θέλουν να εγκαταλείψουν την AA, μετέδωσε το αυστριακό πρακτορείο ειδήσεων APA.
Η «Lufthansa» έχει ανακοινώσει ότι επιδιώκει να αυξήσει τα λειτουργικά της κέρδη κατά τουλάχιστον 1,5 δισ. ευρώ ως το 2014, με το 1/3 του ποσού να προέρχεται από την μείωση των δαπανών για την μισθοδοσία του προσωπικού της Για το σκοπό αυτό, η διοίκησή της άρχισε να προσλαμβάνει 240 συμβασιούχους ως συνοδούς. Ο συγκεκριμένος όμιλος ανακοίνωσε ζημίες 397 εκατ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2012.
Η «Lufthansa», η μεγαλύτερη αεροπορική εταιρία στην Ευρώπη, αντιμετωπίζει επίσης προβλήματα και στη Γερμανία, όπου οι συλλογικές διαπραγματεύσεις με τα πληρώματα καμπίνας διακόπηκαν, γεγονός που ενδέχεται να οδηγήσει σε απεργιακές κινητοποιήσεις.
Εκπρόσωπος της «Austrian Airlines» στην έδρα της στη Βιένη απέφυγε να επιβεβαιώσει τον αριθμό των πιλότων οι οποίοι παραιτήθηκαν, ωστόσο σημείωσε ότι η «η τάξη μεγέθους είναι ρεαλιστική».
Ο αερομεταφορέας δεν χάνει μόνο 1/5 των πιλότων του, αλλά ακόμη 200 από τους 1.500 εργαζόμενους και εργαζόμενες στα πληρώματα καμπίνας επίσης θέλουν να εγκαταλείψουν την AA, μετέδωσε το αυστριακό πρακτορείο ειδήσεων APA.
Η «Lufthansa» έχει ανακοινώσει ότι επιδιώκει να αυξήσει τα λειτουργικά της κέρδη κατά τουλάχιστον 1,5 δισ. ευρώ ως το 2014, με το 1/3 του ποσού να προέρχεται από την μείωση των δαπανών για την μισθοδοσία του προσωπικού της Για το σκοπό αυτό, η διοίκησή της άρχισε να προσλαμβάνει 240 συμβασιούχους ως συνοδούς. Ο συγκεκριμένος όμιλος ανακοίνωσε ζημίες 397 εκατ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2012.