Η υπηρεσία, που αποκαλείται App Center, ενεργοποιήθηκε εχθές, 7 Ιουνίου, στις Ηνωμένες Πολιτείες και αναμένεται να γίνει διαθέσιμη σε άλλες περιοχές κατά τις επόμενες εβδομάδες.
Διαθέτει 600 εφαρμογές, περιλαμβανομένων apps που έχουν αποδειχτεί εντυπωσιακά επιτυχημένες σε άλλες πλατφόρμες, όπως το Zynga και το Draw Something, και έρχεται να ανταγωνιστεί τα iTunes της Apple και το Android marketplace της Google.
Σύμφωνα με τη Facebook, το App Center συστήνει εφαρμογές ανάλογα με τις προτιμήσεις του κάθε χρήστη, ενώ επιτρέπει σε όποιον το χρησιμοποιεί να περιηγηθεί σε εφαρμογές που διαθέτουν οι φίλοι του.
Η δημιουργία του App Center αποτελεί μέρος της προσπάθειας της Facebook να προσελκύσει περισσότερους σχεδιαστές λογισμικού, προκειμένου να βελτιώσει την κερδοφορία των διαφημίσεων που φιλοξενεί και την επισκεψιμότητα του ιστότοπου μέσω «έξυπνων» φορητών συσκευών, όπως τα κινητά τηλέφωνα και οι ταμπλέτες (mobile site).
Ο μικρός αριθμός επισκεπτών του mobile site του Facebook έχει προκαλέσει ανησυχίες σε επενδυτές που συμμετείχαν στη δημόσια εγγραφή για αγορά μετοχών της εταιρείας, η οποία πραγματοποίησε πολύκροτη εισαγωγή στο χρηματιστήριο τον Μάιο.
Δεδομένου ότι όλο και περισσότεροι άνθρωποι χρησιμοποιούν φορητές συσκευές για τις καθημερινές τους δραστηριότητες, η αδυναμία του Facebook στον εν λόγω τομέα οδήγησε αναλυτές μεγάλων αμερικανικών τραπεζών να υποβαθμίσουν την προοπτική κερδοφορίας της εταιρείας.
Παρά ταύτα, οι αναλύσεις αυτές κοινοποιήθηκαν μονάχα σε επιλεγμένους επενδυτές, οδηγώντας έναν μεγάλο αριθμό μικρομετόχων να υποβάλουν μήνυση κατά της Facebook και τραπεζών όπως η Morgan Stanley, η Goldman Sachs και η JP Morgan.
kozaro.com