Το Facebook τελικά είναι παντού! Μέχρι και στις σκιές ματιών, αφού ο Yves Saint Laurent, είχε την ιδέα να βάλει το social media στα… μάτια μας!
Πρόκειται για μια περιορισμένη σε αριθμό παλέτα. η οποία θα κυκλοφορήσει στις 19 Ιουλίου, και τα χρώματα της θα περιλαμβάνουν τις αποχρώσεις του… social media.
Δηλαδή μπλε, γκρι, μωβ και άσπρο, χρώματα σήματα-κατατεθέν του Facebook.
Η παλέτα θα ονομάζεται «Devoted to Fans» δηλαδή «Αφιερωμένη στους Φανς», και θα διατίθεται στην τιμή των 45 ευρώ (55$).
Παγκοσμίως, θα διατεθούν 1.650 παλέτες, οι 500 εκ των οποίων είναι αποκλειστικά για τους fans του Yves Saint Laurent στην Αμερική.
Πρόκειται για μια περιορισμένη σε αριθμό παλέτα. η οποία θα κυκλοφορήσει στις 19 Ιουλίου, και τα χρώματα της θα περιλαμβάνουν τις αποχρώσεις του… social media.
Δηλαδή μπλε, γκρι, μωβ και άσπρο, χρώματα σήματα-κατατεθέν του Facebook.
Η παλέτα θα ονομάζεται «Devoted to Fans» δηλαδή «Αφιερωμένη στους Φανς», και θα διατίθεται στην τιμή των 45 ευρώ (55$).
Παγκοσμίως, θα διατεθούν 1.650 παλέτες, οι 500 εκ των οποίων είναι αποκλειστικά για τους fans του Yves Saint Laurent στην Αμερική.