Απευθείας αναθέσεις σε ιδιωτικές εταιρίες οι οποίες κλείνουν τα τηλεφωνικά ραντεβού στα νοσοκομεία και χρεώνουν «χρυσάφι» τις τηλεφωνικές κλήσεις στους πολίτες, καταγγέλλει... με επίκαιρη ερώτησή του ο Γραμματέας της Κ.Ο. των ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ Κώστας Μαρκόπουλος.
Απευθυνόμενος προς τον υπουργό Υγείας Ανδρέα Λυκουρέντζο ο βουλευτής Ευβοίας επισημαίνει :
«Παρατηρήθηκαν αποφάσεις για αναθέσεις έργου, με τη διαδικασία της κατεπείγουσας διαπραγμάτευσης, με αντικείμενο την «παροχή υποδομών και υπηρεσιών λειτουργίας και υποστήριξης παραγωγικής λειτουργίας του Συστήματος Διαχείρισης Ζήτησης Υπηρεσιών Υγείας που αφορά τις Κεντρικές Μονάδες Εξυπηρέτησης και τις Μονάδες Υγείας του ΕΟΠΥΥ στο σύνολο της χώρας, οι οποίες την ίδια περίπου περίοδο ελήφθησαν και από την διοίκηση του ΙΚΑ και από την διοίκηση του ΕΟΠΥΥ.
Ανάδοχοι εμφανίζονται να είναι οι ίδιες εταιρίες, με διαφορετική τιμή μονάδος και για διαφορετικό χρονικό διάστημα αλλά με το ίδιο αντικείμενο. Ο πολίτης αδυνατεί να αντιληφθεί γιατί για την ίδια υπηρεσία την οποία του παρείχε η κλήση του αριθμού 184 θα πρέπει τώρα να πληρώνει πολλαπλάσιο κόστος!
Παράλληλα διάφορα νοσοκομεία ανά την Ελλάδα με αποφάσεις των διοικήσεων τους, προχωρούν σε σύναψη συμβάσεων με ιδιωτικές εταιρίες, της υπηρεσίας για τον ορισμό τηλεφωνικών ραντεβού στα Εξωτερικά Ιατρεία με υπέρογκο κοστολόγιο, ενώ ήδη οι πολίτες εξυπηρετούντο από το τηλεφωνικό κέντρο του νοσοκομείου. Οι διαδικασίες που ακολουθούνται αποφεύγουν τον έλεγχο του Ελεγκτικού Συνεδρίου ενώ παρατηρούνται συστηματοποιημένες αναθέσεις σε μία συγκεκριμένη εταιρία γεγονός που προκαλεί ερωτηματικά και επιβάλει απαντήσεις».
Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της επίκαιρης ερώτησης
ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΚΩΣΤΑΣ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΣ
ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΝΟΜΟΥ ΕΥΒΟΙΑΣ
ΕΠΙΚΑΙΡΗ ΕΡΩΤΗΣΗ
Προς τον Υπουργό Υγείας κ. Ανδρέα Λυκουρέντζο
Θέμα: «Παροχή διευκρινήσεων σχετικά με την υπέρογκη αύξηση του κόστους
τηλεφωνικής κλήσης για τον ορισμό ραντεβού στα ασφαλιστικά ταμεία
αλλά και σε νοσοκομεία.»
Το τελευταίο χρονικό διάστημα παρατηρείται μία υπέρογκη αύξηση του τηλεφωνικού κόστους των κλήσεων των πολιτών, με σκοπό τον ορισμό ραντεβού είτε σε ασφαλιστικά ταμεία (ΕΟΠΥΥ) είτε σε νοσοκομεία π.χ. Ε.Α.Ν. Πειραιά Μεταξά.
Συγκεκριμένα παρατηρήθηκαν αποφάσεις για αναθέσεις έργου, με τη διαδικασία της κατεπείγουσας διαπραγμάτευσης, με αντικείμενο την «παροχή υποδομών και υπηρεσιών λειτουργίας και υποστήριξης παραγωγικής λειτουργίας του Συστήματος Διαχείρισης Ζήτησης Υπηρεσιών Υγείας (ΣΔΖΥΥ) που αφορά τις Κεντρικές Μονάδες Εξυπηρέτησης (ΚΤΜΕ) και τις Μονάδες Υγείας (ΜΥ) του ΕΟΠΥΥ στο σύνολο της χώρας», οι οποίες την ίδια περίπου περίοδο ελήφθησαν και από την διοίκηση του ΙΚΑ και από την διοίκηση του ΕΟΠΥΥ. Ανάδοχοι εμφανίζονται να είναι οι ίδιες εταιρίες, με διαφορετική τιμή μονάδος και για διαφορετικό χρονικό διάστημα αλλά με το ίδιο αντικείμενο. Ο πολίτης αδυνατεί να αντιληφθεί γιατί για την ίδια υπηρεσία την οποία του παρείχε η κλήση του αριθμού 184 θα πρέπει τώρα να πληρώνει πολλαπλάσιο κόστος!
