Στόχος της προβολής αυτής είναι να δείξει στους Ευρωπαίους ότι, ακόμη και σε αυτές τις δύσκολες στιγμές, η Ελλάδα συνεχίζει να παράγει Πολιτισμό με αξιώσεις και ταυτόχρονα να αποδείξει ότι η Σύγχρονη Εικαστική Δημιουργία μπορεί να αποτελέσει εξαγώγιμο προϊόν για την Ελλάδα.
Η ενέργεια περιελάμβανε επίσης μαγειρικές επιδείξεις από τον Δημήτρη Σκαρμούτσο, executive chef της Ergon Greek Deli and Cuisine (νέα αλυσίδα εστιατορίων και καταστημάτων delicatessen στο Λονδίνο), την Tonia Buxton, παρουσιάστρια της τηλεοπτικής σειράς «My Greek Kitchen» και τον Andy Harris, εκδότη του chef Jamie Oliver.
Στο «Tastes Like Greece» συμμετείχαν εταιρείες όπως Ελαϊς, Aphrodite Olive Oil Skincare, Ariston Hellas, Art Kolonaki, Creta Maris Beach Resort, Ergon, GAEA, Greek Preserves Honey Tatsios, Hellenic Fine Oils, Hermes- Stylianos Dimarakis, Odysea, Terra Aegea Trading, Ζείδωρον, φορείς όπως η Ένωση Αγροτικών Συνεταιρισμών Λακωνίας και η Θεσσαλονίκη – Ευρωπαική Πρωτεύουσα Νεολαίας 2014, οι Περιφέρειες Δ. Μακεδονίας και Θεσσαλίας, τα Επιμελητήρια Πειραιά και Λάρισας, καθώς και οι Δήμοι Ικαρίας, Μήλου, Σκιάθου και Φολεγάνδρου.