Με αυτόν τρόπο η βρετανική εταιρεία δείχνει πώς ένα εξελιγμένο plug-in υβριδικό μοντέλο μπορεί να αποφέρει μείωση των εκπομπών CO2 πάνω από 70 τοις εκατό, χωρίς συμβιβασμούς στις επιδόσεις.
Με 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 6,5 δευτερόλεπτα και με περιορισμένη ηλεκτρονικά τελική ταχύτητα 250 χλμ./ώρα, η XJ_e επιτυγχάνει εκπομπές CO2 κάτω από 75 γρ./χλμ. και μηδενικές για 40 χιλιόμετρα, όταν κινείται αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια.
Η XJ_e συνδυάζει την ελαφριά αλουμινένια δομή του οχήματος από την Jaguar XJ με ένα προηγμένο plug-in υβριδικό ηλεκτρικό σύστημα (PHEV). Ως κινητήρας εσωτερικής καύσης χρησιμοποιείται ο δίλιτρος υπερτροφοδοτούμενος με άμεσο ψεκασμό βενζίνης, που τροφοδοτεί το Range Rover Evoque και συνδυάζεται με 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο.
Το υβριδικό σύστημα χρησιμοποιεί ένα κινητήρα 69kW και μια ιόντων λιθίου μπαταρία 12.8kWh, η οποία μπορεί να φορτιστεί πλήρως από εξωτερικό 240V σε περίπου τέσσερις ώρες.
Με μέγιστη συνδυασμένη ισχύ 334 PS, η XJ_e καταγράφει μέση κατανάλωση 3,2 λτ./100 χλμ. και μπορεί να διανύσει 1.092 χιλιόμετρα με ένα ρεζερβουάρ.
Η XJ_e θα εμφανιστεί στο Περίπτερο Τεχνολογίας Fos-TECH στο Goodwood.