tromaktiko: Μιχάλης Κασσής: Δεν είμαι πια στην ΚΟ του ΠΑΣΟΚ

Πέμπτη 1 Νοεμβρίου 2012

Μιχάλης Κασσής: Δεν είμαι πια στην ΚΟ του ΠΑΣΟΚ



Την ανεξαρτητοποίησή του από το ΠΑΣΟΚ, ανακοίνωσε ο βουλευτής Ιωαννίνων Μιχάλης Κασσής, ο οποίος αρνείται να παραδώσει την έδρα του...«Από τη στιγμή που ειπώθηκε πως οποίος δεν ψηφίσει τα μέτρα να σηκωθεί και να φύγει, από χθες το βράδυ δεν είμαι πια στην ΚΟ του ΠΑΣΟΚ» σχολίασε σήμερα το πρωί ο βουλευτής Ιωαννίνων, Μιχάλης Κασσής στο ΣΚΑΙ.Ο κ. Κασσής εξαπέλυσε σφοδρή επίθεση τόσο στην ηγεσία του κόμματος, που την κατηγόρησε για ασυνέπεια, όσο και σε συναδέλφους του στο κόμμα που θέλουν να υπουργοποιηθούν, αναφέροντας ονομαστικά στους κ. Λοβέρδο και Χρυσοχοΐδη.«Στο ΠΑΣΟΚ δεν ακούν τίποτε. Εγώ δεν είπα ότι διαφωνώ με όλα τα μέτρα, και ότι δεν γνώριζα για περικοπές όμως δεν αξιολογούνται τα πράγματα» ανέφερε.«Μιλούσε για οριζόντιες περικοπές και μείωση των συντάξεων προεκλογικά το ΠΑΣΟΚ;» διερωτήθηκε.Ο κ. Κασσής ανέφερε επίσηε ότι «κάποιοι θέλουν να γίνουν υπουργοί, αυτοί που ήταν υπουργοί, όχι όλοι, οι Χρυσοχοΐδιδες, οι Λοβέρδοι.»«Πού είναι τα 18 δισ. των ισοδυνάμων του Σαμαρά; Ποιες είναι οι περικοπές στο υπουργείο Άμυνας; τα 42 εκατ. ευρώ σε σχέση με τα 550 – 600 εκατ. ευρώ που έλεγαν;» τόνισε ο κ. Κασσής.Ιδιαίτερα επικριτικός ήταν ο πρώην βουλευτής του ΠΑΣΟΚ, μιλώντας στο Mega, και με τον Γιώργο Παπανδρέου, για τον οποίο σχολίασε πως πήγε σπίτι του πλέον.Μιλώντας σε υψηλούς τόνους, ο κ. Κασσής σημείωσε πως «δεν πρόκειται να κατεβάσει τα παντελόνια στην τρόικα».Χθες, στην συνεδρίαση της ΚΟ του ΠΑΣΟΚ, ο κ.Κασσής ήταν κατηγορηματικός και είπε ότι θα καταψηφίσει ήταν ο Μιχάλης Κασσής, ο οποίος, απευθυνόμενος προς τον Πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ είπε ότι «εγώ δεν ψηφίζω τα μέτρα και αν θέλεις αύριο ανακοινώνω την ανεξαρτητοποίησή μου».

     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!