tromaktiko: Νέα μέτρα ή καρφιά στο… φέρετρο;

Πέμπτη 6 Σεπτεμβρίου 2012

Νέα μέτρα ή καρφιά στο… φέρετρο;



του Καθηγητή Γιώργου Πιπερόπουλου
Διάβαζα στα blogs τις ειδήσεις που λένε, μέσες-άκρες, ότι η δεύτερη «Συγκυβέρνηση» υποχρεώθηκε να λάβει και αναγκάζεται να εφαρμόσει μια σειρά από...
ακόμη πιο επώδυνα «μέτρα» (κάτι σαν μαχαίρι στην καρδιά αλλά θα είναι τα…τελευταία!)

Και με πιάσανε κάτι γέλια, ξεκαρδίστηκα στα γέλια που στο τέλος μου γέμισαν τα μάτια με δάκρυα και καθώς συνθέτω αυτές τις σκέψεις σταμάτησα να τα σκουπίσω για μπορώ να βλέπω το πληκτρολόγιο και να αποφύγω καμιά ζημιά έτσι και το μουσκέψω…

Μη βιαστεί, όμως, κανείς «καλοθελητής» να μου πει «ΝΤΡΟΠΗ σας κ Πιπερόπουλε, συνταξιούχε πλέον καθηγητή του Πανεπιστημίου Μακεδονίας», και μου τραβήξει το αυτί ρωτώντας με «έβαλες τα γέλια με την είδηση για τα νέα μέτρα που αρχικά θα ήταν στα εντεκάμιση δισεκατομμύρια ευρώ, μετά μας είπαν θα έφταναν τα δώδεκα και τώρα κάπου μασημένα μιλάνε για…Δεκατέσσερα;»

Ειλικρινά γέλασα σε σημείο που έκλαψα για την αδυναμία όλων μας, και τη δική σας και τη δική μου, να ξυπνήσουμε, να συνειδητοποιήσουμε, να δούμε τι μας έκαναν, τι πάθαμε, τί μας περιμένει και πόσα περισσότερα έχουμε να πάθουμε!...

Έγραφα, το 2008 πριν μας προκύψει η τρόικα του ΔΝΤ,ΕΚΤ και ΕΕ στο βιβλίο μου με τίτλο «ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΕΛΛΑΔΑ» (εάν δεν ξυπνήσουμε και δεν δραστηριοποιηθούμε εγκαίρως, τότε ο τελευταίος παρακαλώ να σβήσει τα φώτα, να κλείσει την πόρτα και…Καληνύχτα Ελλάδα!)

Ώ θεέ μου και τι δεν άκουσα…

Μετά, όπως εξελίχθηκαν τα πράγματα, άκουσα ότι (τρομάρα μας) ο τίτλος μου ήταν…»προφητικός!...»

Και μετά εξηγούσα στους επί χρόνια φίλους μου αλλά και στους απλά και μόνο γνωστούς μου, οικοδεσπότες στα ΜΜΕ τον Μάη του 2010 τι ακριβώς σημαίνει τρόικα και που θα οδηγηθούμε…

Ώ Θεέ μου, και τι δεν άκουσα…πάλι!

Κατά την ταπεινή μου άποψη, που μπορεί να είναι και εσφαλμένη, για την ελληνική οικονομία και τους Έλληνες «τα μέτρα για το Εθνικό μας φέρετρο» τα πήρε τον Μάη του 2010 η ΤΡΟΙΚΑ με Πρωθυπουργό τον κ Παπανδρέου και «Τσάρο» της Οικονομίας τον κ Παπακωνσταντίνου…

Τα αρχικά ΜΝΗΜΟΝΙΑ περιείχαν πολλά, πάρα πολλά «μέτρα», που αποφασίστηκαν αλλά ακόμα δεν εφαρμόστηκαν στην ολότητά τους…

Τα πρόσθετα «μέτρα» που πήρε η πρώτη «Συγκυβέρνηση» και ανακοινώνει τώρα η δεύτερη «Συγκυβέρνηση» μου μοιάζουν μάλλον ως «καρφιά στο Εθνικό μας φέρετρο…»

Αυτός είναι ο λόγος που με έκανε να ξεκαρδιστώ στα γέλια και κατέληξα σε δάκρυα διαβάζοντας στα ελληνικά blogs τις ειδήσεις για λήψη και εφαρμογή «νέων μέτρων» που ΑΠΑΙΤΕΙ, μας λένε, η…τρόικα!…

Καθώς τρέχουνε τα δάκρυά μου συνειδητοποιώ ότι οι φυσικοί και ηθικοί ΑΥΤΟΥΡΓΟΙ της κατάντιας μας όχι μόνο παραμένουν ατιμώρητοι στο απυρόβλητο και με τη δική μας ψήφο συνεχίζουν να μας Κυβερνούν!

Τελικά βουλιάζουμε συστηματικά ακόμη πιο βαθειά «στα σκ@τ@» όπου, εάν θυμάστε, είχε πει ότι βρισκόμαστε ο τότε Γενικός Διευθυντής του ΔΝΤ Dr Dominique Straus-Kahn (πριν, τελικά, καταλήξει ο ίδιος σε ακόμη βαθύτερα!)

Σεπτέμβρης του 2012 αλλά την «ανάκαμψη» που «έβλεπε» για το 2011 ο κ Παπακωνσταντίνου (και ζητούσε επίμονα όταν ήταν «Αντιμνημονιακός» ο κ Σαμαράς) ούτε την είδαμε, ούτε θα τη δούμε…σύντομα.

Βλέπουμε, όμως, αυτοκτονίες, λουκέτα, ανεργία στο ζενίθ, άστεγους και ουρές στα συσσίτια, επιστήμονες να μεταναστεύουν, ένα ολάκερο Λαό να πνίγεται στην εθνική του κατάθλιψη, με βλέμμα στραμμένο στη γή, χωρίς χαμόγελο και ελπίδα αλλά με το φόβο, παρακαλώ μην το αμφισβητήσετε, ότι και θα δούμε και θα υποφέρουμε περισσότερα…

Πάντως ως Λαός αποδείξαμε ότι μέχρι στιγμής «δεχόμαστε» τα τόσα-και-τόσα-και-άλλα τόσα παλιά και νέα «μέτρα» σχεδόν…αγόγγυστα!

Μεγαλείο ψυχής ενός από τους πλέον ιστορικούς Λαούς της γης ή αποκάλυψη πρωτόγνωρης εθνικής αδυναμίας;

Κλείνοντας σας παρακαλώ να μη μου θυμώνετε που λέω ότι ξεκαρδίστηκα στα γέλια καθώς τελικά…έκλαψα, όπως κλαίμε για την κατάντια μας και το πού μας πάνε πολλοί Έλληνες από το 2010!...
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!