1-11-2010 και όχι από 1-1-2011 που ήταν η αρχική σχεδίαση.
Τώρα είναι να απορεί κανείς πως από την Κυβέρνηση εξαγγέλλουν ότι από τον Σεπτέμβριο θα ισχύει πράσινος δακτύλιος με βάση τις εκπομπές CO2 για όσα οχήματα ταξινομήθηκαν από 1-1-20011 και μετά!!! Είναι τόσο άσχετοι, τόσο αδιάφοροι ή μήπως τόσο ανίκανοι;;;
Αν το μέτρο είναι σωστό (στη βάση του είναι αλλά στην εφαρμογή; δεν είναι κατανοητές οι τόσες παράμετροι και εξαιρεσούλες και.. και.. ) γιατί δεν ισχύει για όσα αυτοκίνητα έχουν ταξινομηθεί με το αυτό σύστημα και πως μπορούν να μας εξηγήσουν αυτή την διάκριση η οποία είναι σαφώς και παράνομη;