Από την πλευρά του ο αντιπρόεδρος του Αστικού ΚΤΕΛ Λέσβου κ. Μολυβιάτης παραδέχτηκε πως έχει γίνει απεγκατάσταση των ακυρωτικών μηχανημάτων από τα λεωφορεία για να αποφευχθούν φαινόμενα διπλοχτυπήματος των εισιτηρίων. Επιπλέον, τόνισε πως σύμφωνα με το Νόμο είναι στην ευχέρεια του Δ.Σ. του ΚΤΕΛ να καθορίσει τον τρόπο ακύρωσης των εισιτηρίων. Ο πρόεδρος των ΚΤΕΛ Μυτιλήνης κ. Οφείδης σε επικοινωνία που είχαμε μαζί του απέφυγε να τοποθετηθεί.
Την «άγνοια» ωστόσο της Διοίκησης του ΚΤΕΛ έρχεται να καλύψει ο ίδιος ο νόμος που διέπει τη λειτουργία των ΚΤΕΛ (2963/2001 άρθρο 10 παρ.6) και που ορίζει ότι «τα λεωφορεία που εξυπηρετούν αστικές γραμμές εξοπλίζονται με κατάλληλα μηχανήματα έκδοσης ή ακύρωσης εισιτηρίων». Μάλιστα στο ΠΔ 170 του 2003 ( άρθρο 2 παρ.3) προβλέπεται πρόστιμο ύψους από 800-1200¤ για μη τοποθέτηση ακυρωτικού μηχανήματος.
Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες έχουν ενημερωθεί οι αρμόδιες υπηρεσίες και αναμένεται παρέμβασή τους για το θέμα.