tromaktiko: Ερώτηση Τέρενς Κουίκ για την άμεση πρόσληψη στη ΝΕΡΙΤ ή μετάταξη σε άλλο δημόσιο φορέα, ΑμεΑ απολυμένου από την ΕΡΤ

Κυριακή 18 Αυγούστου 2013

Ερώτηση Τέρενς Κουίκ για την άμεση πρόσληψη στη ΝΕΡΙΤ ή μετάταξη σε άλλο δημόσιο φορέα, ΑμεΑ απολυμένου από την ΕΡΤ



από το Γραφείο Τύπου
Ραγίζει καρδιές η επιστολή του Σπυρίδωνα Χονδρογιάννη, 49χρονου ΑμεΑ, που είχε την ατυχία να βιώσει το θρίλερ της απόλυσης και –μη- επαναπρόσληψής του από το μεταβατικό δημόσιο ραδιοτηλεοπτικό φορέα.

Ο άτυχος συμπολίτης μας, όντας άτομο με αναπηρία, βρίσκεται τους τελευταίους μήνες χωρίς αντικείμενο εργασίας, αφού η γαλαζοπράσινη μνημονιακή συγκυβέρνηση, επέλεξε όχι να εξυγιάνει την ΕΡΤ, αφήνοντάς την ανοικτή, αλλά να ισοπεδώσει εν ψυχρώ, 2.656 εργαζομένους (ανάμεσά τους και άτομα με ειδικές ανάγκες), πετώντας τους κυριολεκτικά στο δρόμο.

Αυτό καταγγέλλει με Ερώτησή του προς τον Υφυπουργό Δημόσιας Ραδιοτηλεόρασης Παντελή Καψή και τον Υπουργό Εργασίας Γιάννη Βρούτση, ο Βουλευτής Επικρατείας των ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ Τέρενς Κουίκ, υπό τη βουλευτική εποπτεία του οποίου βρίσκονται όλα τα ζητήματα που άπτονται των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης.

Στην επιστολή, που παραδόθηκε με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο λογαριασμό του Τέρενς Κουίκ, από τον ίδιο τον κ. Χονδρογιάννη, τονίζεται ότι «μέχρι πρότινος, εργαζόταν στην ΕΡΑ Κέρκυρας, απολύθηκε, έκανε αίτηση στο μεταβατικό φορέα (ΑμεΑ με την ειδικότητα του ηλεκτρολόγου), όπου και δεν προσελήφθη».

Και προσθέτει το εξής συγκλονιστικό:

«Δεν έχω πια επιλογές στην ζωή μου. Τι θα πω στην οικογένειά μου; Τι θα απαντήσω στα δυο μου παιδιά, 18 και 14 χρονών αντίστοιχα; Ότι απολύθηκα και είμαι άχρηστος πια στην κοινωνία. Ότι δεν μπορώ να βρω μια δουλειά για να επιβιώσουμε»,

Με κοιτούν στα μάτια και δεν έχω να τους δώσω μία απάντηση. Καμία λύση πια για μένα ..μόνον το χάος! Εμένα πρέπει να με πετάξουν στον Καιάδα;

Δεν επαιτώ κ. Βουλευτά. Δικαιοσύνη ζητώ!»

«Σε ποιες ΑΜΕΣΕΣ ενέργειες προτίθεστε να προβείτε προκειμένου ο άτυχος συμπολίτης μας, να προσληφθεί στη ΝΕΡΙΤ όταν και αν εκπέμψει στην Κέρκυρα ή να μεταταχθεί σε άλλο δημόσιο φορέα;», ερωτά τους αρμόδιους Υπουργούς ο Τέρενς Κουίκ και ζητά την προστασία των εργαζομένων στην τέως ΕΡΤ οι οποίοι είναι άτομα με αναπηρία/χρόνια πάθηση και γονείς και κηδεμόνες ατόμων με αναπηρία, την επαναπρόσληψη ή μετάταξή τους σε άλλο δημόσιο φορέα, την αναδρομική εξαίρεση των προαναφερομένων ατόμων από την απόφαση περί απόλυσής τους αλλά και τη χρήση του εθνικού συστήματος ποσόστωσης».

ΕΡΩΤΗΣΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΡΑΔΙΟΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ ΠΑΝΤΕΛΗ ΚΑΨΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΝΟΙΑΣ ΙΩΑΝΝΗ ΒΡΟΥΤΣΗ

κ.κ. Υπουργοί,

Με ιδιαίτερη λύπη, αγανάκτηση αλλά και πόνο ψυχής αναγκάζομαι να μεταφέρω σε εσάς την κραυγή αγωνίας, 49χρονου ΑμεΑ, που είχε την ατυχία να βιώσει το θρίλερ της απόλυσης και –μη- επαναπρόσληψής του από το μεταβατικό δημόσιο ραδιοτηλεοπτικό φορέα.

Η επιστολή του Σπυρίδωνα Χονδρογιάννη, ηλεκτρολόγου στην ειδικότητα, προστατευμένου από το Ν.2643/98, ραγίζει καρδιές.

Ο άτυχος συμπολίτης μας, όντας άτομο με αναπηρία, βρίσκεται τους τελευταίους μήνες χωρίς αντικείμενο εργασίας, αφού η γαλαζοπράσινη μνημονιακή συγκυβέρνηση, επέλεξε όχι να εξυγιάνει την ΕΡΤ, αφήνοντάς την ανοικτή, αλλά να δολοφονήσει εν ψυχρώ, 2.656 εργαζομένους (ανάμεσά τους και άτομα με ειδικές ανάγκες), πετώντας τους κυριολεκτικά στο δρόμο.

Στην επιστολή, που παραδόθηκε με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο λογαριασμό μου από τον ίδιο τον κ. Χονδρογιάννη, αναφέρονται επί λέξει τα εξής:

«Κύριε Βουλευτά,

Έλαβα το θάρρος να σας στείλω αυτό το μήνυμα γιατί πιστεύω στην ευαισθησία σας, πιστεύω ότι δεν γνωρίζατε ότι έχει δημιουργηθεί μια πολύ μεγάλη αδικία, γι’ αυτό παίρνω το θάρρος και την τόλμη να σας ενημερώσω ότι είμαι ένας από τους 2.656 απολυμένους της ΕΡΤ…

Όμως δεν θα με πείραζε τόσο πολύ η απόλυση μου, αφού αποφασίστηκε από την κυβέρνηση (παράνομα και αντισυνταγματικά), παρ’ όλο που όπως γνωρίζετε είναι παρά μα παρά πολύ δύσκολο να βρω εργασία.

Θα αγωνιζόμουν...και αν στο τέλος δεν έβρισκα, θα πήγαινα στο εξωτερικό (παρά την ηλικία μου …49 χρόνων).

Όμως σας ρωτώ, ποιος θα είναι ο εργοδότης που θα πάρει στην εργασία του, ένα άτομο ΑΜΕΑ;

Ναι πολύ σωστά είμαι άτομο με ειδικές ανάγκες προστατευμένος από το νόμο Ν. 2643/ 98, που αυτό σημαίνει ότι δεν μπορεί να με προσλάβει κανένας εργοδότης στην ελεύθερη αγορά…

Εν ολίγοις, δεν έχω πια επιλογές στην ζωή μου. Τι θα πω στην οικογένειά μου;

Τι θα απαντήσω στα δυο μου παιδιά, 18 και 14 χρονών αντίστοιχα;

Ότι απολύθηκα και είμαι άχρηστος πια στην κοινωνία.

Ότι δεν μπορώ να βρω μια δουλειά για να επιβιώσουμε.

Με κοιτούν στα μάτια και δεν έχω να τους δώσω μία απάντηση. Καμία λύση πια για μένα ..μόνον το χάος!

Εμένα πρέπει να με πετάξουν στον Καιάδα;

Ελπίζω να μην ενόχλησα και ελπίζω να διαβάσετε εσείς προσωπικά αυτό το μήνυμα (γιατί όσο και αν παίρνονται σκληρές αποφάσεις ...για το «καλό» της Ελλάδας, πάνω από όλα νιώθω ότι έχετε ευαισθησίες).

Πιστεύω και ελπίζω ότι θα σκεφτείτε σοβαρά με το θάρρος και τη δυναμικότητα που σας διακρίνει ότι θα βρείτε λύση στο πρόβλημα μου ..

Δεν επαιτώ κ. Βουλευτά. Δικαιοσύνη ζητώ!

Σας ευχαριστώ!

Υ.Γ. Εργαζόμουν στην ΕΡΑ Κέρκυρας, απολύθηκα, έκανα αίτηση στο μεταβατικό φορέα (ΑμεΑ με την ειδικότητα του ηλεκτρολόγου), όπου και δεν προσλήφθηκα. Ζητώ λοιπόν από εσάς με όλο το σεβασμό, λόγω του προβλήματος υγείας που έχω (ΑΜΕΑ προστατευμένος από το Ν.2643/98), τη βοήθειά σας να μεταφερθώ σε άλλο δημόσιο φορέα στην περιοχή μου ή στη ΝΕΡΙΤ όταν και αν εκπέμψει στην Κέρκυρα.

Σας αποστέλλω έγγραφο που κοινοποιήθηκε από το Σύλλογό μας, ΕΣαμεα προς τον κ. Καψή, και προς τον αρμόδιο Υπουργό Εργασίας, τον κ. Βρούτση.

Δυστυχώς καμία απάντηση .

Ευχαριστώ»

Κατόπιν τούτων, ερωτάσθε κ.κ. Υπουργοί:

1.Σε ποιες ΑΜΕΣΕΣ ενέργειες προτίθεστε να προβείτε προκειμένου ο άτυχος συμπολίτης μας, να προσληφθεί στη ΝΕΡΙΤ όταν και αν εκπέμψει στην Κέρκυρα ή να μεταταχθεί σε άλλο δημόσιο φορέα;

2. Ποια μέτρα προτίθεστε να λάβετε ώστε να προστατευθούν οι εργαζόμενοι στην τέως ΕΡΤ οι οποίοι είναι άτομα με αναπηρία/χρόνια πάθηση και γονείς και κηδεμόνες ατόμων με αναπηρία είτε αυτοί έχουν κάνει χρήση των προστατευτικών διατάξεων του ν. 2643/98 είτε όχι;

3. Θα μεριμνήσετε ώστε τα εκατοντάδες άτομα με αναπηρία αλλά και οι γονείς και κηδεμόνες ατόμων με αναπηρία που κάνοντας χρήση του Ν.2543/98 διορίστηκαν και τοποθετήθηκαν σε διάφορες θέσεις εργασίας του δημόσιου, ευρύτερου δημόσιου και ιδιωτικού τομέα, συμπεριλαμβανομένης και της ΕΡΤ/ΝΕΡΙΤ, θα επαναπροσληφθούν ή θα μεταταγούν σε άλλο δημόσιο φορέα;

4. Θα εκδώσετε εγκύκλιο η οποία θα ΕΞΑΙΡΕΙ αναδρομικά τα προαναφερόμενα άτομα που διορίστηκαν ή τοποθετήθηκαν στην ΕΡΤ κάνοντας χρήση των ανωτέρω νόμων;

5. Θα λάβετε υπόψη σας το εθνικό σύστημα ποσόστωσης;

6. Έχετε συναίσθηση ότι σε περίπτωση που δεν λάβετε τα αναγκαία και προσήκοντα μέτρα προκειμένου να προστατευθεί και αυτή η ευπαθής ομάδα, καταπατάτε όχι μόνο την παρ. 6 του άρθρου 21 του Συντάγματος αλλά και την ίδια τη Διεθνή Σύμβαση για τα Δικαιώματα των Ατόμων με Αναπηρία, την οποία μάλιστα προσφάτως επικύρωσε η χώρα μας;
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!