Πρόκειται για την ενσωμάτωση, στην ήδη διενεργούμενη από τον ΕΟΤ καμπάνια προβολής του ελληνικού φυσικού κάλλους και της φιλοξενίας, ειδικής πλατοφόρμας, που έχει στόχο την προώθηση θετικών δράσεων στο διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Το συγκεκριμένο εργαλείο έχει προτεραιότητες την ανάδειξη και ενίσχυση των ποιοτικών στοιχείων και ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων του ελληνικού προϊόντος και την ανάδειξη των θετικών μηνυμάτων που προκύπτουν μέσα από καταγεγραμμένες εμπειρίες και τοποθετήσεις επισκεπτών (video spots, web testimonials, reviews).
Σημειώνεται ότι τόσο ο κυβερνοχώρος όσο και τα social media έχουν ήδη χρησιμοποιηθεί με μεγάλη επιτυχία από τον ΕΟΤ για την αναπαραγωγή ειδήσεων αλλά και τη διαχείριση της ταυτότητας και επικοινωνιακής πολιτικής της Ελλάδας ως τουριστικού προορισμού.
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επισκέπτονται την ειδική ενότητα «The true story about Greece» στην επίσημη ιστοσελίδα του ΕΟΤ www.visitgreece.gr όπου θα αναρτώνται όλες οι θετικές ειδήσεις για την Ελλάδα.
Η ενέργεια υποστηρίζεται ήδη από σειρά κρατικών φορέων, όπως η ΕΡΤ, το ΑΜΠΕ, το Υπουργείο Εξωτερικών, τόσο σε επίπεδο παραγωγής και συγκέντρωσης οπτικού και αρθρογραφικού υλικού, όσο και σε επίπεδο ενεργειών δημοσιότητας σε έντυπα και ηλεκτρονικά ξένω ή εγχώρια Μέσα.