Παράλληλα διάφορα νοσοκομεία ανά την Ελλάδα με αποφάσεις των διοικήσεων τους, προχωρούν σε σύναψη συμβάσεων με ιδιωτικές εταιρίες, της υπηρεσίας για τον ορισμό τηλεφωνικών ραντεβού στα Εξωτερικά Ιατρεία με υπέρογκο κοστολόγιο, ενώ ήδη οι πολίτες εξυπηρετούντο από το τηλεφωνικό κέντρο του νοσοκομείου. Οι διαδικασίες που ακολουθούνται αποφεύγουν τον έλεγχο του Ελεγκτικού Συνεδρίου ενώ παρατηρούνται συστηματοποιημένες αναθέσεις σε μία συγκεκριμένη εταιρία γεγονός που προκαλεί ερωτηματικά και επιβάλει απαντήσεις.
Ερωτάται ο κος Υπουργός
1) Για ποιό λόγο στον ΕΟΠΥΥ, χρεώνεται και ο πολίτης ασύλληπτα μεγαλύτερο ποσό και πληρώνει και το κράτος υπερδιπλάσια χρήματα για ένα έργο το οποίο προσέφερε η ίδια εταιρία; Επιτύχατε μείωση 10% στα τιμολόγια των εταιριών που συνεργάζεται ο ΕΟΠΥΥ όπως δεσμευτήκατε προ δύο εβδομάδων;
2) Πόσα νοσοκομεία από τα 128 της χώρας, έχουν κάνει ανάθεση χωρίς διαγωνιστική διαδικασία, της υπηρεσίας κλεισίματος ραντεβού σε ιδιωτική εταιρία; Ποιές από αυτές τις αναθέσεις έχουν δοθεί στην ίδια εταιρία με αυτήν που έχει συνάψει σύμβαση το νοσοκομείο Ε.Α.Ν. Πειραιά Μεταξά;
Αθήνα, 11 Σεπτεμβρίου 2012
Ο ερωτών βουλευτής
ΚΩΣΤΑΣ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΣ
Απευθυνόμενος προς τον υπουργό Υγείας Ανδρέα Λυκουρέντζο ο βουλευτής Ευβοίας επισημαίνει :
«Παρατηρήθηκαν αποφάσεις για αναθέσεις έργου, με τη διαδικασία της κατεπείγουσας διαπραγμάτευσης, με αντικείμενο την «παροχή υποδομών και υπηρεσιών λειτουργίας και υποστήριξης παραγωγικής λειτουργίας του Συστήματος Διαχείρισης Ζήτησης Υπηρεσιών Υγείας που αφορά τις Κεντρικές Μονάδες Εξυπηρέτησης και τις Μονάδες Υγείας του ΕΟΠΥΥ στο σύνολο της χώρας, οι οποίες την ίδια περίπου περίοδο ελήφθησαν και από την διοίκηση του ΙΚΑ και από την διοίκηση του ΕΟΠΥΥ.
Ανάδοχοι εμφανίζονται να είναι οι ίδιες εταιρίες, με διαφορετική τιμή μονάδος και για διαφορετικό χρονικό διάστημα αλλά με το ίδιο αντικείμενο. Ο πολίτης αδυνατεί να αντιληφθεί γιατί για την ίδια υπηρεσία την οποία του παρείχε η κλήση του αριθμού 184 θα πρέπει τώρα να πληρώνει πολλαπλάσιο κόστος!
Παράλληλα διάφορα νοσοκομεία ανά την Ελλάδα με αποφάσεις των διοικήσεων τους, προχωρούν σε σύναψη συμβάσεων με ιδιωτικές εταιρίες, της υπηρεσίας για τον ορισμό τηλεφωνικών ραντεβού στα Εξωτερικά Ιατρεία με υπέρογκο κοστολόγιο, ενώ ήδη οι πολίτες εξυπηρετούντο από το τηλεφωνικό κέντρο του νοσοκομείου. Οι διαδικασίες που ακολουθούνται αποφεύγουν τον έλεγχο του Ελεγκτικού Συνεδρίου ενώ παρατηρούνται συστηματοποιημένες αναθέσεις σε μία συγκεκριμένη εταιρία γεγονός που προκαλεί ερωτηματικά και επιβάλει απαντήσεις».
Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της επίκαιρης ερώτησης
ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΚΩΣΤΑΣ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΣ
ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΝΟΜΟΥ ΕΥΒΟΙΑΣ
ΕΠΙΚΑΙΡΗ ΕΡΩΤΗΣΗ
Προς τον Υπουργό Υγείας κ. Ανδρέα Λυκουρέντζο
Θέμα: «Παροχή διευκρινήσεων σχετικά με την υπέρογκη αύξηση του κόστους
τηλεφωνικής κλήσης για τον ορισμό ραντεβού στα ασφαλιστικά ταμεία
αλλά και σε νοσοκομεία.»
Το τελευταίο χρονικό διάστημα παρατηρείται μία υπέρογκη αύξηση του τηλεφωνικού κόστους των κλήσεων των πολιτών, με σκοπό τον ορισμό ραντεβού είτε σε ασφαλιστικά ταμεία (ΕΟΠΥΥ) είτε σε νοσοκομεία π.χ. Ε.Α.Ν. Πειραιά Μεταξά.
Συγκεκριμένα παρατηρήθηκαν αποφάσεις για αναθέσεις έργου, με τη διαδικασία της κατεπείγουσας διαπραγμάτευσης, με αντικείμενο την «παροχή υποδομών και υπηρεσιών λειτουργίας και υποστήριξης παραγωγικής λειτουργίας του Συστήματος Διαχείρισης Ζήτησης Υπηρεσιών Υγείας (ΣΔΖΥΥ) που αφορά τις Κεντρικές Μονάδες Εξυπηρέτησης (ΚΤΜΕ) και τις Μονάδες Υγείας (ΜΥ) του ΕΟΠΥΥ στο σύνολο της χώρας», οι οποίες την ίδια περίπου περίοδο ελήφθησαν και από την διοίκηση του ΙΚΑ και από την διοίκηση του ΕΟΠΥΥ. Ανάδοχοι εμφανίζονται να είναι οι ίδιες εταιρίες, με διαφορετική τιμή μονάδος και για διαφορετικό χρονικό διάστημα αλλά με το ίδιο αντικείμενο. Ο πολίτης αδυνατεί να αντιληφθεί γιατί για την ίδια υπηρεσία την οποία του παρείχε η κλήση του αριθμού 184 θα πρέπει τώρα να πληρώνει πολλαπλάσιο κόστος!
Παράλληλα διάφορα νοσοκομεία ανά την Ελλάδα με αποφάσεις των διοικήσεων τους, προχωρούν σε σύναψη συμβάσεων με ιδιωτικές εταιρίες, της υπηρεσίας για τον ορισμό τηλεφωνικών ραντεβού στα Εξωτερικά Ιατρεία με υπέρογκο κοστολόγιο, ενώ ήδη οι πολίτες εξυπηρετούντο από το τηλεφωνικό κέντρο του νοσοκομείου. Οι διαδικασίες που ακολουθούνται αποφεύγουν τον έλεγχο του Ελεγκτικού Συνεδρίου ενώ παρατηρούνται συστηματοποιημένες αναθέσεις σε μία συγκεκριμένη εταιρία γεγονός που προκαλεί ερωτηματικά και επιβάλει απαντήσεις.
Ερωτάται ο κος Υπουργός
1) Για ποιό λόγο στον ΕΟΠΥΥ, χρεώνεται και ο πολίτης ασύλληπτα μεγαλύτερο ποσό και πληρώνει και το κράτος υπερδιπλάσια χρήματα για ένα έργο το οποίο προσέφερε η ίδια εταιρία; Επιτύχατε μείωση 10% στα τιμολόγια των εταιριών που συνεργάζεται ο ΕΟΠΥΥ όπως δεσμευτήκατε προ δύο εβδομάδων;
2) Πόσα νοσοκομεία από τα 128 της χώρας, έχουν κάνει ανάθεση χωρίς διαγωνιστική διαδικασία, της υπηρεσίας κλεισίματος ραντεβού σε ιδιωτική εταιρία; Ποιές από αυτές τις αναθέσεις έχουν δοθεί στην ίδια εταιρία με αυτήν που έχει συνάψει σύμβαση το νοσοκομείο Ε.Α.Ν. Πειραιά Μεταξά;
Αθήνα, 11 Σεπτεμβρίου 2012
Ο ερωτών βουλευτής
ΚΩΣΤΑΣ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΣ