Νέες αντιδράσεις αναμένεται να προκληθούν για ακόμα μια φορά κατά του Facebook, καθώς το κοινωνικό δίκτυο ανακοίνωσε τα σχέδια του να... παρέχει σύντομα στους διαφημιστές τα email, τα τηλέφωνα και τους μοναδικούς κωδικούς UID των χρηστών του.
Τα δεδομένα αυτά θα ξεκινήσουν να διατίθενται στους διαφημιστές από την επόμενη κιόλας εβδομάδα προκειμένου οι τελευταίοι να ανιχνεύουν νέους δυνητικούς καταναλωτές και να στοχεύουν καλύτερα τις διαφημίσεις τους. Σύμφωνα πάντως με τη Facebook, οι διαφημιστές θα μπορούν να αντλούν τα δεδομένα αυτά μόνο με τη συγκατάθεση των χρηστών.
Θυμίζουμε ότι χθες το κοινωνικό δίκτυο εισήγαγε μια νέα λειτουργία στοχευμένων posts (βάσει ηλικίας, φύλου, τοποθεσίας κ.α.) για τους διαχειριστές των Facebook Pages αλλά λίγη ώρα αργότερα η λειτουργία αυτή έπαψε να είναι διαθέσιμη.
techit
Τα δεδομένα αυτά θα ξεκινήσουν να διατίθενται στους διαφημιστές από την επόμενη κιόλας εβδομάδα προκειμένου οι τελευταίοι να ανιχνεύουν νέους δυνητικούς καταναλωτές και να στοχεύουν καλύτερα τις διαφημίσεις τους. Σύμφωνα πάντως με τη Facebook, οι διαφημιστές θα μπορούν να αντλούν τα δεδομένα αυτά μόνο με τη συγκατάθεση των χρηστών.
Θυμίζουμε ότι χθες το κοινωνικό δίκτυο εισήγαγε μια νέα λειτουργία στοχευμένων posts (βάσει ηλικίας, φύλου, τοποθεσίας κ.α.) για τους διαχειριστές των Facebook Pages αλλά λίγη ώρα αργότερα η λειτουργία αυτή έπαψε να είναι διαθέσιμη.
techit