Μέχρι να βρεθεί οριστική λύση και να διανεμηθεί νέα έκδοση, οι δύο εταιρείες δημοσίευσαν συμβουλές για την αντιμετώπιση του προβλήματος. Η Adobe ανακοίνωσε 4 πιθανές λύσεις συμβουλεύοντας την απενεργοποίηση του RealPlayer Download and Recording plug-in, την εκτέλεση του Firefox σε Safe Mode, ή τη δημιουργία ενός νεόυ προφίλ στο Firefox. Επίσης, προτείνει τη χρήση ενός καθαρού προφίλ χρήστη στα Windows.
H Mozilla προτείνει μια παρόμοια λύση, συστήνωντας την απενεργοποίηση του plug-in της RealPlayer που προαναφέρθηκε, ή ακόμη και την απεγκατάσταση του Real Player. Ως ύστατη λύση, η Mozilla συστήνει την επιστροφή στην έκδοση 11,2 του Flash Player.