Αυτό προκύπτει από την κλαδική μελέτη που εκπόνησε πρόσφατα η Διεύθυνση Οικονομικών Μελετών της ICAP Group, στην οποία διερευνάται η εξέλιξη της αγοράς των κομμωτηρίων.
«Η μείωση του διαθέσιμου εισοδήματος των καταναλωτών, το κλίμα αβεβαιότητας για την υπάρχουσα αρνητική οικονομική συγκυρία που πλήττει την Ελλάδα και η στροφή των καταναλωτών στην αποτελεσματικότερη διαχείριση των συνολικών τους δαπανών, επηρέασε σε σημαντικό βαθμό τις περισσότερες προσφερόμενες υπηρεσίες των κομμωτηρίων την τελευταία τριετία», δήλωσε η κ. Σταματίνα Παντελαίου, Διευθύντρια Οικονομικών - Κλαδικών Μελετών της ICAP Group.
«Οι συνέπειες της ύφεσης ήταν πιο εμφανείς στον κύκλο εργασιών των επιχειρήσεων το 2011. Η προαναφερόμενη κατάσταση εκφράζεται τόσο με τη μείωση του αριθμού των συνολικών επισκέψεων στα κομμωτήρια, όσο και με τη μείωση της μέσης δαπάνης ανά επίσκεψη», κατέληξε.

