Όπως είπε η ΓΓ του ΚΚΕ, η λογική που έχουν περί ισοδύναμων μέτρων είναι «μια λογική και πρακτική που θα οδηγήσει στην αφαίρεση και μέρους του μισθού και των συντάξεων και των παροχών σε ένα πολύ μεγάλο μέρος των εργαζομένων τους οποίους αυθαίρετα θα τους κατατάξουν σε μεσαία και ανώτερα εισοδήματα».
Η κ. Παπαρήγα υπογράμμισε ότι, τα ισοδύναμα μέτρα είναι ταξικά και αντιλαϊκά.
«Επιπλέον δεν μπορεί να έχει καμία αξία το πνεύμα το οποίο προσπαθούν να περάσουν, ότι τα μέτρα δεν αφορούν το σήμερα αλλά αφορούν το αύριο. Το αύριο για εμάς θα είναι σε τρεις μήνες», σημείωσε η ΓΓ του ΚΚΕ.
briefingnews.gr

