Πρόκειται για τον κλάδο προς τον κόμβο της Θουρίας και το οδικό τμήμα από την Τσακώνα προς την Καλαμάτα, συνολικού μήκους 23 χλμ, μέσω του οποίου θα παρακάμπτεται η διέλευση από επικίνδυνες στροφές αλλά και από χωριά.
Με την έναρξη λειτουργίας του νέου τμήματος -μέσω του οποίου η απόσταση Αθήνα-Καλαμάτα θα διαρκεί περίπου 2 ώρες και 10 λεπτά- θα τεθεί σε λειτουργία ένας ακόμη σταθμός διοδίων στην πρωτεύουσα της Μεσσηνίας.
Μέσα στο τέλος του καλοκαιριού αναμένεται επίσης, να παραδοθεί ο κλάδος Παραδείσια-Τσακώνα.
Ο άξονας, που θα συνδέεται απευθείας με το αεροδρόμιο της Καλαμάτας, θα αναβαθμίσει την ευρύτερη περιοχή και εκτιμάται ότι θα ενισχύσει την τουριστική κίνηση στο πολυτελές θέρετρο Costa Na
Ας σημειωθεί ότι ο αυτοκινητόδρομος «Μορέας» αποτελεί τον μοναδικό από τους μεγάλους οδικούς άξονες (Ιονία Οδός, Ολυμπία Οδός, Ε65, Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου), όπου οι κατασκευαστικές εργασίες δεν έχουν ανασταλεί λόγω προβλημάτων χρηματοδότησης.
Η επανεκκίνηση, εξάλλου, των τεσσάρων έργων παραχώρησης, που αποτελεί το μεγάλο στοίχημα της νέας ηγεσίας του υπερυπουργείου Ανάπτυξης, Μεταφορών και Υποδομών, θα ενισχύσει το ΑΕΠ με 2,5%.
Υπενθυμίζεται ότι στην κοινοπραξία Μορέας συμμετέχουν οι Άκτωρ (71,67%), J&P-Άβαξ (15%) και η Intrakom συμμετοχών (13,33%).