Το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν πρόκειται για ένα Ducati με το σήμα της Audi, αλλά δυστυχώς ακόμα είναι νωρίς για περισσότερες λεπτομέρειες. Ένας ευφυής νους θα μπορούσε άνετα να εικάσει ότι πρόκειται για κάτι που μοιάζει με το σκούτερ C600 της BMW.
Οι δημιουργοί είναι σε αυτή τη φάση στοιχειωμένοι από (ή παθιασμένοι με) το σκεπτικό «last mile», που στο χώρο της μετακίνησης σημαίνει ιδιαίτερα μικρά αυτοκίνητα, σκούτερ ή άλλων ειδών δίτροχα οχήματα, που θα διανύουν το μεγαλύτερο όγκο των αστικών μετακινήσεων στο προσεχές μέλλον.
Ένα σκούτερ από την Audi θα ταίριαζε απόλυτα με αυτή την τάση και θα έδινε και το εφαλτήριο του ανταγωνισμού μεταξύ των υπολοίπων όπως BMW, Mini, Smart, κτλ.
Όντας πολύ προσεκτική με το εμπορικό παιχνίδι των brand names, η γερμανική κατασκευάστρια έχει πολύ προσεκτικά αφήσει να διαρρεύσει ότι δεν πρόκειται για μια απλή ανακατασκευή ενός Ducati που θα έχει απλώς γερμανικό όνομα.
Στο ίδιο σκεπτικό, ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας Rupert Stadler, σε πρόσφατη ομιλία του στο Borgo Panigale, εξέφρασε την πεποίθηση ότι η Ducati παραμένει Ducati, απευθυνόμενος στο προσωπικό της εταιρίας στη Bologna.
Μιλώντας με τον Peter Schwarzenbaurer, διευθυντή πωλήσεων και τμήματος μάρκετινγκ της Audi, το περιοδικό δημοσίευσε επίσης ότι κοιτάζοντας τη Ducati, σκοπός είναι να δημιουργηθούν άλλα αστικά projects στο χώρο των μετακινήσεων, εννοώντας πιθανότατα κατ’ αρχήν το νέο δίτροχο δημιούργημα μέσα από το project των σκούτερ, θα μπορούσε όμως κάλλιστα να σημάνει και το εφαλτήριο ενός μελλοντικού «συγγενή» του Smart.
Σε αναμονή των παραπάνω εξελίξεων, θα έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον να δούμε αν τελικά η Audi θα προσπαθήσει να μοχλεύσει τη μάρκα Ducati γεννώντας νέες ιδέες, ή μία ξεκάθαρη διαχωριστική γραμμή θα παραμείνει ανάμεσα στις δύο εταιρίες.