tromaktiko: Γράφει ιστορία ο Σoυμάχερ

Σάββατο 25 Αυγούστου 2012

Γράφει ιστορία ο Σoυμάχερ



Τον καλύτερό του εαυτό αναμένεται να δώσει ο Μίκαελ Σουμάχερ στο γκραν πρι του Σπα (31 Αυγούστου-2 Σεπτεμβρίου), με το οποίο θα συνεχιστεί...το πρωτάθλημα της Φόρμουλα 1 μετά την καλοκαιρινή διακοπή του.

Ο Γερμανός πιλότος στην εν λόγω πίστα θα εκκινήσει για 300η φορά και θα γίνει ο δεύτερος πιλότος στην ιστορία του πρωταθλήματος που κάνει κάτι τέτοιο.

«Το Σπα είναι σαν το σπίτι μου, ξεκάθαρα είναι η καλύτερη πίστα στον κόσμο. Έχω πολλές αναμνήσεις, το ντεμπούτο μου, την πρώτη μου νίκη και τις πιο πολλές συμμετοχές. Το γεγονός ότι θα τρέξω το 300ο γκραν πρι στο Σπα ήταν κάτι σχεδόν αναπόφευκτο και θα το γιορτάσουμε με το σωστό τρόπο.

Είμαι περήφανος που είμαι ο δεύτερος πιλότος στην ιστορία που το καταφέρνω αυτό», ήταν τα λόγια του επτά φορές Παγκόσμιου πρωταθλητή.
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!