Αυξημένη κίνηση καταγράφεται τους τελευταίους μήνες στον προαστιακό σιδηρόδρομο της Πάτρας. Σύμφωνα με στοιχεία, κάθε μήνα κινούνται με τον προαστιακό από Πάτρα, Ρίο, Άγιο Βασίλειο και αντίστροφα περίπου 80.000 επιβάτες.
Έτσι λοιπόν, μετά το Ρίο και τον Άγιο Βασίλειο, ο προαστιακός αναμένεται να επεκταθεί προς τα Αραχωβίτικα και τον Ψαθόπυργο, ενώ υπάρχουν σχέδια για την επέκταση των δρομολογίων προς τις νότιες περιοχές και συγκεκριμένα μέχρι την περιοχή των Καμινίων, ώστε να εξυπηρετείται και η βιομηχανική περιοχή της Πάτρας.
Την όλη προσπάθεια για την επέκταση των δρομολογίων στηρίζει και ο δήμος της Πάτρας, τόσο με τη χωροθέτηση στάσεων όσο και με την οικονομική βοήθεια για τη κατασκευή τους.
Άλλωστε, ο προαστιακός δεν εξυπηρετεί μόνο τους μόνιμους κατοίκους για τις μετακινήσεις, αλλά και όσους θέλουν να επισκεφθούν κάποια παραλία, τους καλοκαιρινούς μήνες. Και τούτο διότι η σιδηροδρομική γραμμή διασχίζει παραλιακές περιοχές.
Όσον αφορά τα προβλήματα που έχουν καταγραφεί σχετικά με τη λειτουργία των μπαρών στις ισόπεδες διαβάσεις, αναμένεται μέσα στο προσεχές χρονικό διάστημα να γίνουν εργασίες για την αποκατάστασή τους.
Ας σημειωθεί ότι η λειτουργία του προαστιακού έχει βοηθήσει, ώστε να μειωθεί η κυκλοφορία των οχημάτων από και προς την Πάτρα.
Όπως εκτιμάται, περίπου 70.000 λιγότερα αυτοκίνητα εισέρχονται στην Πάτρα σε μηνιαία βάση, γεγονός που βοηθά και στη μείωση της εκπομπής ρύπων.
Έτσι λοιπόν, μετά το Ρίο και τον Άγιο Βασίλειο, ο προαστιακός αναμένεται να επεκταθεί προς τα Αραχωβίτικα και τον Ψαθόπυργο, ενώ υπάρχουν σχέδια για την επέκταση των δρομολογίων προς τις νότιες περιοχές και συγκεκριμένα μέχρι την περιοχή των Καμινίων, ώστε να εξυπηρετείται και η βιομηχανική περιοχή της Πάτρας.
Την όλη προσπάθεια για την επέκταση των δρομολογίων στηρίζει και ο δήμος της Πάτρας, τόσο με τη χωροθέτηση στάσεων όσο και με την οικονομική βοήθεια για τη κατασκευή τους.
Άλλωστε, ο προαστιακός δεν εξυπηρετεί μόνο τους μόνιμους κατοίκους για τις μετακινήσεις, αλλά και όσους θέλουν να επισκεφθούν κάποια παραλία, τους καλοκαιρινούς μήνες. Και τούτο διότι η σιδηροδρομική γραμμή διασχίζει παραλιακές περιοχές.
Όσον αφορά τα προβλήματα που έχουν καταγραφεί σχετικά με τη λειτουργία των μπαρών στις ισόπεδες διαβάσεις, αναμένεται μέσα στο προσεχές χρονικό διάστημα να γίνουν εργασίες για την αποκατάστασή τους.
Ας σημειωθεί ότι η λειτουργία του προαστιακού έχει βοηθήσει, ώστε να μειωθεί η κυκλοφορία των οχημάτων από και προς την Πάτρα.
Όπως εκτιμάται, περίπου 70.000 λιγότερα αυτοκίνητα εισέρχονται στην Πάτρα σε μηνιαία βάση, γεγονός που βοηθά και στη μείωση της εκπομπής ρύπων.