Δυστυχώς, στη συγκυρία της κρίσης οι περίοδοι των εκπτώσεων λίγο διαφέρουν από τις υπόλοιπες περιόδους στο βαθμό που πλέον όλοι οι έμποροι προσφέρουν χαμηλές τιμές για να μπορέσουν να ανταποκριθούν στις νέες οικονομικές δυνατότητες των καταναλωτών.
Οι καταγεγραμμένες απώλειες στον τζίρο των εκπτώσεων καταδεικνύουν την τάση επιδείνωσης της υφεσιακής πορείας και φανερώνουν το μέγεθος της δυσπραγίας στην ελληνική αγορά. « Παρόλα αυτά» λέει ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Τρικάλων κ. Χρήστος Καλέας «ακόμη και τώρα προσπαθούμε όλοι οι συνάδελφοι να προσφέρουμε ποιοτικά προϊόντα και υπηρεσίες σε καλές τιμές για τους καταναλωτές. Το κακό είναι ότι η αγοραστική δύναμη μειώθηκε πολύ…»…
Σύμφωνα με εκτιμήσεις του ΙΝ.ΕΜ.Υ-ΕΣΕΕ ο Κύκλος Εργασιών την περίοδο των θερινών εκπτώσεων στο λιανικό εμπόριο στα Τρίκαλα διαμορφώθηκε μειωμένος, σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρυσι, κατά… 60% και πάνω!
Αξίζει να σημειωθεί ότι για τιςι 7 στις 10 περιπτώσεις το πλέον σύνηθες μέσο πραγματοποίησης αγορών ήταν τα μετρητά ενώ σαν δεύτερη επιλογή εμφανίζονται οι επί πιστώσει αγορές (15,5%) ενώ ένα αξιοσέβαστο ποσοστό του καταναλωτικού κοινού (12,4%)χρησιμοποίησε τόσο μετρητά όσο και πιστωτικές κάρτες. Τέλος, έντονη είναι η αποστροφή των καταναλωτών στο πλαστικό χρήμα καθώς μόλις το 2,3% πραγματοποίησε τις αγορές του με το συγκεκριμένο μέσο.
trikalavoice.gr
Σύμφωνα με εκτιμήσεις του ΙΝ.ΕΜ.Υ-ΕΣΕΕ ο Κύκλος Εργασιών την περίοδο των θερινών εκπτώσεων στο λιανικό εμπόριο στα Τρίκαλα διαμορφώθηκε μειωμένος, σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρυσι, κατά… 60% και πάνω!
Αξίζει να σημειωθεί ότι για τιςι 7 στις 10 περιπτώσεις το πλέον σύνηθες μέσο πραγματοποίησης αγορών ήταν τα μετρητά ενώ σαν δεύτερη επιλογή εμφανίζονται οι επί πιστώσει αγορές (15,5%) ενώ ένα αξιοσέβαστο ποσοστό του καταναλωτικού κοινού (12,4%)χρησιμοποίησε τόσο μετρητά όσο και πιστωτικές κάρτες. Τέλος, έντονη είναι η αποστροφή των καταναλωτών στο πλαστικό χρήμα καθώς μόλις το 2,3% πραγματοποίησε τις αγορές του με το συγκεκριμένο μέσο.
trikalavoice.gr

