tromaktiko: Πάτρα: Με δάκρυα στα μάτια κάτοικοι εγκατέλειψαν τα σπίτια στη Μαγούλα

Τετάρτη 18 Ιουλίου 2012

Πάτρα: Με δάκρυα στα μάτια κάτοικοι εγκατέλειψαν τα σπίτια στη Μαγούλα



Με δάκρυα στα μάτια και πόνο οι κάτοικοι που διαμένουν σε σπίτια ανάμεσα στον οικισμό της Μαγούλας και στη θέση Παλιάμπελα στο Άνω Καστρίτσι, εγκατέλειψαν τις οικίες τους παίρνοντας...
μαζί τους μόνο τα απαραίτητα.

Όπως λέει σε δηλώσεις της στο PatrasTimes μία από τις κατοίκους, πλέον δεν μπορούν να κάνουν αλλιώς καθώς οι φλόγες έφθασαν κοντά στην αυλή του σπιτιού της. Στο σημείο βρίσκονται πυροσβέστες για να περιορίσουν τη φωτιά και να μην καεί το σπίτι ενώ κατέφθασαν στο σημείο και εναέρια μέσα.


patrastimes.gr
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!